Fitness Seller

Winstrol + test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wantmore

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
311
Waardering
13
Hoi,

Zit met een zwaar twijfelgeval.

Zit voorlopig in 3de week winstrol op 40mg, ben nu serieus aan het twijfel of ik test e nog zou erbij beginnen zetten bij aankomst 5OOmg EW.

Of zou ik gwn mijn winstrol kuurtje afwerken en dan voor de winter test only kuurtje te gaan doen.

Grts
 
is het je eerste kuur? zoja had ik t gewoon zo afgemaakt en dan ergens winter idd test zetten
 
Dit is idd mijn eerste kuur om te zien welk effect roids op mij hadden heb ik begonnen met oral kuurtje met korte halvewaardetijd, zodat ik tijdig kon stoppen moest het fout gaan ;)

Nu ben ik overtuigd and I already love this shit :D

Dusja November ;) Test e :D
 
test in de winter klinkt goed.

geniet nu nog maar van die harde look die de winstrol je geeft :P
 
Hoi,

Zit met een zwaar twijfelgeval.

Zit voorlopig in 3de week winstrol op 40mg, ben nu serieus aan het twijfel of ik test e nog zou erbij beginnen zetten bij aankomst 5OOmg EW.

Of zou ik gwn mijn winstrol kuurtje afwerken en dan voor de winter test only kuurtje te gaan doen.

Grts

test only is k*t
 
haha heb je hem weer met z'n 'test only is k*t''

mijn eerste test only was namelijk alles behalve k*t 14 kilo aangekomen en 9kilo overgehouden
 
14kg van test only? Zeker een jaar lang on ja. Lijkt me sterk in 12 weken. Of je moet daarvoor niet getraint hebben en een voedingsschema van een ethiopiër.
 
14kg van test only? Zeker een jaar lang on ja. Lijkt me sterk in 12 weken. Of je moet daarvoor niet getraint hebben en een voedingsschema van een ethiopiër.

toch is het zo sterker nog heb het in tien weken gedaan, en daarvoor al jaren getraint met een prima voedingsschema.
ik had daarvoor wel gecut, dus daar ligt een deel van de verklaring voor de vele kilos. tuurlijk zat er ook veel vocht bij maar heb er nu ruim aan jaar later waarin ik niet gekuurd heb nog steeds 8 kilo aan overgehouden, met minder vet en vocht, kijk maar naar mijn recente pics.
 
imo. je eerste kuur altijd test, niet persee only misschien had je indd beter combi gedaan met test+winny
 
Weet je hoe ver de winter nog weg is? :P Ik zou nu die testo erbij steken

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 09:14 ----------

test only is k*t

test only is lekker
 
weet je hoe ver de winter nog weg is? :p ik zou nu die testo erbij steken

---------- post toegevoegd wed 28 mar 2012 om 09:14 ----------



test only is lekker

+1
 
Test bijzetten en 3weken extra winny.
 
je gaat spijt krijgen van een winstrol only kuur
 
Back
Naar boven