XXL Nutrition

Winstrol Spierpijn?

Bezoekers in dit topic

scorpiatje

Novice
Lid geworden
7 jan 2013
Berichten
9
Waardering
0
Beste,
Dit is mischien een beetje een rare vraag.
Maar ik zit nu op 7e dag winstrol en ik merk dat ik veel langer en zwaarder kan trainen, top natuurlijk.
Maar het gekke is dat ik na de training (1-2-3dagen) geen last heb van spierpijn oid, waardoor het voelt alsof ik alsnog vrijwel niks gedaan heb.

Terwijl ik tijdens de training bijna uit elkaar knal van de pomp en zoals ik al zei ik veel meer pak als normaal en ooknogeens langere trainingen hou. Is dit normaal? Moet ik gewoon nog even wat extra pakken/geven?

Vriendelijke groet,
 
Winstrol tabs? / winstrol depot????
 
Niet alleen bewijs je hier mee dat je niet op de hoogte bent van de werking van AAS, maar ook nog eens dat je niet eens weet hoe het hele training/voeding/rust/spiergroei principe in elkaar zit.

Spierpijn is geen indicatie voor een goede training. Wees dus blij dat je zo hard en lang kan trainen en niets van pijn merkt, je herstel is veel sneller met winstrol ofcourse :)
 
Winstrol tabs? / winstrol depot????
Tabs

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 12:08 ----------

Niet alleen bewijs je hier mee dat je niet op de hoogte bent van de werking van AAS, maar ook nog eens dat je niet eens weet hoe het hele training/voeding/rust/spiergroei principe in elkaar zit.

Spierpijn is geen indicatie voor een goede training. Wees dus blij dat je zo hard en lang kan trainen en niets van pijn merkt, je herstel is veel sneller met winstrol ofcourse :)


Bedankt voor je reactie, dat is goed nieuws. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik toch wel enig bewijs van inspanning zou merken aangezien ik dat normaal wel heb na een zware training
 
Gewoon de gebruikelijke dosering hanteren en trainen en eten zoals het hoort.
Geen gekke dingen beginnen doen.
 
Back
Naar boven