Fitness Seller

Winstrol only met nakuur Voedingscheck?

Bezoekers in dit topic

Timmeehh

Novice
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
hallo ik ben tim en nieuw op dit forum en ik heb een vraag aan jullie. Ik wil een winny kuur gaan doen met nolvadex nakuur maar ik weet nog niet zeker of ik dit voedingsschema zou moeten gebruiken:

Ontbijt: 300- 500ml magere kwark
2 eetlepels rozijnen
4-5 eetlepels All Bran
1 eetlepel lijnzaad
1 grote hand ongezouten notenmix
1 portie fruit (schaaltje aardbeien of frambozen) of appel of kiwi.
0,5l water + supplementen
1 beker thee of koffie

Tussendoor: 1 stuk fruit naar keuze
0,5l water
1 pakjes voedingsbiscuit

Lunch: 3 - 5 sneetjes volkorenbrood (eventueel dun besmeerd met een halvarine product)
Beleg bij voorkeur: kip- of kalkoenfilet, filet American, rosbief, rookvlees, 30+
Kaas
Sla, tomaat, komkommer, avocado (combineer bijvoorbeeld komkommer met sla en tomaat met kaas, avocado en tomaat met kip en of kaas).


Tussendoor: 1 stuk fruit
1 keer tussendoortje naar keuze
0,5 l water


Tussendoor: 1 Stuk fruit


Diner: 250-300g groenten (gekookt of gewokt)
150-200g vlees, vis, kip of vleesvervanger. NB tenminste 2 keer in de week
vis zoals kabeljauw, pangasiusfilet, zalm of makreel en maximaal 2 keer in de
week rood vlees (rundvlees) zie ook lijst in de folder!
Bakje rauwkost (bijv. met selderij, prei, sla, kool, tomaat, paprika, komkommer etc.)



Tussendoor: Fruit of rauwkost (groente/sla etc.)
0,5l water


heeft iemand nog aanvullingen?

(Lengte: 2m
leeftijd: 21
gewicht: 95.5kg)
 
s'ochtends gelijke eiwitte nemen dus whey shake bijv. en dan kan je uurtje/anderhalf uur later je bakje kwark eten
 
Misschien ben ik wel scheel maar ik zie bijna geen koolhydraten (op fruit na) in je hele eetschema. Zelfs bij het avondeten zie ik het niet. Is dit een bewuste keuze?
 
Misschien ben ik wel scheel maar ik zie bijna geen koolhydraten (op fruit na) in je hele eetschema. Zelfs bij het avondeten zie ik het niet. Is dit een bewuste keuze?

Ja het is ook de bedoeling om te cutten, wil nu alleen nog maar spier aankomen en met vet% omlaag. Is dit dan prima of zeggen jullie juist meer eten met een kuur?
 
Ja het is ook de bedoeling om te cutten, wil nu alleen nog maar spier aankomen en met vet% omlaag. Is dit dan prima of zeggen jullie juist meer eten met een kuur?

Met enkel winstrol wordt dat lastig maar het is niet onmogelijk. Ik zou enkel niet al te veel spierwinst verwachten als je onder onderhoud gaat eten. Winstrol is namelijk niet de heile graal als je wilt recompen, daar zijn betere alternatieven voor.
 
Ik zou veel meer koolhydraten in je schema stoppen; volkoren pasta of zilvervliesrijs bijvoorbeeld. Ook mis ik je whey shakes in je schema? Ik neem aan dat je streven wel is het maximaal behouden van je spiermassa.

Ik ga binnenkort ook beginnen aan stanazolol only. Hoeveel weken en met welke doseringen? Na kuur zou ik persoonlijk niet pakken. Is niet nodig met stana maar wel een extra belasting voor de lever die het toch al niet makkelijk heeft.. Succes gap!
 
Ik zou veel meer koolhydraten in je schema stoppen; volkoren pasta of zilvervliesrijs bijvoorbeeld. Ook mis ik je whey shakes in je schema? Ik neem aan dat je streven wel is het maximaal behouden van je spiermassa.

Ik ga binnenkort ook beginnen aan stanazolol only. Hoeveel weken en met welke doseringen? Na kuur zou ik persoonlijk niet pakken. Is niet nodig met stana maar wel een extra belasting voor de lever die het toch al niet makkelijk heeft.. Succes gap!

Nou hij geeft zelf aan dat die een nakuur wil doen met nolva
Ikzelf zou het ook doen
Valt over te discussiëren natuurlijk maar als hij het zoiezo al wil doen
Gewoon nakuren ;)
 
Back
Naar boven