AndroidHealthClinic

Winstrol/Test E/Primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allright,

Schrijven voel ik indd nog niet, alleen wat vreemd/hard gevoel aan m'n tepels..

Ondertussen ga ik nog steeds als een speer! De spiegel is ondertussen m'n beste vriend geworden :D
en ik krijg aders die ik nog nooit van m'n leven gezien had!
Dus Primo doet wat het moet :)

Dikke aanrader!

Moest ik nu plots wel schrijven beginnen voelen, dan hou ik het best voor bekeken zeker? en 14 dagen later de nolva erin?

GRTS

Als er kleine verhardingen komen is er nog niets ernstigs volgens mij. Trekt altijd wel weer weg na de kuur/nakuur.

Als de schrijven wat groter worden kan je volgens mij gewoon de nolva mee laten lopen. Weet alleen niet welke dosering, denk gewoon 20mg elke dag. Als het dan minder wordt kan je je kuur gewoon blijven vervolgen.

Succes verder. Ga je niks before en after pics plaatsen?

Gr.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 10:33 ----------

Mag ik trouwens vragen waarom die primo en test e niet gewoon 1 x per week spuit?

Ik zie dat je maanden 2 ml primo en 1 ml test zet
E donderdag 2 primo en 0.5 test.

Bv maandag de primo en donderdag de test. Nu had je bijna net zo goed test p kunnen pakken. Of zie ik het helemaal verkeerd?
 
Hey mensen,

Alles gaat nog goed hier :) Primo een dikke +

Waar ik me wel steeds meer zorgen om maak zijn die tepels..
Ze zijn naar m'n mening wat groter geworden, en zijn ook zachter en beginnen zo wat uit te steken. Als ik naar de gym ga, dan let ik er ook op dat je ze goed door m'n truitje begint te zien. Ik voel niks van harde delen achter m'n tepel, enkel en alleen dat ze wat puffy zijn en dat ze vooruit komen..
Zou ik misschien beginnen met de nolva op 20 en checken wat het geeft?
Of gewoon lekker doorgaan en na de kuur laten wegtrekken?

Thx!
 
Een beetje puffy nipples zou ik me echt geen zorgen om maken. Zonde om nolva mee te laten lopen als er niet serieus iets aan de hand is!

Als je echt schijven er achter krijgt dan moet je wel wat ondernemen, maar bij test op 375?...
 
Heb ik ook die tepels..vind het maar k*t!
 
Gewoon wachten tot na je kuur met nolva man, ik had al aan 1 kant een klein schijfje achter tepel laatste 3 weken van m'n kuur, maar toch gewacht met nolva tot de nakuur. Alles uiteindelijk weggetrokken :) en jij hebt nog geen eens een schijfje!
 

Nog steeds aan de kuur, nog 1 weekje, dan 2 weken af, en dan nakuur..
Resultaat blijft ongeveer zoals het was op week 9-10.. Lekker hard en buff, prachtige aders en mooie definitie..
Dikke top deze kuur!

Ik post nog ff na de kuur.. Resultaten etc.

Groetjes!
 
heb je nog een foto van voor de kuur? en ga je er ook nog 1 plaatsen van na de kuur? ben erg benieuwt want de kuur die je doet lijkt mij ook wel wat!
 
De kuur gaat alleszins zeer goed. Ik kan je zeggen dat deze combo echt aan te raden is!
Foto's plaats ik misschien nog, afhankelijk van hoe ik uit de kuur kom, dus na de nakuur etc..

Ik zou misschien tijdens de nakuur ff doorgaan met clen 2weken op 2 weken af..
Om nog harder te worden..
Ik sta momenteel op iets van 10%, maar wil nog meer naar beneden..
Met voeding etc blijf ik dus steeds rond die 10% hangen.. Lager krijg ik het niet.. ???

klopt het nu dat clen goed is voor spierbehoud na de kuur, of werkt het eerder omgekeerd? Clen doet je massa terug smelten als sneeuw voor de zon?
Blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde mening hierover..

GRTS
 
als je op 10% blijft hangen moet je kcal omlaag of je cardio omhoog, zo simpel is het.
ben ook wel benieud naar before-after pic, zou eigelijk wel een vereiste moeten zijn van een log :p

en ik zou geen clen pakken man, dat zogenaamde anabole effect ervan is nooit bewezen in mensen, alleen in knaagdieren. zoiets zou ik alleen overwegen terwijl je nog ON bent.
 
als je op 10% blijft hangen moet je kcal omlaag of je cardio omhoog, zo simpel is het.
ben ook wel benieud naar before-after pic, zou eigelijk wel een vereiste moeten zijn van een log :p

en ik zou geen clen pakken man, dat zogenaamde anabole effect ervan is nooit bewezen in mensen, alleen in knaagdieren. zoiets zou ik alleen overwegen terwijl je nog ON bent.

Thx voor de tip.. Misschien indd wat minder eten.. :)
Meer cardio, jah, nog een gaat vinden voor meer cardio word moeilijk..
Mischien eens beginnen met cardio op nuchtere maag.. en hopelijk niet kotsen :spaz:

Nog iemand een idee ivm clen?
THX
 
En hoe staatie hier?
 
Ik ga je ook volgen, ben benieuwd hoe je er na de kuur uitziet!;)
 
Laatste week van je kuur als het goed heb? Pics?
 
Eindresultaat?
 
Back
Naar boven