XXL Nutrition

Winstrol vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shredderr

Cool Novice
Lid geworden
19 feb 2013
Berichten
71
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ben van plan over 2 weken te starten met een winstrol only kuur voor 6 weken 50 mg per dag. Ja ik weet dat je beter test kan pakken maar wil gewoon een klein beetje droger staan meer niet. Nu zit ik echter met de volgende vragen:

Kun je die 50 mg beter in een keer pakken of verdeeld over de dag? Hier lees ik verschillende verhalen over.

Is een nakuur nodig? Zo ja, hoe lang? hoeveel mg? welk product? nolva of clomid? Hier hoor ik namelijk ook verschillende verhalen over

50 mg 6 weken lang genoeg voor een winny only kuur of zouden jullie meer pakken? Of zouden jullie de winny langzaam opbouwen en steeds meer pakken tot 100 mg?
 
Winstrol only zou ik je niet aanraden tenzij je droge gewrichten wilt en zoveel pijn wilt hebben hierdoor dat je amper kunt trainen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens je eerdere posts heb je t al een dik half jaar in huis....
In al die tijd heb je niet gegoogled?

Je zal altijd wisselende verhalen horen....
 
Effe droger ? Hoe ziet je voeding uit ? Op een surplus ga je niet droger worden hoor. Tis geen wonderpilletje !!!
 
winstrol geeft goed resultaat maar waarom geen test erbij op 300mg?
 
Waarom niet injecteren? Orale AAS zijn schadelijker voor de gezondheid en leveren simpelweg minder op.
 
Ik vind winstrol maar een kut middel hoor.
Kan er niet goed tegen.
Je bent effe een paar weken droog en daarna vult je lichaam zich weer met water ,want winstrol doet niks anders als uitdrogen.
Ben je met je winstrol tabletten erdoorheen, dan is dat ook het moment 2 weken later dat je met je winstrol look erdoorheen bent.
Niks aan dat winstrol,behalve dan als je op wedstrijden gaat natuurlijk.
 
Als je al goed droog staat ga je aan de look plezier hebben. Op een hoog vetpercentage heb je er geen hol aan.
 
Ik vind winstrol maar een kut middel hoor.
Kan er niet goed tegen.
Je bent effe een paar weken droog en daarna vult je lichaam zich weer met water ,want winstrol doet niks anders als uitdrogen.
Ben je met je winstrol tabletten erdoorheen, dan is dat ook het moment 2 weken later dat je met je winstrol look erdoorheen bent.
Niks aan dat winstrol,behalve dan als je op wedstrijden gaat natuurlijk.

20% is niet droog Amir.
 
hoe vinden jullie winstrol voor kracht dan?
ik vondt het vrij sterk en droge massa.
 
hoe vinden jullie winstrol voor kracht dan?
ik vondt het vrij sterk en droge massa.
Die ervaring had ik ook met winstrol. Een kameraad van mij ging daar nog beter op. Vooral zijn bench press ging dan steeds spectaculair vooruit. We waren beiden ouder dan 40 en misschien dat dit bij iets oudere krachtsporters beter werkt.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
ik begrijp al die negativiteit niet ten opzichte van winstrol, het is wel slecht voor hdl.
gelukkig zijn er ook positieve ervaringen.
 
Vond het wel lekker goedje. Lekker volle harde spieren, kracht ging lekker omhoog en nooit last gehad van gewrichten of iets anders.
 
Die ervaring had ik ook met winstrol. Een kameraad van mij ging daar nog beter op. Vooral zijn bench press ging dan steeds spectaculair vooruit. We waren beiden ouder dan 40 en misschien dat dit bij iets oudere krachtsporters beter werkt.

Kon je die kracht en massa na de kuur wat behouden ?
 
Ga je winstrol op je lijstje zetten en voor sinterklaas of kerst vragen? :o
 
Back
Naar boven