XXL Nutrition

Winstrol only tabs 40-50mg pd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyginger

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2018
Berichten
32
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
7%
hallo, bij deze mijn log over mijn eerste kuur winstrol only. Ben begonnen met 40mg pd. Ik nam het in 2 keer in, 20mg bij ontbijt en 20mg ongeveer 8uur later. STATS: 188cm 90kg 10% ( heb gebulkt op winstrol, niet ideaal maarja.. )De eerste week merkte ik nog niets van verschil. Begin 2e week voelde ik mezelf iets beter dan voordien, alsof het op mijn humeur een goede invloed had, gewicht bleef hetzelfde. 3e week een afspraak gemaakt met mijn coach, mijn vet was iets gestegen. Dus kcal van 5000 naar 4100 gebracht, maar er was nog geen duidelijk verschil te zien.. hebben dus beslist om week 4 50mg pd te nemen. Week 4 was insane! Kracht ging opeens super veel omhoog. Bv squat ging van 120x3 naar 140x4. Incline db press ging van 38x4 naar 42x6 shoulder press db ging van 30x6 naar 36x6 pump was crazy, en mensen rond mij begonnen ook duidelijk verschil te merken. Iedereen sprak me aan om het feit dat ik er massiever uit zag haha. (Dit was ook echt zo!) Mijn gewicht was daar nog steeds 90. Hetzelfde dus. Heb geen last van bijwerkingen, alleen een beetje last in schouder. Vermoedelijk door de zwaardere gewichten. Week 5 ook gewoon goed blijven door eten en door trainen. Gdwicht is nu gezakt, weeg 89.5. Kracht is weer een flink stuk omhoog! Geloof het of niet... winstrol is een topmoddel voor mij! Squat 150x4 incline db press 50x4!! Shoulder press 42x6!! De gewochten waar ik vorige keer op maxte duwde ik nu rustig de lucht in :) , week 6 nu begonnen, en vind het echt jammer dat het erop zit :( ik laat jullie weten hoe week 6 gaat. En ook wat ik verder overhoud. Kracht en massa gezien dan.
 
Laatst bewerkt:
Nee zeker geen dealer hahaha, voeding en training is wel optimaal. Ik leef hier echt voor.
 
Bijzonder verhaal. Stel jezelf eerst eens even voor, wellicht dat het dan allemaal een beetje aangenamer word voor iedereen.
 
Wow wat een verhaal.....magic pills..............you crazy :eek::eek::eek:............... oh wacht........
 
Ben al 5 jaar aan het trainen, doe al heel mijn leven aan topsport, heb veel kennis qua voeding en training.. 7 maanden geleden beslist om aan bodybuilding te doen ( voedingsschemas, trainingsschemas, proffesionele begeleiding ) ik drink geen druppel alcohol, slaap minstens 8uur per nacht, en pak alle nodige supps..
 
Ferme krachtwinst door winny is ook iets waar ik ook over kan spreken. Een maat van mij trouwens ook. Ik kon steeds zien wanneer hij een winny deed door de spectaculaire winst op de bench. Wordt door velen afgebroken op dit forum maar ik heb er ook goede herinneringen aan.
 
Ben al 5 jaar aan het trainen, doe al heel mijn leven aan topsport, heb veel kennis qua voeding en training.. 7 maanden geleden beslist om aan bodybuilding te doen ( voedingsschemas, trainingsschemas, proffesionele begeleiding ) ik drink geen druppel alcohol, slaap minstens 8uur per nacht, en pak alle nodige supps..

7 maanden geleden beslist om aan bodybuilding te doen en dan direct AAS.
 
Rambo1 excusseer, heb het aangepast! En bedankt
 
Ben wel benieuwd naar een foto van deze beer!
 
Vanwaar die haat meteen, die jonge ziet er waarsch gewoon beter uit door de winstrol tijdelijk effect
Pakt wat kilo's meer in 6 weken tijd is geen kilo aangekomen en 2 a 3 dagen na de winstrol zal die weer eruit zien als ervoor

Precies wat je kan verwachten van een winny only
 
Winny drijft toch vocht af? Maar hij zit op zelfde gewicht, mijn conclusie is dat hij misschien 3 kg heeft gepakt
 
Winny drijft toch vocht af? Maar hij zit op zelfde gewicht, mijn conclusie is dat hij misschien 3 kg heeft gepakt
Hoeveel vocht zit er dan in 3 kg spiermassa?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven