MuscleMeat

Winstrol prikken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spartacus

Novice
Lid geworden
16 dec 2022
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Hey beste leden, ik zou graag winstrol prikken ipv tabs.. mijn vraag was is het prikken van anabolen op waterbasis identiek hetzelfde?
 
Of is het gewoon niet waard om elke dag te prikken
 
Dat kunnen we voor jou niet invullen natuurlijk. De handeling is gewoon hetzelfde in elk geval.
 
Of is het gewoon niet waard om elke dag te prikken
Ik zou tabs nemen, even schadelijk. Winstrol op water basis is vragen om infecties zeker als het ug is.

Prikken heeft verder ook weinig voordelen.
 
Hey beste leden, ik zou graag winstrol prikken ipv tabs.. mijn vraag was is het prikken van anabolen op waterbasis identiek hetzelfde?
Als je toch wilt prikken, dan liever Test
 
Winny inject op waterbasis. 1x een ronde mee geprobeerd. Na mezelf 4x een fucking bukkake te hebben gegeven met die troep doordat de naald van de spuit plofte heb ik 't weggegooid.
 
Winny inject op waterbasis. 1x een ronde mee geprobeerd. Na mezelf 4x een fucking bukkake te hebben gegeven met die troep doordat de naald van de spuit plofte heb ik 't weggegooid.
Heb vroeger wel Strombaject gebruikt, niks mis mee. Wel de echte HG. Als je ermee wilt kuren en prikken, beter Test dan stanozolol only.
 
Je hebt ook oil base winstrol. Heb het zelf staan hier, ooit gratis gekregen.
 
Heb vroeger wel Strombaject gebruikt, niks mis mee. Wel de echte HG. Als je ermee wilt kuren en prikken, beter Test dan stanozolol only.
Uitstervend ras, die nog echte gear meegemaakt heeft
 
Back
Naar boven