Fitness Seller

Winstrol voor vrouw

Bezoekers in dit topic

Basicgirl

Novice
Lid geworden
23 mei 2023
Lengte
1m70
Massa
58kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu al een tijd bezig met krachtsport wil graag winstrol gaan doen aleen zit ik met een paar vragen is een na kuur belangrijk? Waar moet ik echt op letten? Ik ben 170 en 58 kilo ik sport 5x per week let op mijn voeding en zorg dat ik de juiste aantal eiwitten per dag binnen krijg zou graag wat droger willen worden en wat meer spieren zien iemand tips?

Goede coach in de hand nemen. Winstrol is niet voor vrouwen, klaar

Ik denk dat als je een antwoord wil waar je echt iets aan hebt, je iets meer achtergrondinformatie moet geven.

Ik denk dat als je een antwoord wil waar je echt iets aan hebt, je iets meer achtergrondinformatie moet geven.
Zoals wa? t ik ben 25 jaar moeder van 2 kindjes train nu bijna een jaar train 5x in de week met schema 3 dagen onderlichaam 2 dageb boven lichaam ben vanaf december aan het bulken geweest tot aan nu eigelijk woog 50 kilo intussen nu 58 flinke vooruitgang mijn vet persentage is 13%

Laatst bewerkt:
Zoals wa? t ik ben 25 jaar moeder van 2 kindjes train nu bijna een jaar train 5x in de week met schema 3 dagen onderlichaam 2 dageb boven lichaam ben vanaf december aan het bulken geweest tot aan nu eigelijk woog 50 kilo intussen nu 58 flinke vooruitgang mijn vet persentage is 13%
Zoals waarom gelijk winstrol?

Mag ik vragen waarop je dat baseerd? Wat ik veel lees dat anafar en winstrol door de meeste vrouwen word gebruikt in lage dosis?
Dus dan moet jij dat ook maar doen?
Je traint een jaar, dan kun je nog genoeg progressie zonder boeken lijkt me

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben nu al een tijd bezig met krachtsport wil graag winstrol gaan doen aleen zit ik met een paar vragen is een na kuur belangrijk? Waar moet ik echt op letten? Ik ben 170 en 58 kilo ik sport 5x per week let op mijn voeding en zorg dat ik de juiste aantal eiwitten per dag binnen krijg zou graag wat droger willen worden en wat meer spieren zien iemand tips?
Calorie tekort

Zoals waarom gelijk winstrol?
Ik lees goede reacties vandaar, ik ben nu een jaar bezig en zie weinig resultaat let al op mijn voeding en eiwit inname na mijn gevoel gaat het gewoon allemaal erg langzaam

Ik lees goede reacties vandaar, ik ben nu een jaar bezig en zie weinig resultaat let al op mijn voeding en eiwit inname na mijn gevoel gaat het gewoon allemaal erg langzaam
Maak een log aan en post daar je voeding/macros en trainingen, vanuit daar krijg je de beste adviezen en tips.

Jaa klopt via een weegschaal
Dan is de kans groot dat je eigenlijk wat hoger zit. Die weegschalen zijn niet bepaald betrouwbaar (oa je hoeveelheid eelt beïnvloed het) en 9% is wel uitzonderlijk laag voor een vrouw. Zelfs bij 13% is de kans groot dat je een hormornale disbalans hebt, problemen met je menstruatie enz. Doorgaans bereik je dat niet op eigen kracht of zonder eetstoornis.

Mocht dat laatste het geval zijn, weet dan dat je niet de enige hiet bent, en dat op lange termijn winstrol niet je meest efficiënte oplossing is. Eerst je oorzaak aanpakken.

Goed, of je vetpercentage nu wel of niet aardig in de richting zit,... Ik sluit mij aan bij wat @ak zegt over een logje openen

Dan gaat winstrol ook niets voor je doen
En waar baseer jij dat op tuurlijk is er wel wat resultaat ma na mijn gevoel niet veel misschien ook omdat ik laaste tijd aan het bulken ben geweest ik vind het naar mijn gevoel gewoon te langzaam gaan

Het gaat ook langzaam. Zo werkt dat, niemand vind het snel gaan, omdat het langzaam gaat.

Winstrol only is sowieso kut, maar voor vrouwen een no-go. Tenzij je meer haar wilt overal, een klein piemeltje en een kraakstem die met een beetje pech niet meer weggaat.

Als dit niet is wat je wilt horen, dan ben je op het verkeerde forum terechtgekomen.

Back
Naar boven