MuscleMeat

Winstrol voor herstel spieren die tijdelijk verlamd waren door een virus

Bezoekers in dit topic

hans1997

Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
16%
Nou zoals de titel al zegt, ik wil graag heel licht Winstrol tabs gaan gebruiken ik dacht aan 10/15mg per dag. Ik ben zo’n 3 jaar lang ziek geweest waarvan ik ongeveer 1,5/2 jaar mijn linker arm niet meer dan 90 graden kon optillen. Mijn serratus anterior en mijn diafragma aan de linker kant werkte zo goed als niet, ik kan nu sinds 2 maanden weer oefeningen doen alleen herstel gaat ongeveer 1 jaar tot 2 jaar duren. En aangezien ik graag mijn opleiding weer wil hervatten vroeg ik mij af of ik deze spieren misschien sneller terug kon trainen met een lage dosis Winstrol. Ik trainde hiervoor al zo’n 2 jaar 5/6x in de week. Ik ben erg benieuwd wat jullie hier over te zeggen hebben.

Met vriendelijke groet,

Hans !
 
Als je een zenuwaandoening hebt vraag ik me af of aas zin hebben, immers zit het probleem niet zo zeer in de spiervezel maar in de aansturing van de spier.

Daarnaast denk ik dat het niet slim is om je eigen testosteronaanmaak plat te leggen met een laaggedoseerde oral...en al helemaal voor langere tijd.
 
Laatst bewerkt:
Als je een zenuwaandoening hebt vraag ik me af of aas zin hebben, immers zit het probleem niet zo zeer in de spiervezel maar in de aansturing van de spier.

Daarnaast denk ik dat het niet slim is om je eigen testosteronaanmaak plat te leggen met een lag gedoseerde oral...en al helemaal voor langere tijd.
Dankjewel voor je reactie, ik heb last van Neuralgische amyotrofie. De aansturing van mijn spieren werkt weer prima, alleen deze spieren zijn op het moment zo minimaal dat ik nu misschien zo’n 10/20% van mijn kracht heb aan de linkerkant. Vandaar dat ik dacht dat dit misschien een oplossing kon zijn gewoon 6 weekjes 15mg per dag. Als jij nog andere ideeën hebt deel ze graag met me sta voor veel open haha !

(Heb dit even van Google gehaald)

Wat is neuralgische amyotrofie (NA)?
Neuralgische amyotrofie (NA) betekent letterlijk vertaald: een met zenuwpijn gepaard niet meer groeien van de spieren. De aandoening noemen we in Nederland vaak 'neuralgische schouderamyotrofie' of 'Syndroom van Parsonage Turner'.
 
Ik dacht al dat je NA had op basis van wat je in je openingspost had gezet. Ik zou je adviseren om een goede schouderfysiotherapeut te zoeken met ervaring met deze aandoening (dit is geen gemakkelijk revalidatietraject) en je AAS idee helemaal uit je hoofd te zetten. Tevens ben ik benieuwd op basis waarvan jij denkt dat je aansturing weer prima werkt (emg onderzoek?) aangezien dat de tijd dat dit herstelt doorgaans lang is...en de kans op volledig herstel van kracht zeker niet altijd in de lijn der verwachtingen ligt. Dit heeft te maken met permanente schade aan de zenuw door de ontsteking
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat je NA had op basis van wat je in je openingspost had gezet. Ik zou je adviseren om een goede schouderfysiotherapeut te zoeken met ervaring met deze aandoening en je AAS idee helemaal uit je hoofd te zetten. Tevens ben ik benieuwd op basis waarvan jij denkt dat je aansturing weer prima werkt (emg onderzoek?) aangezien dat de tijd dat dit helemaal hersteld gewoon ontzettend lang is.
Ja ik heb in november vorig jaar een emg onderzoek gehad en een fysio van het ziekenhuis erbij gekregen. Alleen omdat ik toch graag verder wil met mijn studie zocht ik een manier om sneller te herstellen haha, maar bedankt voor je advies !
 
En je geleiding was weer 100% TOV de andere zijde?
Probleem is vaak dat de pijnklachten die ontstaan door het veranderde bewegen na de verlamming. Het is belangrijk om niet teveel over je belastbaarheidsgrens te gaan en met name op een correct bewegingsruimte te trainen van de schouder en het schouderblad. Keihard trainen op kracht gaat wrs hoofdzakelijk leiden tot meer pijn en een langer herstel. Bespreek je vraag ook eens met je therapeut of evt met de orthopeed die je wrs hebt gezien
 
Ik zou geen aas doen met aas zijn bij de meeste voordelen ook even veel nadelen
 
Back
Naar boven