XXL Nutrition

Winstrol only twijfel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EarthUncle

Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Sinds een tijdje zit ik te denken om een winstrol only kuur te doen. Sinds begin januari ben ik begonnen met cutten, en ben nu op een gewicht beland met de massa die ik graag zou willen behouden, alleen wil ik dat mijn vet percentage wel nog flink wat zakt.

Ondanks dat ik zoveel mogelijk op mijn voeding let en gemiddeld per week 3-5x cardio per week doe, naast 5x per week training, weet ik niet of ik hiermee het droogst wordt en de minste massa verliest.

M’n macros zijn op dit moment
Carbs: 200
Fat: 50
Protein: 200
Kcal: 1800-2000

Graag zou ik jullie mening horen over winstrol gebruik of niet.
 
Als je vraagt op dit forum hoe de leden tegenover winny only staan, dan zal je negatieve reacties krijgen.

Doe gewoon wat je wil, en je kan in de toekomst dan nog steeds gaan experimenteren met injects. Een goede eerste injectkuur is test 300 en mast 200. De combinatie van deze twee middelen zal de kans op oestrogene sides sterk verminderen. Een eerste injectkuur gebruik je sowieso het best om te BULKEN.
 
Gewoon niet kuren.
 
Als je stats up to date zijn kun je het best doen. Persoonlijk zou ik dan wel eerst tot 10% cutten en tijdens de 'kuur' bulken.
Eventueel winstrol vervangen voor anavar.
Bijvoorbeeld: 30 mg anavar voor 4 weken.
 
Niet doen. Winstrol is troep. Backpumps, pijnlijke gewrichten, erectieproblemen.
Ik heb die bijwerkingen nooit gehad en toch een paar keer winstrol only gedaan. Spreek je uit eigen ervaring of ben je aan het papegaaien zoals de meesten (een typisch kenmerk van dit forum) waarvan je dan achteraf hoort dat ze eigenlijk zelf nooit winstrol genomen hebben. Mijn maat die dikwijls met mij trainde, had ook enkel positieve ervaringen met winstrol.
 
Ik ook alleen positieve ervaringen met winny, 0.0 sides.
 
Alleen wat acne en beetje haarverlies op winny.. krachtgains waren bij mij minimaal, anavar, mythel tren geven ook geen kracht bij mij..dianabol daarintegen :) gaf wel een mooie harde look. Geen libido issues
 
80 weken winny op 50 is altijd wel leuk :D

Heb je al eens naar SARMs gekeken? Die zijn vaak beter dan de winny tegenwoordig.
 
Mijn eerste kuur was test e met 5 weken winstrol. Had alle klachten die ik omschreef met backpumps en pijnlijke gewrichten als het ergste. Ook libido was zeer matig. Nadien nooit meer winstrol gebruikt en deze klachten ook niet meer gehad.
Je hebt dus nooit een winny only gedaan. Backpumps? Nog zoiets. Volgens mij is dat ook weer zoiets dat ze de laatste jaren hebben uitgevonden. Krijgen ze dat niet omdat ze teveel met hun smartphone bezig zijn.
 
Je hebt dus nooit een winny only gedaan. Backpumps? Nog zoiets. Volgens mij is dat ook weer zoiets dat ze de laatste jaren hebben uitgevonden. Krijgen ze dat niet omdat ze teveel met hun smartphone bezig zijn.

:roflol:

Dirk is in vorm vandaag :windup:
 
Wat lul jij een onzin man
Dat zou ik van jou moeten zeggen. Je hebt nooit een winny only gedaan maar zit dan wel de bijwerkingen op te noemen en te doen of je het allemaal weet.
 
Wat lul jij een onzin man

Die man is sowieso heel hatelijk. Hij is van de oude stempel. Alles wat er nu op het forum gezegd wordt is volgens hem gezwam.

Laat die man lekker.
 
Kan zijn Posts best wel waarderen, staat vaak nuttige info in
 
Die man is sowieso heel hatelijk. Hij is van de oude stempel. Alles wat er nu op het forum gezegd wordt is volgens hem gezwam.

Laat die man lekker.
Er wordt inderdaad veel gezwamd op dit forum en dan mag daarop gereageerd worden.
 
Backpump is een uitvinding van de laatste jaren? :thinking:

Dacht godverdomme dat ik een blessure had opgelopen toen ik ze had van Dianabol destijds. :roflol:
 
Back
Naar boven