XXL Nutrition

Winstrol only tabs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kingkong1729

Novice
Lid geworden
13 mrt 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Zit nu in mijn 2e orals kuur. Ik heb veel verschillende topics gelezen. Maar het is voor mij nog steeds niet allemaal duidelijk...

Ik zit nu op dag 6 van mijn winny kuur. Tot nu toe heb elke ochtend na het ontbijt 5 tabs genomen (50mg). Ik heb verschillend gelezen dat verdelen beter is dan alles tegelijk. Ik heb ook gelezen dat tegelijk beter is dan verdeeld. Ook heb ik gelezen dat er een grafiek is waar je kan zien waar je piek het hoogst is. Ik neem aan dat dit gebeurd als je alles tegelijk inneemt.

Wie kan mij meer informatie geven over wat nou het beste resultaat oplevert? Of wanneer je lichaam het beste reactie op de inname?

Hoor graag van jullie.
 
De piek is vrij snel en de halfwaardetijd is zo'n 12 uur meen ik.
Voor stabiele waarden zou je 2x per dag innemen.
Denk eerlijk gezegd niet dat het nou heel veel verschil gaat maken of je nou alles in 1x neemt of verdeelt
 
Beste mensen,

Zit nu in mijn 2e orals kuur. Ik heb veel verschillende topics gelezen. Maar het is voor mij nog steeds niet allemaal duidelijk...

Ik zit nu op dag 6 van mijn winny kuur. Tot nu toe heb elke ochtend na het ontbijt 5 tabs genomen (50mg). Ik heb verschillend gelezen dat verdelen beter is dan alles tegelijk. Ik heb ook gelezen dat tegelijk beter is dan verdeeld. Ook heb ik gelezen dat er een grafiek is waar je kan zien waar je piek het hoogst is. Ik neem aan dat dit gebeurd als je alles tegelijk inneemt.

Wie kan mij meer informatie geven over wat nou het beste resultaat oplevert? Of wanneer je lichaam het beste reactie op de inname?

Hoor graag van jullie.
Een test cycle gecombineerd met een goed dieet + training. Stop gewoon met die oral only bullshit.

Snap overigens niet waarom winstrol op dit forum zo vaak wordt gebruikt. Maarja, die discussie hebben we al te vaak gehad.
 
De piek is vrij snel en de halfwaardetijd is zo'n 12 uur meen ik.
Voor stabiele waarden zou je 2x per dag innemen.
Denk eerlijk gezegd niet dat het nou heel veel verschil gaat maken of je nou alles in 1x neemt of verdeelt
Nog stabieler is natuurlijk verdelen over 3x. Komt ook mooi uit met een 8 uur nachtrust. Maar ja, vraag is hoe stabiel je het wil hebben bij winstrol.. Anderen zweren inderdaad bij een piekmoment.
 
Snap overigens niet waarom winstrol op dit forum zo vaak wordt gebruikt. Maarja, die discussie hebben we al te vaak gehad.
Eens, maar we moeten ook accepteren dat veel mensen voor hun eerste kuur niet een spuit durven te zetten. Ik ben iemand die denkt “als je iets doet, doe het dan goed” en ondanks mijn angst in het begin toch doorgezet. Als je dat er niet voor over hebt ben je het in mijn ogen ook eigenlijk niet waard.. En wie hebben ze er nou echt mee? Enkel zichzelf. Die discussie gaat toch niet opleveren wat wij wellicht hopen ;)
 
Eens, maar we moeten ook accepteren dat veel mensen voor hun eerste kuur niet een spuit durven te zetten. Ik ben iemand die denkt “als je iets doet, doe het dan goed” en ondanks mijn angst in het begin toch doorgezet. Als je dat er niet voor over hebt ben je het in mijn ogen ook eigenlijk niet waard.. En wie hebben ze er nou echt mee? Enkel zichzelf. Die discussie gaat toch niet opleveren wat wij wellicht hopen ;)
Precies dat inderdaad. Alleen heeft dat voor mij niet altijd goed uitgewerkt :roflol:.

Maar inderdaad, iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen. Je kunt ook niet leren van je fouten als je je ze nooit maakt natuurlijk.

Ik zou alleen wel verwachten nadat je jezelf hebt ingelezen over steroids je kunt concluderen dat dit geen verstandig keuze is.
 
Laatst bewerkt:
Een test cycle gecombineerd met een goed dieet + training. Stop gewoon met die oral only bullshit.

Snap overigens niet waarom winstrol op dit forum zo vaak wordt gebruikt. Maarja, die discussie hebben we al te vaak gehad.
Is net zo makkelijk achter over tikken als een xtc pil en je word buff ofc.
 
Dus de antwoord op mijn vraag is ?????
 
Dat je kan doen wat je wil, maakt niet uit: 50mg in één keer of 25mg twee keer per dag. Er zijn al genoeg topics over geweest. Altijd diezelfde stomme vragen die terugkeren omdat ze te lui zijn om de oudere topics te lezen.
Door de appelmoes roeren. Doen ze in luie bejaardentehuizen ook met medicijnen.
 
wanneer wil je pieken? sochtends? of na je training?
daarnaast als je alles in de ochtend inneemt dan zit je 15-24 uur later wel in een groot dal, terwijl je snachts ook verhoogde eiwitsynthese wilt. misschien is snachts wel beter dan overdag,.

ik zou savonds 30mg pakken en sochtends 20.
als je een pomp wil voor het trainen dan pak je 1 uur voor het trainen 30 en savonds 20.
daarnaast 300mg test erbij zetten.
lekker krachtkuurtje met wat droge massa!
 
Back
Naar boven