AndroidHealthClinic

winstrol only, last van borst

Bezoekers in dit topic

bcb1

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Vorige week vrijdag ben ik begonnen met mijn eerste kuur. Winstrol only (EPL) tabs voor 6 weken. de eerste 3 dagen heb ik 40 mg, 20 in de ochtend en 20 in de avond gepakt. Nu zit ik sinds 3 dagen op 50 mg (30 smorgens en 20 in de avonds). Ik heb weinig tot geen last van hoofdpijn en gewrichten, de toch 2 meest voorkomende klachten bij winstrol.

Alleen heb ik sinds 3 dagen een vervelende druk op de borst, meer aan de linker kant. Ik heb het idee dat het mijn hart kan zijn. Hoewel ik ook 3 dagen flinke spierpijn heb gehad aan mijn borst, is dit toch goed te onderscheide met geen spierpijn. Verder heb ik het idee dat mijn bloeddruk stabiel en prima is.

Hebben jullie nog tips over wat het kan zijn? Moet ik lager doseren of stoppen?

hoor het wel alvast bedankt!
 
Ik ben net drie weken geleden geeindigd met winstrol en test e
Had ook een vage druk op mijn borst.. Ik dacht zelf eerst ook dat het mijn hart was, maar ik had opgezocht dat als je iets aan je hart hebt dat je het dan in het midden moet voelen..

Ik kreeg het wel pas na anderhalve week.. En het werd later wel een stuk minder.. bij mij..!!
En ook nadat ik heel hard mijn borst had getraind..
 
Heb ook vaak een vervelende druk op men borst, liegt daarom niet aan de winny. Je gaat soms een beetje symptomen zoeken en deze linken aan u kuur, terwijl dat niet noodzakelijk is.
Heb je het ook zo hard die druk als je gewoon recht staat?
 
Meet je bloedruk eens op. Is het geen stram gevoel van de borst spieren ?
 
Bedankt voor de snelle reacties..Helaas heb ik geen bloeddruk meter, vandaag ga ik 40 mg verdelen over de gehele dag, misschien dat het helpt..zitten of staan doet geen verschil geven..heb tijdens die borsttraining wel een pomp als nooit tevoren gehad, misschien heeft het daarmee te maken. Ik kan me eingelijk niet voorstellen dat na 4 dagen winstrol al hartklachten kan geven vooral als ik daar nooit last van heb gehad. Mocht het toch aanhoudr misschien maar even naar de doktor. Misschien nog meer tips? Ps een stram gevoel kan ik idd niet egt van maken..
 
Laatst bewerkt:
Even ter info,

ben vandaag bij de dokter geweest. Hij is tot de conclusie gekomen dat een gedeelte van de borstspier gespannen is. Pijnstillers innemen zodat de spier ontspant en moet vanzelf weg gaan. Waarschijnlijk is de borsttraining van vorige week woensdag te goed gegaan! Nu maar weer beginnen met de winnys en de borst rustig trainen zolang het goed voelt!
 
Heb je de dokter verteld wat je gebruikt?
 
Heb je de dokter verteld wat je gebruikt?

nee niet verteld. Indien het voor hem onduidelijk zou zijn geweest had ik het natuurlijk wel aangegeven. Maar hij was er vrij duidelijk over dat het de spier moest zijn. Hij heeft bloeddruk etc. ook opgemeten en alles was uitstekend. Vandaag dus weer begonnen met de winnies, we wachten even af...
 
Ben ook benieuwd...
 
Back
Naar boven