XXL Nutrition

Winstrol Zambon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Winstrol Zambon 2 mb per tab en 20 in 1 doosje.

Ik wil 6 weken doen

25 / 30 mg p/d

dus ik neem aan 13/15 tabs per dag!!!!!!!!!!!!!!????

dus bijna 1 doosje per dag??
 
Als je goed zoekt kan je ook 10mg tabs vinden
 
Doe maar gerust minimum 1 doosje per dag want bijv 50 mg in tabs daar gaat 25-30% van verloren in de vertering t.o. depot.
Dan houd je nog maar je normale werkende stof over welke ik persoonlijk al niet zoveel vind.
 
ja Gs heeft 1000 x 10 mg tabs, maar moeilijk te krijgen.

Damn maar 1 doosje per dag! 6 weken x 7 dagen (= 7 doosjes) = 42 doosjes??????????????????????

is dat niet super duur dan??

soul ging op 30 mg ook als een trein uds neem aan dat hij geen heel doosjes nam. En ik ben een beginner dus ik weet niet of 50 mg gelijk te veel is.
 
Laatst bewerkt:
gewoon Winny Depot nemen. is vele malen beter!
 
Originally posted by admin
Doe maar gerust minimum 1 doosje per dag want bijv 50 mg in tabs daar gaat 25-30% van verloren in de vertering t.o. depot.
Dan houd je nog maar je normale werkende stof over welke ik persoonlijk al niet zoveel vind.

Hoewel je met getallen in deze voorzichtig moet zijn kun je algemeen stellen dat van elke 100% oraal ingenomen middel maar zo'n 10% ongeschonden in het bloed komt.

Er zijn overigens wel extreme uitzonderingen op deze regel.

De resterende 90% wordt afgebroken door het speeksel door de maag door de darmen of komt gewoon niet door de darmwand heen. Last but not least moet dan ook nog de poortader naar de lever worden gepasseerd alwaar ook een enorme afbraak slag gepleegd wordt.
 
Winny Depot nemen lijkt mij de beste oplossing.
 
Originally posted by Shadum


Hoewel je met getallen in deze voorzichtig moet zijn kun je algemeen stellen dat van elke 100% oraal ingenomen middel maar zo'n 10% ongeschonden in het bloed komt.

Er zijn overigens wel extreme uitzonderingen op deze regel.

De resterende 90% wordt afgebroken door het speeksel door de maag door de darmen of komt gewoon niet door de darmwand heen. Last but not least moet dan ook nog de poortader naar de lever worden gepasseerd alwaar ook een enorme afbraak slag gepleegd wordt.
Vooral de lever breekt het af, maar winny is 17AA waardoor er veel meer werkende stof overblijft.

Ik herinner me tests die aantoonden dat het bij 17AA op zon 30% verloren stof lag.
 
Back
Naar boven