MuscleMeat

winstrol -primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luca

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2002
Berichten
227
Waardering
2
Hallo iedereen,

wie kan mij vertellen hoe ik winstrol het beste kan combineren met o.a. primo? Ik wil in een toekomstige kuur geen deca meer gebruiken ivm het vasthouden van water en de lange detectieperiode. En wie heeft er hier ervaring met ganabol? Valt dit te combineren met een winstrolkuur?En hoe en met welke producten bouw ik het beste een dergelijke kuur af?

Greetz, Luca
 
jeetje niemand reageert op je.. doe ik het wel..

primo en winny zijn beide DHT derivaten.. omdat ze dus op elkaar lijken kan je beter iets anders nemen zodat het effect uitgebreider is..

Boldenone houd je minder vocht vast en werkt wel lekker..
wordt alsnog lang gevonden.. maar alle AS kunnen zich opslaan in vetweefsel. Bij de stress die plaats vindt tijdens een doping controle of wedstrijd, maakt cortisol vrij waardoor vetverbranding plaats vindt.. hierdoor komt de AS weer vrij en wordt gevonden in je pis..

dus boldenone en winny kan je beter combineren.. is een redelijk milde kuur.. en kan bij sommige stats goede resultaten geven..

omdat het vrij mild is hoef je geen HCG waarschijnlijk.. maar 2 weken na je laatste spuit begin je met clomid..
liefst minimaal 2-3 weken.

en je hebt je antwoord van de ganabol ook.. ik raad dus ganabol(boldenone) aan om te stacken..
 
juist doe maar wat hulk zegt :p
 
Twee vraagjes

Vraag 1:Heeft er iemand een lijst met de detectieperiodes van de verschillende producten?

Dat heeft hier op deze site gestaan maar is verdwenen.

Vraag 2:Kunnen ze nolvadex opsporen bij een dopingcontrole?
zo ja, hoe lang blijft dit in je bloed?


bedankt,
 
detectietijden van ALLES [Link niet meer beschikbaar]

(behalve trenbolone :D)
 
Topickick van de eeuw!
Meer dan 3!!! jaar, mensenkinderen...
 
Back
Naar boven