AndroidHealthClinic

Winstrol/primotab. cutkuur / Aminiakstank door cutten..

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
:o yo bro's, 2 kleine dingetjes :( ,

ik ben van plan om te beginnen met een cutkuurtje, winstrol amp. en primo-tabl. ik vroeg me af hoe in eerste instantie deze kuur de verschillende AS te gaan verdelen. 24 amp. e.o.d. winstrol en 200 tabl. primo tabl. Ben in eerste instantie voor een primo tabl. gegaan en geen ampullen, aangezien zoveel primo nep is en het toch moeilijk te verkrijgen is... Doel van de kuur is behoud van massa tijdens cutten/ kleine toename droge massa. De vraag is of de primo tabs bij voorkeur afgebouwd gebruikt moeten worden zoals bij dianabols in massakuren, of dat je gedurende de hele kuur, elke dag dezelfde dosis kan nemen.
Ik heb teven nog wat clomid en hcg. in hoeverre moet men dit veelvuldig gebruiken bij deze 'lichte' kuur.

Ik heb tevens grotendeels de koolhydraten uit mijn voeding gehaald, daarintegen wel de hoeveelheid eiwitten verhoogd. Ik ben net bezig geweest met het schilderen van mijn huis. De amoniak lucht zit me nog vers in t geheugen, maar is nix vergeleken met de stank die van mij afkomt! :( Oke, oke, het is niet zo erg, maar ruik zeker dat mijn lichaam eiwit aan t verbranden is. Ik doe nu een extra 45 per dag aan cardio na mijn krachttraining, indien mogelijk sochtens cardio en savonds krachttraining... maar nu ik echt merk dat ik gedurende de dag echt hypo's krijg en flauw en duizelig wordt enzo door het ontbreken van de koolhydraten leek het me verstandig toch weer wat hiervan te gaan consumeren. zo ziet men weer het belang van de koolhydraten!!!! ook tijdens het cutten! want kan je zeggen dat het echt je trainingsresultsten beinvloed en je daarnaast, althans ik, zeker spiermassa heb ingeleverd wat niet nodig was... daarnaast heb ik t idee dat je lichaam danook eerder vet (koolhydraten) gaat vasthouden omdat dat niet/nauwelijks binnenkomt, wat natuurlijk niet de bedoeling is als je wilt afvallen.:suicide:

mzel,

jw
 
Primo tabs??? Welke fabrikant???

Grtz
 
Ondanks dat er genoegt mensen zijn die het niet eens zullen zijn..

Koolhydraten heb je nodig.. cutten zonder koolhydraten dan verleis je pas spiermassa..
Geloof me. Gooi je suikers eruit, maar je meervoudige koolhydraten niet. verder gooi al je verzadigde vetten eruit.
En neem wel degelijk onverzadigde vetten tot je.
 
Ik ga hierin helemaal mee met champ. Zonder die carbs duvel je in elkaar, ga je vlak tonen. Massa en kracht verlies zullen dan niet uitblijven...
 
Ik heb het de vorige keer ook gemerkt. Gewoon te weinig puf, trainen ging k*t, me humeur was slecht, voortdurend hypo's en duizelingen. Kan beter de cardio dan wat opvoeren en wat meer kh nemen dan geen kh...

Zelf wil ik in sept. gaan cutten en kijken hoe het bevalt door kh te roteren, een wisselende kh inname per dag, dus dagen met weinig, matig en veel.. eiwitten uiteraard hoog, vetten eruit, behalve de onverz. uit lijnzaadolie en zalm..
 
primo tabs???
laat ze testen!!!
99% is fake!
beter ampullen genomen bro.
 
Back
Naar boven