AndroidHealthClinic

Winstrol Only kuur

Bezoekers in dit topic

Martin766

Novice
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
3
Waardering
0
Hoi, ik zit er aan te denken om een winstrol only kuur te doen.

Ja, ik weet dat het de lever zwaar belast maar ik heb geen zin om weer test te spuiten en hoef zeker ook geen massive gains.

De vorige keer dat ik winstrol deed als kick kreeg ik erg opgezette enkels, is er een manier waarop ik dit kan voorkomen?

Verdere tips zijn ook welkom, eventueel via DM.

Gr Martin
 
Te weinig informatie.

Wat is je doel?
Wat zijn je stats?
Wat versta je onder massive gains?
Is je voeding onder controle?
Hoe dik ben je?
 
Te weinig informatie.

Wat is je doel?
Wat zijn je stats?
Wat versta je onder massive gains?
Is je voeding onder controle?
Hoe dik ben je?
Dank voor je reactie!

Doel:

Kracht en toch wat massa aanzetten

Stats:

5x5 70 kg BP

5x5 100 kg squat

5x5 80 kg DL

Weinig indrukwekkende stats, maar de sportscholen zijn dicht en ben maar weer thuis begonnen.

Ik snap dat ik geen 6+ kilo aan ga zetten, met 2-3 zou ik al tevreden zijn.

Voeding:

daar ben ik nu mee bezig, ik besefte me dat ik te weinig at. Niet regelmatig genoeg ook.

Vet percentage rond de 12%.

Nogmaals bedankt!
 
Voor de duidelijkheid. Je hebt dus nog geen ervaring met een lange periode een berekend voedingspatroon volgen? Dat is wat mij betreft toch echt een voorwaarde voordat je gaat kuren. Het is een beetje alsof je gaat auto rijden zonder rijbewijs.. Het kan lukken, maar de kans dat het een mislukking wordt is aanzienlijk groter. :)
 
Voor de duidelijkheid. Je hebt dus nog geen ervaring met een lange periode een berekend voedingspatroon volgen? Dat is wat mij betreft toch echt een voorwaarde voordat je gaat kuren. Het is een beetje alsof je gaat auto rijden zonder rijbewijs.. Het kan lukken, maar de kans dat het een mislukking wordt is aanzienlijk groter. :)
In het verleden wel. Het enige probleem is dat ik lang heb stilgestaan, dus me niet meer zo met voeding bezig hield.
 
Waar het mij een beetje om gaat is dat iemand wilt kuren maar eigenlijk toch ook weer niet ècht.

Waarom zou je fucken met je testosteron productie voor een einddoel van maar 2 a 3 kilo spiermassa?
 
Kuurtje boterhammen met pindakaas is wat jij nodig hebt denk ik.
Gezien je status en wat je schrijft zou ik het afraden om te kuren. Dat je in er verleden test hebt gespoten en je nog niet serieus bezig bent geweest met voeding, je krachtstats,, de reden dat je nu winstrol only wil gaan doen etc, zijn allemaal rode vlaggen om niet te gaan kuren. De kans is groot dat je nog te weinig weet van training, voeding, herstel, PED's. Beetje inlezen en die 2-3kg heb je er binnen 3-4 maanden wel bij naar alle waarschijnlijkheid.


Of je ben natuurlijk gewoon een troll
 
Back
Naar boven