MuscleMeat

Winstrol only tabs 40-50mg pd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winny drijft toch vocht af? Maar hij zit op zelfde gewicht, mijn conclusie is dat hij misschien 3 kg heeft gepakt

winstrol drijft geen vocht af, wel kom je harder te staan doordat je minder vocht vasthoud
ik gok dat na het stoppen met winny hij ongeveer op dezelfde stats terug komt hij heeft maximaal 1 kilo massa gewonnen
 
Even een vraagje ook, 7 maanden geleden (voordat ik serieus begon te eten en trainen) woog ik ongeveer 78kg, 3 maanden later woog ik er dan 83, weer 3 maanden later (voor begin kuur) woog ik er 90.. na kuur weeg ik nog steeds 90, kan het zijn doordat ik op korte periode al veel ben gegaind ik daarom nu niet snel meer bijkom?
 
Even een vraagje ook, 7 maanden geleden (voordat ik serieus begon te eten en trainen) woog ik ongeveer 78kg, 3 maanden later woog ik er dan 83, weer 3 maanden later (voor begin kuur) woog ik er 90.. na kuur weeg ik nog steeds 90, kan het zijn doordat ik op korte periode al veel ben gegaind ik daarom nu niet snel meer bijkom?

Als jij je callorien niet omhoog doet ga je niet aankomen heeft niks te maken met hoeveel je aankomt.

Wat wel zo is dat je glycogeen maaginhoud enzovoort nu waarsch hoger ligt dan 7 maanden geleden waardoor het leek alsof je veel spier aankwam

Die 12 kilo is echt geen vvm
 
Wat wel zo is dat je glycogeen maaginhoud enzovoort nu waarsch hoger ligt dan 7 maanden geleden waardoor het leek alsof je veel spier aankwam
glycogeen maaginhoud ?????? Moeten we deze lulkoek au serieus nemen?
 
glycogeen maaginhoud ?????? Moeten we deze lulkoek au serieus nemen?

Als jij eet als een Ethiopiër en vervolgens dus gaat bulken en in 7 maanden 12 kilo aankomt terwijl je nauwelijks vp omhoog gaat. Kun je best wat bedenken
 
Ik vind winstrol kut spul.
 
Iedereen gegroet,

Kom hier net kijken hoor.... Dus neem me vooral niet heel serieus.

Wat mij erg opvalt hier ( na een aantal forums wat betreft Winstrol bestudeerd te hebben) is dat er weinig mensen die comments plaatsen er rekening mee houden dat ieders interne systeem anders werkt.
De een heeft een "heel" ander schema nodig dan de ander,
Ieder heeft een andere stofwisseling zowel snel als langzaam en gemiddeld.
De een maakt makkelijker spier aan dan de ander, sommige zelfs bijna niet.. ( In dat geval beter gebouwd voor bijv. rennen of zwemmen)
De een maakt zelf al veel test aan en heeft de bouw voor snellere spieropbouw en de ander niet of totaal niet.

Ik ben zelf inmiddels 34 en ben op een gezonde natuurlijke manier met krachttraining, spieropbouw en vechtsport bezig vanaf dat ik 10jr ben.

Wat ik vooral heb geleerd is dat het voor iedereen meestal anders werkt.
Als ik het goed heb, kunnen we de menselijke spiersystemen verdelen in 3 catagorien :

*Langzaame spiervezels (langzame oxidatieve, type 1 spiervezels)
*Snelle spiervezels (Type2x en Ila
*Combinatie van beide in vele variaties


Een van de mooie dingen aan krachtsport en alles dat erbij komt kijken zoals jezelf verdiepen in het lichaam (wat het internet Halaluja tegenwoordig voor bijna ieder mogelijk maakt) is door de jaren heen zelf ervaren en erachter komen wat voor jouw lichaam/voertuig werkt.
uiteraard ook met HULP van anderen zoals kennis delen op forums als deze.

* Ervaringen delen/ van elkaar leren
observeren wat voor ieders interne systeem hetzelfde vergelijkbaar of anders werkt.
Na mijn insziens speelt zelfs mentale mindset en geloofsovertuigingen in vele variaties een belangrijke rol.

Respect voor de mensen die bereid zijn der ervarning te delen met anderen al zijn ze niet altijd even onderlegd.
(Waarschijjnlijk ook de reden dat ze de behoefte hebben der ervaringen te willen delen)

Ook respect voor de mensen die feedback geven.. Vanuit wat voor motief de reaktie ook komt.

Naar mijn mening wel belangrijk elkaar te blijven onderbouwen en informeren vanuit groei en niet vanuit gelijk de behoefte te willen dissen kleineren/gelijk willen hebben
want nogmaals ieders lichaam en ervaring kan verschillen.

Houd je ogen open voel wat er in je Lichaam gebeurd (niet in je hoofd) en leer en observeer .

Wil niet te snel gaan want indien TE snel (zal lichaam snel genoeg aangeven) krijg je na verloop van tijd na pijn of ongemakken negeren indien je alert bent de rekening(en) gepresenteerd.

Blij zijn met elke gain i.p.v meer meer meer binnen zo'n kort mogelijke tijd..
Vraag elke kampioen zoals Arnold, ze vonden zichzelf nooit groot genoeg.
We vinden onszelf nooit groot genoeg. Lijken wel een stel wijven als we niet uitkijken.
(Betrap mezelf er ook weleens op)

Mijn grootste winst met krachtsport is geweest ook zo nu en dan de teugels los te kunnen laten wat betreft elke week of maand te MOETEN pompen en groeien, heeft me hoop blessures gescheeld vergeleken met de mensen om me heen die al die jaren neurotisch door zijn blijven pompen. Ga eens boksen ga eens rennen doe eens een bootcamp of een Body pump of desnoods Yoga.


No pain no gain
No guts no Glory



No respect? No Platform...




Ush

Peace...

Gr Rob
 
Iedereen gegroet,

Kom hier net kijken hoor.... Dus neem me vooral niet heel serieus.

Wat mij erg opvalt hier ( na een aantal forums wat betreft Winstrol bestudeerd te hebben) is dat er weinig mensen die comments plaatsen er rekening mee houden dat ieders interne systeem anders werkt.
De een heeft een "heel" ander schema nodig dan de ander,
Ieder heeft een andere stofwisseling zowel snel als langzaam en gemiddeld.
De een maakt makkelijker spier aan dan de ander, sommige zelfs bijna niet.. ( In dat geval beter gebouwd voor bijv. rennen of zwemmen)
De een maakt zelf al veel test aan en heeft de bouw voor snellere spieropbouw en de ander niet of totaal niet.

Ik ben zelf inmiddels 34 en ben op een gezonde natuurlijke manier met krachttraining, spieropbouw en vechtsport bezig vanaf dat ik 10jr ben.

Wat ik vooral heb geleerd is dat het voor iedereen meestal anders werkt.
Als ik het goed heb, kunnen we de menselijke spiersystemen verdelen in 3 catagorien :

*Langzaame spiervezels (langzame oxidatieve, type 1 spiervezels)
*Snelle spiervezels (Type2x en Ila
*Combinatie van beide in vele variaties


Een van de mooie dingen aan krachtsport en alles dat erbij komt kijken zoals jezelf verdiepen in het lichaam (wat het internet Halaluja tegenwoordig voor bijna ieder mogelijk maakt) is door de jaren heen zelf ervaren en erachter komen wat voor jouw lichaam/voertuig werkt.
uiteraard ook met HULP van anderen zoals kennis delen op forums als deze.

* Ervaringen delen/ van elkaar leren
observeren wat voor ieders interne systeem hetzelfde vergelijkbaar of anders werkt.
Na mijn insziens speelt zelfs mentale mindset en geloofsovertuigingen in vele variaties een belangrijke rol.

Respect voor de mensen die bereid zijn der ervarning te delen met anderen al zijn ze niet altijd even onderlegd.
(Waarschijjnlijk ook de reden dat ze de behoefte hebben der ervaringen te willen delen)

Ook respect voor de mensen die feedback geven.. Vanuit wat voor motief de reaktie ook komt.

Naar mijn mening wel belangrijk elkaar te blijven onderbouwen en informeren vanuit groei en niet vanuit gelijk de behoefte te willen dissen kleineren/gelijk willen hebben
want nogmaals ieders lichaam en ervaring kan verschillen.

Houd je ogen open voel wat er in je Lichaam gebeurd (niet in je hoofd) en leer en observeer .

Wil niet te snel gaan want indien TE snel (zal lichaam snel genoeg aangeven) krijg je na verloop van tijd na pijn of ongemakken negeren indien je alert bent de rekening(en) gepresenteerd.

Blij zijn met elke gain i.p.v meer meer meer binnen zo'n kort mogelijke tijd..
Vraag elke kampioen zoals Arnold, ze vonden zichzelf nooit groot genoeg.
We vinden onszelf nooit groot genoeg. Lijken wel een stel wijven als we niet uitkijken.
(Betrap mezelf er ook weleens op)

Mijn grootste winst met krachtsport is geweest ook zo nu en dan de teugels los te kunnen laten wat betreft elke week of maand te MOETEN pompen en groeien, heeft me hoop blessures gescheeld vergeleken met de mensen om me heen die al die jaren neurotisch door zijn blijven pompen. Ga eens boksen ga eens rennen doe eens een bootcamp of een Body pump of desnoods Yoga.


No pain no gain
No guts no Glory



No respect? No Platform...




Ush

Peace...

Gr Rob
winny heeft zijn plaats ( al valt daar over te debateren), behalve je cholesterol en bloedruk opjacken doet het niet veel . voor 1 a 3 kg wat je ermee wint is het de moeite niet waard . en dan zijn dingen als back pumps shin pumps niet meegerekend
 
winny heeft zijn plaats ( al valt daar over te debateren), behalve je cholesterol en bloedruk opjacken doet het niet veel . voor 1 a 3 kg wat je ermee wint is het de moeite niet waard . en dan zijn dingen als back pumps shin pumps niet meegerekend
Misschien heb ik idd in het verkeerde topic gepost want mijn reaktie ging niet persee om Winstrol.
Heb het zelf nog nooit gebruikt.. Maar snap het wel als mannen na aantal jaar knallen en gainen tegen een plafond oplopen zeker als de 40jr in de buurt komt.
Dat het verleidelijk is een kleine boost te halen uit een relatief licht middel dat op de markt is..
Denk dat als het je een goede drive geeft extra gas te geven kwa toewijding en intensiteit met trainen zowel met voeding en rust pakken het altijd nog minder schadelijk is dan
vele andere activiteiten die vele mede mensen graag beoefenen.
Zolang de Winstrol kuur bij de winstrol kuur blijft ( na 7-8 weken nokken en tevreden zijn en blijven voor maand of 8 minstens) en de man genoeg ballen heeft te blijven knallen als de boel uitwerkt en inkakt.

Vervallen ze erna in meer meer meer en zwaardere middelen ja dan is de boel uiteraard hopeloos tenzij ze er rijk en gelukkig van worden.
 
mogelijk zit je idd in het verkeerde topic ,je inbreng was welkom ^^
 
Iedereen gegroet,

Kom hier net kijken hoor.... Dus neem me vooral niet heel serieus.

Wat mij erg opvalt hier ( na een aantal forums wat betreft Winstrol bestudeerd te hebben) is dat er weinig mensen die comments plaatsen er rekening mee houden dat ieders interne systeem anders werkt.
De een heeft een "heel" ander schema nodig dan de ander,
Ieder heeft een andere stofwisseling zowel snel als langzaam en gemiddeld.
De een maakt makkelijker spier aan dan de ander, sommige zelfs bijna niet.. ( In dat geval beter gebouwd voor bijv. rennen of zwemmen)
De een maakt zelf al veel test aan en heeft de bouw voor snellere spieropbouw en de ander niet of totaal niet.

Ik ben zelf inmiddels 34 en ben op een gezonde natuurlijke manier met krachttraining, spieropbouw en vechtsport bezig vanaf dat ik 10jr ben.

Wat ik vooral heb geleerd is dat het voor iedereen meestal anders werkt.
Als ik het goed heb, kunnen we de menselijke spiersystemen verdelen in 3 catagorien :

*Langzaame spiervezels (langzame oxidatieve, type 1 spiervezels)
*Snelle spiervezels (Type2x en Ila
*Combinatie van beide in vele variaties


Een van de mooie dingen aan krachtsport en alles dat erbij komt kijken zoals jezelf verdiepen in het lichaam (wat het internet Halaluja tegenwoordig voor bijna ieder mogelijk maakt) is door de jaren heen zelf ervaren en erachter komen wat voor jouw lichaam/voertuig werkt.
uiteraard ook met HULP van anderen zoals kennis delen op forums als deze.

* Ervaringen delen/ van elkaar leren
observeren wat voor ieders interne systeem hetzelfde vergelijkbaar of anders werkt.
Na mijn insziens speelt zelfs mentale mindset en geloofsovertuigingen in vele variaties een belangrijke rol.

Respect voor de mensen die bereid zijn der ervarning te delen met anderen al zijn ze niet altijd even onderlegd.
(Waarschijjnlijk ook de reden dat ze de behoefte hebben der ervaringen te willen delen)

Ook respect voor de mensen die feedback geven.. Vanuit wat voor motief de reaktie ook komt.

Naar mijn mening wel belangrijk elkaar te blijven onderbouwen en informeren vanuit groei en niet vanuit gelijk de behoefte te willen dissen kleineren/gelijk willen hebben
want nogmaals ieders lichaam en ervaring kan verschillen.

Houd je ogen open voel wat er in je Lichaam gebeurd (niet in je hoofd) en leer en observeer .

Wil niet te snel gaan want indien TE snel (zal lichaam snel genoeg aangeven) krijg je na verloop van tijd na pijn of ongemakken negeren indien je alert bent de rekening(en) gepresenteerd.

Blij zijn met elke gain i.p.v meer meer meer binnen zo'n kort mogelijke tijd..
Vraag elke kampioen zoals Arnold, ze vonden zichzelf nooit groot genoeg.
We vinden onszelf nooit groot genoeg. Lijken wel een stel wijven als we niet uitkijken.
(Betrap mezelf er ook weleens op)

Mijn grootste winst met krachtsport is geweest ook zo nu en dan de teugels los te kunnen laten wat betreft elke week of maand te MOETEN pompen en groeien, heeft me hoop blessures gescheeld vergeleken met de mensen om me heen die al die jaren neurotisch door zijn blijven pompen. Ga eens boksen ga eens rennen doe eens een bootcamp of een Body pump of desnoods Yoga.


No pain no gain
No guts no Glory



No respect? No Platform...




Ush

Peace...

Gr Rob

De één heeft betere genen dan de ander, zo verschillend is het allemaal niet.
 
"Week 4 was insane! Kracht ging opeens super veel omhoog. Bv squat ging van 120x3 naar 140x4."
Schaam je!! 140 squat x4? Op steroids?
 
Wow.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven