XXL Nutrition

Winstrol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weightkiller

Novice
Lid geworden
10 aug 2015
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

A.s. maandag ga ik beginnen met mijn winstrol only kuur, 6 weken met 50 mg per dag. Ik ga geen nakuur gebruiken maar heb nolvadex wel in huis liggen voor de zekerheid mocht ik eventueel side effects krijgen.

Mijn doel is om na de kuur 4 kg zwaarder te zijn en vetpercentage -3%.
Ik train 6 dagen per week, 1 rustdag ertussen dus, mijn schema ziet er als volgt uit:
dag 1: Back, abs
dag 2: Chest, calves
dag 3: Shoulder, arms
dag 4: Legs, abs
dag 5: rust.

Ik heb voorheen nooit rustdagen gehouden, heel af en toe mocht ik verhinderd zijn. Hierdoor heb ik verschillende zenuwkwellingen gekregen door het verschuiven van mijn ruggenwervel op verschillende niveau's, eerst was het een ligte pijn maar door het door blijven trainen was het ernstig geworden.

Mijn voedingschema zit tussen de 3800 á 4000 kcal per dag (supps niet meegerekent). 50% carbs 30% protein en 20% vet. Ik stuur hem later mee maar moet hier en daar nog wat aanpassen.
Als supps gebruik ik:
Glucosamine (voor de gewrichtspijn tegen te gaan)
Weightgainer (1400 kcal)
Omega 3 visolie 1000 mg( 2 p/d)
Animal Pak (vitamine's)
Amino's van animal
Eiwit gold standard
Ultra fine oats

Na mijn kuur ga ik creatine gebruiken. De rede is hiervoor om zo min mogelijk kracht te verliezen. Werd mij door veel mensen aan geraden.

Foto's ga ik niet plaatsen hier, dat komt door mijn tattoo's op mijn rug been en borst, wil graag anoniem blijven omdat alleen 1 maat van me weet dat ik stanozolol only ga doen.

Vanaf maandag ga ik weekelijks een log bij houden! We zullen zien wat ik ga bereiken :)

Als iemand nog tips voor me heeft hoor ik het graag!

Thx
 
1 tip: stel je doelen bij. +4kg -3% aint gonna happen.
Ook vind ik winny only een waardeloze kuur, maar dit is mijn mening uiteraard.
 
1 tip: stel je doelen bij. +4kg -3% aint gonna happen.
Ook vind ik winny only een waardeloze kuur, maar dit is mijn mening uiteraard.

Haha kijk het verschil van stats... voor jou is het shit ja haha
 
Ook op jouw stats is winny only gewoon geen goeie kuur.. 500 testo EW + eventueel winny als kicker.
 
Ook op jouw stats is winny only gewoon geen goeie kuur.. 500 testo EW + eventueel winny als kicker.
zat ik ook al aan te denken... hoelang zou je winny als kicker doen dan?
 
4 weken op 50 mg is zat.
 
Haha kijk het verschil van stats... voor jou is het shit ja haha

Hij geeft wel eerlijk antwoord en advies. De winst op alleen winstrol is zo minimaal dat het zowat de kosten of lever niet waard is. Je kan het beste Winstrol als kickstart gebruiken en daarna Test zetten voor 10/12 weken.
 
Aangezien er niet word gereageerd heb ik besloten geen log bij te houden
 
Haha kijk het verschil van stats... voor jou is het shit ja haha

Stats zegt niks over hoe waardeloos een winstrol only is , en ik ben het daar wel mee eens . Eigenlijk snap ik de jongens niet van vandaag , toen ik me eerste kuur wou doen , hop gelijk de naald erin want ik wist tenminste dat ik dan nog wat resultaten zou behalen en niet me tijd zou verdoen en nog eens me lever zou verkloten , doe gewoon test op 500 en wil je niet prikken dan kuur je gewoon beter niet want orals zijn niet meer als kickstartje leuk , maar dat is mijn mening
 
Haha kijk het verschil van stats... voor jou is het shit ja haha

Met jou stats ga je ook geen 4kg spiermassa erbij krijgen en 3% vet verliezen.

Beter doe je 500mg test-e 10 weken, en eventueel kickstart winstrol :thumb:
 
Stats zegt niks over hoe waardeloos een winstrol only is , en ik ben het daar wel mee eens . Eigenlijk snap ik de jongens niet van vandaag , toen ik me eerste kuur wou doen , hop gelijk de naald erin want ik wist tenminste dat ik dan nog wat resultaten zou behalen en niet me tijd zou verdoen en nog eens me lever zou verkloten , doe gewoon test op 500 en wil je niet prikken dan kuur je gewoon beter niet want orals zijn niet meer als kickstartje leuk , maar dat is mijn mening

Je kan maar een mening erover hebben, moest dat eerste kuurtje dat je dacht te doen, een winstrolkuurtje zou geweest zijn. Nu heb je die ervaring niet en kan je gewoonweg niet weten of het de moeite was geweest. Dat zinnetje al 'lever verkloten' zegt al genoeg over hetgeen je erover denkt te weten. Dacht je nu echt dat je een lever gaat verkloten met een winnykuurtje. Dan ken ik vele levers die perfect functioneren en al lang zouden moeten verkloot zijn door de verschillende winnykuurtjes. Er wordt veel te veel geluld over leverbeschadiging en dergelijke door onwetenden die echt denken dat een lever een orgaan is dat door het minste onherstelbaar zou beschadigd worden. Een lever heeft daarvoor wat anders nodig gedurende langere tijd. Een lever heeft de eigenschap om gemakkelijk te herstellen en is niet zo vlug permanent beschadigd. Een alcoholist krijgt ook geen onherstelbare schade op korte termijn.
 
Ik heb zelf een maand terug mijn Anavar(50mg)-Winstrol(40) kuur gehad.
Mijn resultaten: Gewicht hetzelfde gebleven, 2,5% bodyfat verloren.
Daarnaast had ik nog wel dagelijks caffeinepillen genomen in de ochtend + pre-workout boosters (meer caffeine).
Aan mijn voeding/callorie inname heb ik niks verandert (zat op ca 3200 kcal)
Dus ik kan je zeggen dat jouw 4kg+ en -3% vet heel erg onmogelijk zijn met alleen winstrol.
Je kan dan beter Anavar 70 mg erbij pakken en winstrol 50 mg, als dit maar niet te zwaar wordt voor je lever ;)
 
Je kan maar een mening erover hebben, moest dat eerste kuurtje dat je dacht te doen, een winstrolkuurtje zou geweest zijn. Nu heb je die ervaring niet en kan je gewoonweg niet weten of het de moeite was geweest. Dat zinnetje al 'lever verkloten' zegt al genoeg over hetgeen je erover denkt te weten. Dacht je nu echt dat je een lever gaat verkloten met een winnykuurtje. Dan ken ik vele levers die perfect functioneren en al lang zouden moeten verkloot zijn door de verschillende winnykuurtjes. Er wordt veel te veel geluld over leverbeschadiging en dergelijke door onwetenden die echt denken dat een lever een orgaan is dat door het minste onherstelbaar zou beschadigd worden. Een lever heeft daarvoor wat anders nodig gedurende langere tijd. Een lever heeft de eigenschap om gemakkelijk te herstellen en is niet zo vlug permanent beschadigd. Een alcoholist krijgt ook geen onherstelbare schade op korte termijn.

kijk dit is nog eens nuttige reactie. niet zo'n type die je alleen maar aan test of deca verwijst... thx man
 
En toch zou ik noway alleen winny pakken..je mag van geluk spreken als je eindigd op 85kg bij 10%..

Luister nu maar naar de grote jongens en niet naar de gasten die hoe lullig het ook mag klinken 'ook zo dom waren om een oral only kuurtje te pakken'
 
kijk dit is nog eens nuttige reactie. niet zo'n type die je alleen maar aan test of deca verwijst... thx man

Ik snap wel waarom dit een nuttige reactie is. Puur omdat je dit wilt horen..

De meeste zeggen test pakken omdat een winny kuur zonde van je geld kan zijn en de resultaten tegen kunnen vallen.

Dus dit heb niks met nuttig maken. Test gaat je veel meer opleveren dan winny vandaar dat ze dat aanraden.

Maar goed probeer het zou ik zeggen en laat weten of het je mee of tegen valt :)! succes iniedergeval!
 
ik snap wel waarom dit een nuttige reactie is. Puur omdat je dit wilt horen..

De meeste zeggen test pakken omdat een winny kuur zonde van je geld kan zijn en de resultaten tegen kunnen vallen.

Dus dit heb niks met nuttig maken. Test gaat je veel meer opleveren dan winny vandaar dat ze dat aanraden.

Maar goed probeer het zou ik zeggen en laat weten of het je mee of tegen valt :)! Succes iniedergeval!


+1
 
Back
Naar boven