XXL Nutrition

Winstrol Stanozolol

Bezoekers in dit topic

Was je Dianabol waarschijnlijk crap, als je 20 jaar geleden de goede oude Russische Dbol of Naposim had daar ging je wel op. Ik heb ze zien groeien op hun eerste kuurtje Dianabol.

Maar kan ook zijn dat het bij jou niet aansloeg..
Geen succes als in de zin dat tijdens je even leuk opblaast en daarna alles weer verliest.
 
Was je Dianabol waarschijnlijk crap, als je 20 jaar geleden de goede oude Russische Dbol of Naposim had daar ging je wel op. Ik heb ze zien groeien op hun eerste kuurtje Dianabol.

Maar kan ook zijn dat het bij jou niet aansloeg..
Ik ook, veel vocht van de 8kg gain. Dan ontstaat het zgn leeglopen waar Skydirk Test de schuld van gaf.
 
Ik ook, veel vocht van de 8kg gain. Dan ontstaat het zgn leeglopen waar Skydirk Test de schuld van gaf.
Waar zou het anders van zijn? Dat doet een kuur van testosteron bij mij ook.
 
Winny is m.i. voor de finish geeft je een hardere look.
 
Bij een seminar dat wij in 2019 hielden gaf William Llewellyn een aantal tips om de nadelige consequenties van (langdurig) anabolicagebruik te beperken. Daarbij noemde hij ook stanozolol te vermijden i.v.m. de nadelige effecten op het cholesterol. Dit advies gold zowel voor orals als injects (die in het geval van stanozolol ook C-17a gealkyleerd zijn).

Op pagina 11 en 12 van zijn presentatie is deze info terug te vinden.

test_vs_stano.png
 
Bij een seminar dat wij in 2019 hielden gaf William Llewellyn een aantal tips om de nadelige consequenties van (langdurig) anabolicagebruik te beperken. Daarbij noemde hij ook stanozolol te vermijden i.v.m. de nadelige effecten op het cholesterol. Dit advies gold zowel voor orals als injects (die in het geval van stanozolol ook C-17a gealkyleerd zijn).

Op pagina 11 en 12 van zijn presentatie is deze info terug te vinden.

Bekijk bijlage 568416
Ook levertoxiciteit wat ik al schreef, maar misschien komt het beter/harder aan adhv je link.
 
Bij een seminar dat wij in 2019 hielden gaf William Llewellyn een aantal tips om de nadelige consequenties van (langdurig) anabolicagebruik te beperken. Daarbij noemde hij ook stanozolol te vermijden i.v.m. de nadelige effecten op het cholesterol. Dit advies gold zowel voor orals als injects (die in het geval van stanozolol ook C-17a gealkyleerd zijn).

Op pagina 11 en 12 van zijn presentatie is deze info terug te vinden.

Bekijk bijlage 568416
Stanozolol is alleszins geen gezond middel. Is ook de reden waarom niet meer dan 6 weken gekuurd wordt met deze middelen. Er staat wel al een fout. 6mg per day zal wel 60mg per day geweest zijn.
 
Stanozolol is alleszins geen gezond middel. Is ook de reden waarom niet meer dan 6 weken gekuurd wordt met deze middelen. Er staat wel al een fout. 6mg per day zal wel 60mg per day geweest zijn.
Idd, 60mg/pd zou ik ook niet langer dan 6 weken aanraden. wat de lange termijn inhoud uit de link weet ik niet, maar Winny onderdrukt je HDL al pijlsnel
 
Stanozolol is alleszins geen gezond middel. Is ook de reden waarom niet meer dan 6 weken gekuurd wordt met deze middelen. Er staat wel al een fout. 6mg per day zal wel 60mg per day geweest zijn.

Nee, het is echt 6mg per dag (i.e. 3 x 2mg p/d). Dat onderstreept dat het effect vrij dramatisch is.

 

Bijlagen


Wanneer kan je kracht toename (cut) verwachten bij Winstrol (oral) 50 mg.?
 
Wanneer kan je kracht toename (cut) verwachten bij Winstrol (oral) 50 mg.?
Met orals weet ik het niet ik gebruikte destijds Winstrol depot (zambon)
 
Wanneer kan je kracht toename (cut) verwachten bij Winstrol (oral) 50 mg.?
Herriner me nu dat ik een uurtje na inname ineens heel snel mijn fietsbanden kon oppompen. Toen maar gelijk alle fietsen in de schuur gedaan
 
Back
Naar boven