AndroidHealthClinic

Winstrol only.

Bezoekers in dit topic

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
818
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
Heren,

Ik heb alles eens doorgenomen ivm een winstrol only kuurtje.

Ik verneem dat de cholesterolwaarden omhoog gaan. Nu slik ik al pillen ivm een hoge cholesterol. Houden deze pillen het in bedwang of rijst het te pan uit als ik winstrol ga gebruiken?
 
Die pillen houden het nu in bedwang maar met een hoger cholesterol? Neem aan dat de dosis daar niet vanuit is gegaan, toch?
 
Die pillen houden het nu in bedwang maar met een hoger cholesterol? Neem aan dat de dosis daar niet vanuit is gegaan, toch?

Nee cholesterol is nu op een acceptabel niveau door die pillen. Het is alleen niet de bedoeling om met een kuur weer een te hoge cholesterol te krijgen.
 
12031948.jpg
 
Volgens mij verlaagt Winstrol je cholesterol net. Alleen is het de goede cholesterol die daalt, niet goed dus.
 
Nee cholesterol is nu op een acceptabel niveau door die pillen. Het is alleen niet de bedoeling om met een kuur weer een te hoge cholesterol te krijgen.


Ja dat is ook wat ik bedoel, nu is het acceptabel vanwege die pillen maar die pillen rekenen niet op een hoger cholesterol dus loop je daar tegenaan mocht idd blijken dat het niet juist verlaagd. Ik zou een vraagje bij de huisarts niet uit de weg gaan. Better be safe :)
 
Ja dat is ook wat ik bedoel, nu is het acceptabel vanwege die pillen maar die pillen rekenen niet op een hoger cholesterol dus loop je daar tegenaan mocht idd blijken dat het niet juist verlaagd. Ik zou een vraagje bij de huisarts niet uit de weg gaan. Better be safe :)

Better be safe idd.

Nu las ik ook een prohormoon als HAVOC bijna geen bijwerkingen heeft. Dit komt voor mij toch beter uit. Dit trekt mijn aandacht nu.

Wat zou ik als nakuur kunnen gebruiken bij Havoc?
 
Als het de epistane is (dacht dat dat het was), die bijwerkingen zijn haast gelijk. Ik ben bang dat er geen safe choices zijn, persoonlijk zou ik altijd nakuren ook al is het nog zo mild. (Wat het overigens niet is). Is Anavar misschien een idee?
 
Beter doe je een testo kuurtje
 
Back
Naar boven