AndroidHealthClinic

Winstrol only of Deca only? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MusclePumper

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2006
Berichten
22
Waardering
0
Hey, iedereen.

Ik train al zo een 2 jaartjes en ben toch goed vooruit gegaan.Maar net zoals de meeste dacht ik nu aan een AS kuurtje.Ik heb al veel gelezen en opgezocht maar wil me er eerst toch graag heel goed in verdiepen.Ik zou een relatief licht kuurtje willen doen en niet al te hoge doseringen.

Ik dacht aan ofwel 8 weken deca only 200/300mg.Ofwel winstrol only 30mg ook 8weken.

Mij leek deca only een goede kuur maar hier op de site hoor ik dan mensen die het hebben over een DecaDick:-) Dit wil ik niet aan de hand hebben.Hoe zit dit met de bijwerkingen van krimpen van testikels en negatieve invloed op penis en onvruchtbaarheid enzo?Daar maak ik mij het meeste zorgen over.
Daarom graag julie mening voor Deca en Winstrol hierover.

Verder let ik op mijn voeding en train ik hard.
Mvg,
Oli
 
Gewoon test en deca 10 weken
 
Zou zeker geen Deca only doen! Stacken met test e. Anders vallen de gains dik tegen en krijg je een serieuse dip achter je kuur! Als je dit niet wilt doen, kan je altijd voor 6weken winny @ 40mg gaan.
 
Ik heb met alletwee ervaring.

Winny only is zeer goed te doen. Deca only als massakuur zou ik niet doen. Ok, het zet massa en vocht aan, maar de gevolgen erna zijn niet zo geweldig. Je coïtuslust wordt stukken minder. Krimpen van ballen geen last van gehad
 
Thx voor de snelle reactie mensen.Wordt je hier altijd zo snel geholpen?
Als ik Deca met Test samen zou doen spreken we al over hoger doseringen of niet?Hoe zit het met de bijwerkngen voor deze stack?
Men trainingspartner heeft het niet zo op AS en zegt dat er permanente veranderingen kunnen zijn?Is dit ook met lage doseringen?Bedoeling voor mij is iets droger te worden (buikspieren) en ook wat meer massa.
ciao
 
Als je echt dooruit wilt kiezen, kies dan winstrol. Maar dan zeg ik het meer in de zin van: doe in ieder geval geen deca only..
 
deca zou je bv met test kunnen s tacken zo iets bv :

week 1 tm 10 500 mg test e EW
week 1 tm 9 200 mg deca EW ( zou je eventueel nog kunnen verhogen...)

nakuur uiteraard...
 
Test met deca stacken!!! Maak nooit de fout dat je deca only neemt. deca is een 19-nor variant en drukt op je axis met als gevolg dat je eventueel een aantal maanden je pik niet overeind kunt krijgen....
Als het je eerste kuur is begin lekker rustig
week 1-10 Test E 250mg (kan ook 500mg)
week 1-9 Deca 200mg

En je nakuur!!!
 
deca zou je bv met test kunnen s tacken zo iets bv :

week 1 tm 10 500 mg test e EW
week 1 tm 9 200 mg deca EW ( zou je eventueel nog kunnen verhogen...)

nakuur uiteraard...

Je was me net voor gozer!!!
 
Het is een heel goede massa stack! Als je sixpack wilt zien ga je beter cutten :D. Qua bijwerking is het niet veel anders dan andere kuren. Acné kan optreden enz.. Permanente veranderingen?? Dat zou bij veel hogere dosering moeten denk ik, of gewoon slecht of verkeerd gebruiken (niet nakuren enz).

Dosering van de test hangt ook beetje af van je gewicht.

Week 1-10: 250mg (of500mg) Test e
Week 1-9: 200mg Deca
Week 12-13: 40mg nolvadex ED
Week 13-15: 20mg nolvadex ED
Je kan altijd kickstart geven met dianabol..

Dit is een heel goede beginnerskuur! :-)

Als je liever met iets lichter begint, is winny only prima!
 
deca zou je bv met test kunnen s tacken zo iets bv :

week 1 tm 10 500 mg test e EW
week 1 tm 9 200 mg deca EW ( zou je eventueel nog kunnen verhogen...)

nakuur uiteraard...

Je was me ook net voor!
 
langs de ene kant wil je droger worden (cutten) en langs de andere kant wil je AS nemen om zwaarder te worden. het is ofwel het eerste ofwel het tweede. zwaarder worden en cutten gaat niet samen.
 
Jongens, weten jullie zijn stat's?? Want ik vraag me anders af waar jullie advies op gebaseerd is.
 
Hey mij stat zijn: 1.83m 78kg. vet percentage weet ik niet precies,ga het eens laten meten.ciao
 
Zijn winny only, of deca only niet twee totaal verschillende "soorten kuren"??
Dus ik denk niet dattie echt veel weet over AAS, anders zou er meer een vraag uitkomen als winnt of dbol, OF deca of test??
Of hebbik het hier mis?
 
Zijn winny only, of deca only niet twee totaal verschillende "soorten kuren"??
Dus ik denk niet dattie echt veel weet over AAS, anders zou er meer een vraag uitkomen als winnt of dianabol, OF deca of test??
Of hebbik het hier mis?

Het is iig nooit Deca only!!!! Dus niet Test of deca.....
 
Ongelofelijjk hoe vaak er nog mensen komen met Deca-only voorstellen.
De sportschoolsprookjes lopen nog steeds enorm achter bij de realiteit, want ik hoor dat veel mensen Deca-only, Winstrol/Deca kuurtjes als voorstel krijgen in hun gym.

Deca alleen is rampzalig voor je herstel, levert ongeveer 30% van de gains die je met Deca én test zou kunnen halen en wat moet je met een anabole stof-only? Kuren is een samenspel van anabole en androgene stoffen. Als je beiden in je kuur hebt zit je in een ideale omstandigheid.

Dus: Deca & test (anabool en androgeen) en anders, zoals je voorstelde, beginnen met een Winstrol only. Zou ik, als je nog niet weet hoe te injecteren, beginnen met Winstrol tabs, maximaal 6 weken en dus geen 8, op 30-50mg per dag. Laatst heeft een maatje van me er als newbee 8(!)kg mee gepakt. Maar de winsten staan of vallen met je dieet en inzet natuurlijk.
 
Back
Naar boven