AndroidHealthClinic

winstrol/stromba

Bezoekers in dit topic

sporty

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
142
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met de winstrol (stromba) tabletten 50mg (IP China). Zou dit willen stacken met primobolan en sustanon. Is dit een goeie stack voor spierdefinitie ?
 
Ja op zich is het een goede combinatie, zou alleen geen IP gebruiken. De kans dat er niets in zit is te groot vind ik.

Je heb een 50/50 kans op wel of geen werkzame stof. Ik zou eerder kiezen voor de 10 mg tabs van generics supplements of voor de 5 mg tabs van brithish dragon.
 
john, bedankt voor de feedback.
Mijn supplier levert enkel de 50mg tabs IP. Ik kan dus jammer genoeg niet aan de producten van generic supplements of british dragon komen.
 
Dat hoor ik dus wel vaker, over IP. Is dat nou gelul, puur gebaseerd op 1 persoon, of gewoon een feit en hebben veel mensen er last van?.....

Ik zat dus ook te denken aan die IP 50mg winny. Hoe zit het dan met boldenone van IP?.... ook k*t?...

ps.
Hoorde wel dat IP-injecties pijnlijk zijn, maar de kwaliteit van het spul....?!
 
nee hoor is geen gelul, lees maar op de amerikaanse boards daar zijn de spullen van IP diverse malen getest.

Injekties pijnlijk?
Pfff daar kunnen anderen meer over zeggen, ik gebruik geen injects van IP meer er zijn tegenwoordig goede alternatieven met dezelfde concentraties en pijnloos.
Oh en dan ook geen schijven die weken blijven zitten......
 
Originally posted by Floyd
Dat hoor ik dus wel vaker, over IP. Is dat nou gelul, puur gebaseerd op 1 persoon, of gewoon een feit en hebben veel mensen er last van?.....

Ik zat dus ook te denken aan die IP 50mg winny. Hoe zit het dan met boldenone van IP?.... ook k*t?...

ps.
Hoorde wel dat IP-injecties pijnlijk zijn, maar de kwaliteit van het spul....?!

gaat bij mij wel over tabs, geen injecties.... in combinatie met primo en sustanon vind ik winny tabs beter omdat de primo en susta al moeten geïnjecteerd worden.
Heb ooit de 2mg tabs genomen.... maar die vallen zeer duur uit.
De vraag is en blijft natuurlijk: hoe weet je dat je met slechte winny te maken hebt ?
 
Ja het is waar wat John zegt!!
Tabs van IP ????
Soms goed soms niets..
Zelf ook 1 keer 50 mg winstrol van IP gehad en deze waren gelukkig goed.
Maar een maat van mij heeft 2 weken later gekocht en NIETS,
Kijk of je die van Generic kan krijgen !! goedkoper en zeker goed.
 
hoe weet je eigenlijk of je goed of slecht spul aan het slikken bent ?
 
Niet pas achteraf als je niet gegroeid bent en vetter geworden omdat je meer gegeten hebt.......
 
Originally posted by sporty
john, bedankt voor de feedback.
Mijn supplier levert enkel de 50mg tabs IP. Ik kan dus jammer genoeg niet aan de producten van generic supplements of british dragon komen.

mail me
 
Ik ben net gestopt met een kuur met injects van IP. iedere week een dikke schijf en een zere bil. 1 keer in mijn been gezet en meteen 3 dagen ziektewet omdat ik een bobbel op mijn been kreeg en niet meer normaal kon lopen. voor mij is IP over. teveel risico's en teveel ellende.
 
Hmmm, lekker verhaal dan. ik wilde binnenkort beginnen met kuur winny tabs en boldenone, beiden IP. En wat voor de tabs geldt, eveneens voor de injecties, te vaak geen resultaat?! Want dan kan ik beter van die IP spullen afblijven.

Generic was een optie hoorde ik iemand zeggen, nooit van gehoord......
 
Generic supplements is een underground lab wat vanuit west europa werkt.
Dus geen lange aanvoerlijnen en de kwaliteit is goed. Gebruiken weinig benzylalcohol en daardoor weinig last van het zetten.
 
Back
Naar boven