Fitness Seller

winstrol op oliebasis

buddy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
98kg
hello iedereen,
heb deze week een vreemd nieuwtje te horen gekregen ik ben nl van plan om in mijn volgende kuur winstrol te gebruiken en blijkt nu dat er een winstrol te koop is op oliebasis en dit zou afrekenen met het pijnlijke gevoel op de plaats van de injectie
heeft daar iemand weet van of is dit bs
ik meende altijd te weten dat winstrol niet kon opgelost worden in olie

Laatst bewerkt:
Winstrol is bij mijn weten alleen maar op water basis hoor :D

Mischien wilt hij jouw wat sla-olie aansmeren :D

Ik zou toch voor de gewone water versie gaan en dit gewoon HG versie.
En winny op olie basis is zeker te verkrijgen, maar geen aanrader.
Greetz

winny op oil is prima te doen ik zie hier nergens klachten winny op waterbasis geeft vaker pijnlijkere injecties. daar tegen over staat dat voor de ug labs oil based winny moeilijker te maken is..

hello iedereen,
heb deze week een vreemd nieuwtje te horen gekregen ik ben nl van plan om in mijn volgende kuur winstrol te gebruiken en blijkt nu dat er een winstrol te koop is op oliebasis en dit zou afrekenen met het pijnlijke gevoel op de plaats van de injectie
heeft daar iemand weet van of is dit bs
ik meende altijd te weten dat winstrol niet kon opgelost worden in olie

Een beetje pijn ken je toch wel hebben joh?

winny op oil is prima te doen ik zie hier nergens klachten winny op waterbasis geeft vaker pijnlijkere injecties. daar tegen over staat dat voor de ug labs oil based winny moeilijker te maken is..

Je ziet geen klachten nee omdat hier niemand het gebruikt.
Winny zou ik persoonlijk altijd hg nemen en dan van Desma wel teverstaan.
Deze werken in mijn ogen beter als UG en zijn zeker niet pijnlijk naar mijn ervaring

Het is juist in suspensie bedoelt.
Olie geeft raren klontjes en inhomogeniteit.
Zou lekker bij HG of UG houden op waterbasis

infinity: niemand hier gebruikt? haahah lul niet man oil based winny is er al lang winny is winny maakt niet uit of t oil based water based of tabs zijn . check de amerikaanse forums kerel 1000000 den topics over oil based winny en mensen ervaren hier minder injectie problemen mee waaronder ik zelf ook. en voor onze kriello..? onzin klontjes in homogeniteit..? hoe kom jij daar nou bij..? heb je wle eens goede oil based winny gezien?

ik zeg al t is moeilijker te maken en duurder ok.. no problem..

ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel meer mensen ken die geen last hebben van olie basis maar wel van water basis winny.

infinity: niemand hier gebruikt? haahah lul niet man oil based winny is er al lang winny is winny maakt niet uit of t oil based water based of tabs zijn . check de amerikaanse forums kerel 1000000 den topics over oil based winny en mensen ervaren hier minder injectie problemen mee waaronder ik zelf ook. en voor onze kriello..? onzin klontjes in homogeniteit..? hoe kom jij daar nou bij..? heb je wle eens goede oil based winny gezien?

ik zeg al t is moeilijker te maken en duurder ok.. no problem..

duuuhhhhh ja denk het wel kerel. Ja klontjes en inhomogeniteit,ja er waren labs die het maaktje maar zijn ermee gekapt

duhhhhh maar er zijn ook labs die het wel kunnen maken... helaas mag ik geen namen noemen hier dus kan jou geen direct bewijs leveren... heb het t zelf bijden gebruikt water based en oil based... altijd last van water based 10000 den topics hier over te vinden alleen op dit board al... met oil based fijn te mixen samen met andere gear b.v. deca en test om zo het aangename injectie gevoel te plezieren :p

met de juiste samenstelling emulgators en oplosmiddellen is het prima te maken... t makkelijkste en goedkoopste in nogmaals waterbasis.. oil based is goed te maken tot 100mg/ml..

Terug
Naar boven