XXL Nutrition

Winstrol Onregelmatig kloppend hart (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kamerplant

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
67
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Hey mensen, nu weet ik dat je van winstrol bijv een hoge bloeddruk kan krijgen,
Is het echter ook mogelijk dat je hart er anders van gaat kloppen?

Heb vandaag een hartfilmpje laten maken, en m'n hart begint heel langzaam, gaat dan steeds sneller kloppen, houd er dan helemaal mee op voor 3-4secnden en begint vervolgens weer opnieuw.
 
wat zei de arts dan?
 
Dat ik door moet naar een cardioloog:p maar ik vraag me af of het niet gewoon door de winstrol zou kunnen komen? 50mg dag.
 
Er zit misschien wel clenbutelrol in. vanwaar een hartfilmpje trouwens ?
 
lijkt me eerder hartritmestoornis,... wellicht dat het door de hogere bloeddruk erger kan worden,.. zou iig ff goed na laten checken.
Als je het in het ZH hebt laten doen, neem ik aan dat je nu een kastje mee hebt gekregen waarmee je 24uur moet lopen om te kunnen monitoren?

Maar,.. "wij", of althans ik ben geen arts, laat staan cariodloog,.. wil je dus echt zeker zijn van je zaak,.. dan naar de huisarts welke je wss door zal verwijzen naar de cardioloog.

-edit-
idd doorgestuurd dus,... (gepost toen ik aan het typen was :o )
 
Hart filmpje was voor keuring defensie, dus vandaar, had ook een bloed druk van 160 tijdens complete rust.
Anders maar met de winstrol stoppen, en kijken wat de cardioloog zegt.
 
? heb nooit geen hartfilmpje gehad bij de Mariniers keuring.

aanleiding kwam zeker vanwege bloeddruk.

van mij is 120/85 zonder aas gebruik.
 
Nou geloof me, iedereen die er voor de medische keuring was vandaag heeft er een gehad:)
 
Van mij is alweer wat jaren geleden, in 1989 geloof ik :D
 
? heb nooit geen hartfilmpje gehad bij de Mariniers keuring.

aanleiding kwam zeker vanwege bloeddruk.

van mij is 120/85 zonder aas gebruik.

Nog even offtopic, nee, dit word tegenwoordig standaard gedaan:p
Maar verder niemand een idee dat dit zou kunnen?
 
je kunt zelf al een afwijking hebben, wat met aas gebruikt versterkt word. Ook winny is niet gezond.
 
Hart filmpje was voor keuring defensie, dus vandaar, had ook een bloed druk van 160 tijdens complete rust.
Anders maar met de winstrol stoppen, en kijken wat de cardioloog zegt.

160 tijdens complete rust? ja dan ben je ofwel moddervet en heb je 0 conditie ofwel is er idd iets mis met je hart..
 
160 tijdens complete rust? ja dan ben je ofwel moddervet en heb je 0 conditie ofwel is er idd iets mis met je hart..

mijn vet percentage is ook gemeten vandaag en kwam uit op 17, verder is mijn conditie wel gewoon prima, heb ook een topic in foto sectie.

Denk dat ik dan maar eens ga afwachten wat de cardioloog zegt, verstandig om te stoppen met winny ofniet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jazeker stoppen, denk je dat het goed is in je huidige toestand ?
 
Vandaar de vraag, als het namenlijk misschien een bekend iets is zou het zonde zijn om een cycle af te breken :P maar ik neem het zekere voor het onzekere en stop er idd mee, liever safe then sorry. of ik ga alsnog stuk maar dat zien we dan wel :D
 
Op 17% vet kuren lijkt me zoiezo niet echt een goed idee, maargoed. Ik zou eerlijk gezegd ermee stoppen, 160 tijdens complete rust? Dat is heeeeel abnormaal.
 
Ik heb nog een foto gepost in het Nep of Echt sectie, en daar werd door verschillende leden gezegd dat het spul van EPL good 2 go was.
Kan me niet voorstellen dat het echt clenbuterol is?

Maargoed, ik ga er nu mee stoppen, het even aanzien wat mijn hart verder doet.

2e6bpk4.jpg
 
Op 17% vet kuren lijkt me zoiezo niet echt een goed idee, maargoed. Ik zou eerlijk gezegd ermee stoppen, 160 tijdens complete rust? Dat is heeeeel abnormaal.

Dat is onzin natuurlijk, onder de 20/22% kun je goed kuren, alleen zal je oestrogeen wel hoger worden als met een lager vetp.
Maar daar zijn ook weer blokkers voor.

Mijn idee is nog steeds waarom een hartfilmpje met een keuring voor defensie ?
 
Zoals ik al heb gezegd is dat standaard tegenwoordig.
Elke participant die een medische keuring voor defensie ondergaat, krijgt ook een hartfilmpje die later bekeken word door een arts.
 
Back
Naar boven