AndroidHealthClinic

Winstrol Ultimate Pharma 15mg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
5.075
Waardering
567
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Me supplier is blijkbaar overgestapt op een ander merk ofzo.
Krijg nu telkens Ultimate Pharma. Injects had ik al, was ik echt goed over te spreken.
Alleen krijg nu deze winstrol binnen.
jfc55k.jpg


Maar de tabs zijn echt van mini vorm, wel mooi gedrukt, maar op t potje staat dat er 15mg per tab in zit....
100 pillen per potje, dat wil zeggen half potje extra. Op zich natuurlijk top, maar wat denken jullie, zit er echt 15mg in, of is het een verkoop trucje ofzo?
 
neem aan dat een nieuw merk zichzelf goed op de markt wil zetten en die zou dus niet gaan liegen over het aantal MG werkende stof.
 
Ik zou zeggen, gewoon uitproberen. Of even onderzoek doen (navraag bij anderen die ervaring hebben met dit product)
Als ik meer dan 40mg stanozolol per dag binnen krijg heb ik gelijk pijn in me dak. Bij 4 tabs gaat het nog, ga ik naar 5 of 6, dan is het hommeles. Weet ik wel gelijk of het goeie shit is of niet...;)
 
Ik had de dboll ervan is ook op 15 mg per tab, ik was ook verbaast over de mini vorm. Zag er wel zeer netjes uit btw. Ik vond ze zeer goed werken, ben benieuwd naar jouw ervaringen met de winny tabs. Keep is updated...
 
zo mini zien die tabs er niet uit op de foto vind ik
 
neem aan dat een nieuw merk zichzelf goed op de markt wil zetten en die zou dus niet gaan liegen over het aantal MG werkende stof.
Nee idd klinkt logisch

Ik had de dboll ervan is ook op 15 mg per tab, ik was ook verbaast over de mini vorm. Zag er wel zeer netjes uit btw. Ik vond ze zeer goed werken, ben benieuwd naar jouw ervaringen met de winny tabs. Keep is updated...
Ow top, ik laat t wel weten hier.

zo mini zien die tabs er niet uit op de foto vind ik

Nou het potje op zich is al erg klein. Vind het eigenlijk wel een cool potje. Maar de pilletjes zijn vooral hoog, maar niet zo breed.

Ach fijn, ik laat wel weten hoe ik ga op 45mg. Goed te doseren ook zo :D
 
Ik ben aan het na-kuren met Ultimate (nolvadex,tamoxifen) stond inderdaad ook ff te kijken van het kleine potje en de kleine tabs. Wel een strak etiketje moet ik zeggen.
Anyway het doet z'n werk prima. Dus ik ben positief
 
Hele andere up dan die ik heb ...
die van mij zitten in een glazen potje met 10mg werkzame stof pp
En mijn pillen zijn langwerpig met up erop gedrukt
 
Ik heb ook maar eens ultimate gehaald, vorige week alleen sustanon gezet, denk kijk ff hoe het gaat. Extreme pomp zeg... Pffffff.....
Als de tabs ook zo goed zijn, dan doen ze echt goede zaken.
 
Ja ik kan inmiddels ook al een review schrijven over de winstrol tabs.
Neem er 3 per dag. Zag na 3 dagen al verschil, half cm extra op me armen.
Direct die pomp terug in me lichaam. Nu ff kijken wat het doet na 4 weken.
Zit tussen 2 kuren in.
 
Ja is zekkerrr Lekkaahhh als je al 2 maanden off bent en inmiddels zo plat als een pannenkoek begint te worden :D
 
Ja is zekkerrr Lekkaahhh als je al 2 maanden off bent en inmiddels zo plat als een pannenkoek begint te worden :D

Hahahah ik begrijp je man, zit nu in mijn nakuur al te bedenken hoe snel ik weer door kan! Zit wel een heel klein verschilletje in onze Stats. maar het pannenkoeken gevoel is ook hier aanwezig. ;)
 
Om er ff op terug te komen. Ik heb er 3 weekjes van gesnoept.
En ik kan je zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
3 pilletjes per dag en ging als een speer! Ook goeie kracht gains weer.

Dus 15mg per pilletje zijn ze sowieso wel.
 
Back
Naar boven