XXL Nutrition

Winstrol Onregelmatig kloppend hart (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is dan geluk dat je die keuring doet, anders was je er nooit achter gekomen of heb je klachten ?
 
Ja klopt, stond er ook een beetje van te kijken namenlijk.
Ik heb er overigens geen klachten van, geen drukkend gevoel op de borst of benauwdheid oid.
 
? heb nooit geen hartfilmpje gehad bij de Mariniers keuring.

aanleiding kwam zeker vanwege bloeddruk.

van mij is 120/85 zonder aas gebruik.

effe off topic": wordt er veel AAS gebruikt door mariniers, commado's?:D
 
effe off topic": wordt er veel AAS gebruikt door mariniers, commado's?:D

Nee, niet in mijn tijd dat ik weet, ik ook nog lang niet toen. ik was +- 20 jaar en onder de 80Kg. de meeste ware magerder als ik en trainden meer op conditie en kracht als massa.
 
ik had zelf ook hardklopping op winny

ben hier niet mee naar de dokter geweest.
maar me hart sloeg op hol tijdens trainen en niet z'n beetje ook
 
Hey mensen, nu weet ik dat je van winstrol bijv een hoge bloeddruk kan krijgen,
Is het echter ook mogelijk dat je hart er anders van gaat kloppen?

Heb vandaag een hartfilmpje laten maken, en m'n hart begint heel langzaam, gaat dan steeds sneller kloppen, houd er dan helemaal mee op voor 3-4secnden en begint vervolgens weer opnieuw.

Hart filmpje was voor keuring defensie, dus vandaar, had ook een bloed druk van 160 tijdens complete rust.
Anders maar met de winstrol stoppen, en kijken wat de cardioloog zegt.

ik had zelf ook hardklopping op winny

ben hier niet mee naar de dokter geweest.
maar me hart sloeg op hol tijdens trainen en niet z'n beetje ook

Er is wel degelijk verschil met de afwijking van TS, hij praat over rusttoestand.
 
160 tijdens complete rust? ja dan ben je ofwel moddervet en heb je 0 conditie ofwel is er idd iets mis met je hart..

Dat valt ook wel mee ik had bij de keuring 157 in complete rust
Was beetje aan hoge kant
Maar er spelen zoveel dingen mee
Je bent zenuwachtig, of je veel zout binnen heb gekregen of je toevallig koffie ofz vantevoren heb gedronken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat valt ook wel mee ik had bij de keuring 157 in complete rust
Was beetje aan hoge kant
Maar er spelen zoveel dingen mee
Je bent zenuwachtig, of je veel zout binnen heb gekregen of je toevallig koffie ofz vantevoren heb gedronken

toch wel vreemd vind ik .. normaal zit je tog in rust rond 60-80 als je een beetje fit bent? Lijkt me sterk dat je door de zenuwen het dubbele hebt.. Denk dat het dan eerder richting de 100 zou gaan maar zkr niet boven de 150. Maar ik kan ook mis zijn natuurlk.
 
toch wel vreemd vind ik .. normaal zit je tog in rust rond 60-80 als je een beetje fit bent? Lijkt me sterk dat je door de zenuwen het dubbele hebt.. Denk dat het dan eerder richting de 100 zou gaan maar zkr niet boven de 150. Maar ik kan ook mis zijn natuurlk.

Hij heeft het over bloeddruk, en bloeddruk van 60/80 is nogal k*t :p

Hypertensie wordt wel vaker gemeten in dit soort gevallen, white coat hypertension.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft het over bloeddruk, en bloeddruk van 60/80 is nogal k*t :p

Hypertensie wordt wel vaker gemeten in dit soort gevallen, white coat hypertension.

Ow ok nvm dan :o ben ik totaal verkeerd bezig
 
in de gym nog een meting gedaan, wel met zon klein dingetje, dus ik weet niet in hoeverre dit accuraat is, maar hier kwam uit 195/94 ben trouwens al gestopt.
 
Klopt, bij defensie maken ze voor je keuring een filmpje van je hart. Tenminste, als ze onregelmatigheden tegen komen.
 
Klopt, bij defensie maken ze voor je keuring een filmpje van je hart. Tenminste, als ze onregelmatigheden tegen komen.

Nee hoor, is gewoon standaard nu, iedereen krijgt het zoals ik al zij.
 
Back
Naar boven