Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik zou tabs nemen, even schadelijk. Winstrol op water basis is vragen om infecties zeker als het ug is.Of is het gewoon niet waard om elke dag te prikken
Als je toch wilt prikken, dan liever TestHey beste leden, ik zou graag winstrol prikken ipv tabs.. mijn vraag was is het prikken van anabolen op waterbasis identiek hetzelfde?
E of C maakt niet uit. clean bulk ligt aan je voedingwelke ester raad je aan? wil eigenlijk clean bulken
Halleluja... iemand die t snapt!E of C maakt niet uit. clean bulk ligt aan je voeding
Oh de c van test-c stond niet voor clean?Halleluja... iemand die t snapt!
En dat voor een beginner 😉Halleluja... iemand die t snapt!
Heb vroeger wel Strombaject gebruikt, niks mis mee. Wel de echte HG. Als je ermee wilt kuren en prikken, beter Test dan stanozolol only.Winny inject op waterbasis. 1x een ronde mee geprobeerd. Na mezelf 4x een fucking bukkake te hebben gegeven met die troep doordat de naald van de spuit plofte heb ik 't weggegooid.
Uitstervend ras, die nog echte gear meegemaakt heeftHeb vroeger wel Strombaject gebruikt, niks mis mee. Wel de echte HG. Als je ermee wilt kuren en prikken, beter Test dan stanozolol only.