MuscleMeat

Winstrol (stanazol)

Bezoekers in dit topic

n3vs

Novice
Lid geworden
30 jan 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, train al circa 3 jaar, sinds een jaar voeding uitermate top (190-210 gr eiwitten elke dag met een goede aanvulling van carbs en vetten) maar dus toch kwam winstrol op mijn pad.
Mijn body type heeft veel aanleg voor vetopslag dus ben ook een brede jongen (komt wel goed te pas in m'n gewichten drukken in de gym :p). Nu wil ik eens meemaken hoe het is om een lichte kuur te doen dus vandaar Winstrol. Mijn doel is dus om een dikke boost te krijgen in m'n vetverbranding en flink in kracht toe te komen (voor zover winstrol dit kan).

Gebruik: 40mg per dag 6 weken lang

Na veel research gedaan te hebben gedaan ben ik veel te weten gekomen:
- Omega 3 op pijl houden i.v.m de cholesterol verhoging in de lever om dit een beetje te verhelpen (voorkomen is onmogelijk)
- een 2 weekse nakuur te doen met Nolvadex (puur om hormonen en je "gains" te herstellen en behouden, niet persee nodig maar wordt wel aangeraden).
- osteoplus om gewrichtspijn zo veel mogelijk te verhelpen.

Is dit een slimme keuze of ga ik hiermee echt zwaar de fout in?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je veel research had gedaan, had je wel geweten dat oral only geen goed idee is.
 
Merken mogen niet besproken worden.

Je zegt veel researche te hebben gedaan, maar komt vervolgens met een doel dat nergens op slaat.
Je kan als kennismaking met AAS prima winstrol nemen als kuur, maar niet met jouw doel.
 
De slimste keuze is eerst de regels lezen.
 
Mijn doel is dus om een dikke boost te krijgen in m'n vetverbranding en flink in kracht toe te komen
Dan is je oplossing een goed voedingsschema en eerst een zooi vet eraf cutten
daarna weer gaan bulken om spieren te bouwen.

geen pilletje die dat voor je gaat doen..

Lees je dus eerst goed in in voeding. Het gaat niet alleen om eiwitten maar om het totaal aantal kcal. En als je nu 96 kg bent bij 1,78 met 21% vet dan eet je gewoonweg teveel om vet te verliezen.
Dus pak eerst even dit leeskuurtje.. (post 1 en excel post 2)

Genoeg om aan te werken en eerst je verder goed in te lezen in AAS en wat het met je lijf doet.
 
Dan is je oplossing een goed voedingsschema en eerst een zooi vet eraf cutten
daarna weer gaan bulken om spieren te bouwen.

geen pilletje die dat voor je gaat doen..

Lees je dus eerst goed in in voeding. Het gaat niet alleen om eiwitten maar om het totaal aantal kcal. En als je nu 96 kg bent bij 1,78 met 21% vet dan eet je gewoonweg teveel om vet te verliezen.
Dus pak eerst even dit leeskuurtje.. (post 1 en excel post 2)

Genoeg om aan te werken en eerst je verder goed in te lezen in AAS en wat het met je lijf doet.

Thanks voor je inbreng!

Ik ben nu sinds afgelopen november 18 kg kwijt dus het vet verliezen is geen probleem, gaat heel goed. Alleen wou voor de laatste eindsprint dit proberen omdat ik het eens wou meemaken en ik meekreeg dat het goed is voor kracht en vetverbranding.
 
Thanks voor je inbreng!

Ik ben nu sinds afgelopen november 18 kg kwijt dus het vet verliezen is geen probleem, gaat heel goed. Alleen wou voor de laatste eindsprint dit proberen omdat ik het eens wou meemaken en ik meekreeg dat het goed is voor kracht en vetverbranding.
Niet op dit moment. Althans, uitgaande van je post ga ik er vanuit dat je niet rond de 12% staat(?)
Gewoon lekker doorgaan met je dieet.
Moch je perse een "boost" nodig denken te hebben, zou je evt een ECA kunnen proberen. Maar ook die meerwaarde is naar mijn mening nog minimaal.
 
Als je veel research had gedaan, had je wel geweten dat oral only geen goed idee is.
Waarom? Als eerste kennismaking zeker goed te doen net zoals epistane bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven