XXL Nutrition

Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

???

alleen je posts in dit topic laten al zien dat je er ballen verstand van hebt

:D

Dus jij zegt dat winstrol een sterke androgene werking heeft, en dus voor een sterke onderdrukking zorgt?

als je dan reageerd onderbouw dan je antwoord zodat ik er wel de ballen verstand van krijg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 19:46 ----------


Minder dan pfff

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 19:54 ----------

Laat maar...


al gevonden, wat ik al zei nakuur niet nodig.

Winstrol

Winstrol (Stanozolol)


Winstrol is de bekende benaming van het populaire anabole steroid Stanozolol, voor het eerst uitgebracht in de Verenigde Staten in 1962.
Het bestandsdeel zelf is een afstammeling (aanverwante) van dihydrotestosterone, alhoewel de activiteit een stuk milder is dan dat van het androgene dihydrotestosterone.
Winstrol is een anabool steroid dat een beetje meer bijdraagt aan spiergroei dan aan androgene activiteiten.
Terwijl dihydrotestosterone alleen maar zorgt voor androgene activiteiten, zorgt Stanozolol voor kwaltatieve spiergroei.
De anabole effecten van Winstrol zijn erg mild als we ze gaan vergelijken met de sterkere produkten, maar het is nog steeds een betrouwbare massabouwer.
De efficientie van het anabole effect van Winstrol kan zelfs vergeleken worden met dat van Dianabol, alleen heeft Winstrol niet de hoge gevoeligheid voor vochtretentie.
Stanozolol bevat net als dianabol ook de 17-gealkhyleerde eigenschap, waardoor het oraal gebruik van deze produkten mogelijk is.
Ook zijn er veel injecteerbare versies van Winstrol beschikbaar.

Structureel gezien is stanozolol niet capabel om om te zetten in oestrogeen. Als je alleen Winstrol gebruikt, dan heb je meestal geen anti-oestrogeen nodig. Ook heb je bij gebruik van alleen winstrol geen last van Gyno.
Aangezien oestrogenen ook verantwoordelijk zijn voor vochtretentie, is Winstrol dus niet geschikt als bulksteroid. Winstrol levert een kleine, droge spiermassawinst zonder vochtretentie.
Dit maakt winstrol zeer geschikt tijdens een cutkuur, waarbij vochtretentie en vetophoping niet gewenst zijn.
Winstrol is ook populair bij de athletieksporten, omdat het ook effectief is bij kracht-snelheids-sporten. Bij deze sporten wil men natuurlijk niet extra watergewicht meedragen, dus prefereert men liever naar kleine droge spiermassawinst zonder vocht en vet, zoals bij winstrol het geval is.

Zoals al gezegd, is Winstrol beschikbaar in een injecteerbare en een orale vorm.
Hoewel ze chemisch gezien identiek zijn, heeft de injecteerbare versie het voordeel dat je hiermee een veel hogere dosis kan nemen dan met orals, omdat dit veel goedkoper is. (Tenzij je geld genoeg hebt uiteraard)
Je kunt wel veel verschil zien in de verschijning van een injecteerbaar winstrol ten opzichte van een ander injecteerbaar winstrol.
Het Europese Zambon gebruikt bijv een fijn poeder, wat het geschikt maakt om geinjecteerd te worden via een kleinere naald.
De Mexicaanse dierenindustrie maakt een winstrolprodukt (Stanazolic) dat zelfs nog beter is waardoor het door nog een kleinere naald geinjecteerd kan worden.
Tevens worden in Mexico en bijv Australie ook winstrols geproduceerd die veel grover van aard zijn en dus geinjecteerd moeten worden met een behoorlijk dikke naald. (Dit is verre van comfortabel)
Die grove winstrols hebben ook een voordeel. Door de grove aard van het produkt, heeft het lichaam meer moeite met het meteen opnemen van de werkzame stof, waardoor er een depot wordt aangelegd. Dit is weer positief omdat je dan maar om de 3 a 4 dagen hoeft te injecteren.
Maar over het algemeen maken wij gebruik van de dunne-oplossings-winstrol, maar moeten we dit ook iedere dag of zeker om de dag injecteren, omdat die fijne substantie niet capabel is om een depot aan te leggen.
Maar dit maakt het wel comfortabeler met injecteren, waardoor er meer injecteerplaatsen beschikbaar komen. Stukken beter dan dat je zo'n oliepijpmaat-naald in je schouder moet duwen.

De gebruikelijke dosis voor mannen is 15-25mg per dag met tabletten en 25-50mg per dag met de injects. Vaak wordt het gestacked met andere anabole steroiden, afhankelijk van het gewenste doel.
Om te bulken wordt vaker winstrol gecombineerd met dianabol, anadrol of testosteron. Hierdoor maakt de winstrol de kuur iets stabieler doordat het zorg voor een licht anabolisch effect, maar ook de oestrogeenwaarden onder controlle houd.
Het resultaat zal een aanzienlijke vergroting van de spiermassa zijn, met minder vochtretentie en vetophoping.
Voor wedstrijdvoorbereiding kunnen we winstrol beter combineren met een niet aromatiserend produkt, zoals trenbolone en halostatin. Dit zorgt voor de keiharde look.
Oudere mensen die meer gevoelig zijn, kunnen winstrol combineren met primobolan, deca of equipose. Ook hier zal het resultaat goed zijn.

Bij vrouwen wordt meestal 5-10mg per dag gebruikt. De injecteerbare vorm is veel te hoog gedoseerd voor vrouwen, omdat ze met deze hoeveelheid (50mg) een veels te hoge hoeveelheid oestrogenen opbouwen.
Daarom nemen vrouwen meestal de orale vorm van winstrol.
Zodra er virilizatieproblemen optreden, moet er meteen gestopt worden met gebruik.

Omdat Winstrol 17-gealkhyleerd is, plaatsen de winstroltabs veel meer stress op de lever dan de injecteerbare versie, omdat de injects de lever maar alleen de eerste keer passeren.
Bij langdurig gebruik moeten de leverwaardes dus regelmatig gecontroleerd worden dmv bloedprikken.
Hoewel de injecteerbare vorm niet via de lever naar binnenkomt, wordt het produkt wel nog steeds afgebroken door de lever. Het plaatst daarom veel minder stress dan de orals die ook via de lever naar binnenkomen en ook nog eens afgebroken worden.
Het wordt dan ook al meer risicovol als je winstrol gaat stacken met andere 17-gealkhyleerde middelen.
Ook wordt winstrol verantwoordelijk gehouden voor behoorlijke cholesterolveranderingen. Ook hier moet op gelet worden.
De orale vorm heeft een grotere effectiviteit op het cholesterol en is daarom de minder aanbevolen variant van de 2.

Ook kan het gebruik van winstrol een positief effect hebben op de SHBG waarden. Winstrol zorgt voor meer vrije anabole hormonen on het lichaam. Dit maakt winstrol ook geschikt als een versterker van bijv testosteron.
Dit effect kunnen we nog versterken door er proviron aan toe te voegen.

Helaas zijn er ook veel fakes op de markt van winstrol, dus wees gewaarschuwd!""
 
Laatst bewerkt:
Jij haalt altijd je info uit Nederlandstalige verouderde steroid profiles? Nice.

Even voor de duidelijkheid:
Alteration of hormone levels in normal males given the anabolic steroid stanozolol.
Anabolic steroids have widespread metabolic effects but, to date, their proven clinical indications have been limited. Recently the 17 alpha-alkylated steroid, stanozolol, has been shown to be of value in a variety of commonly occurring vascular diseases. Its endocrine effects have received little attention and we have investigated the effect of administering a 14 d course of stanozolol (10 mg orally per day) on a variety of important hormonal pathways in nine healthy male subjects. Significant changes occurred as follows: a 55% reduction in serum testosterone levels was noted and was accompanied by reductions in 'derived' free testosterone, coïtus hormone binding globulin and LH levels; total T4 and T3 levels fell in association with a decrease in thyroxine binding globulin, but no alteration was detected in TSH or free T4 levels. Changes in vitamin D status, with falls in 25-hydroxycholecalciferol and vitamin D binding globulin were also observed. These effects were reversible on stopping treatment. Stanozolol therapy therefore leads to a number of hormonal changes, probably by an action at both pituitary and hepatic levels.

Neujj onderdrukt nauwelijks.
 
Laatst bewerkt:
Winstrol is ook niet echt een anabool :), dus onderdrukt het ook niet.

Wat ik daar mee bedoel is dat het een minimaal androgeen werking heeft.[/Q

hahaha jij weet echt niet waarover je lult he ? winny is een pure androgeen alleen zwak.
maar hou maar op met posten over dingen die nergens over gaan makker
kijk luister en huiver ; winny is DHT , het converteert niet naar oestrogeen dat weten we allemaal wel. dus er word geen oestrogeen aangemaakt en kan je aanzienlijk ook geen oestrogene sides krijgen als ; bloat , gyno . maar we hebben het over je axis die winny wel platdeukt tijdens n kuur.
tamoxifen zorgt ervoor dat het weer op gang komt. en zeg maar niet dat winny niet onderdrukt want dat doet het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ok, kijk daar heb ik wat aan :).

Alleen het vrije testosteron is maar 5 % van het totale testosteron aanwezig in het lichaam, de rest is gebonden aan shbg toch? Dus dat onderzoek van xxl laat alleeen een daling zien in vrij testosteron en niet de onderdrukking op de axis zoals andere anabolen dat wel hebben?

:)
 
Onzin om Tamoxifen te gebruiken na een DHT kuur....niet nodig volgens endocrinologen van Anabolen Poli. Aromatisatie zal de boel onderdrukken....wat niet aromatiseert,onderdrukt niet.
 
Eeuwenlange discussie .... Laat hem gewoon 2 weken nolva doen, het kost toch geen hol. Je bent zekerder en het kan geen kwaad.
 
Onzin om Tamoxifen te gebruiken na een DHT kuur....niet nodig volgens endocrinologen van Anabolen Poli. Aromatisatie zal de boel onderdrukken....wat niet aromatiseert,onderdrukt niet.

;)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 11:41 ----------

Eeuwenlange discussie .... Laat hem gewoon 2 weken nolva doen, het kost toch geen hol. Je bent zekerder en het kan geen kwaad.

Toch zonde als het niet nodig is, het is best een zwaar medicijn dat je niet vor de lol slikt ;).
 
Onzin om Tamoxifen te gebruiken na een DHT kuur....niet nodig volgens endocrinologen van Anabolen Poli. Aromatisatie zal de boel onderdrukken....wat niet aromatiseert,onderdrukt niet.

Hey Kriel,

Wat is er dan de oorzaak van dat je bijv. door Primo only toch problemen kan krijgen met je libido? Of staat dit los van onderdrukking?
 
ik zie ook echt niet in waarom ik een nakuur zou doen na een winstrolkuur. ik heb het nooit gedaan en niet de minste last gehad en ik heb toch al meer dan één keer een winstrol only gedaan. diegenen die na een winstrol only een nakuur zouden doen, hebben nog nooit een winstrol only gedaan zonder nakuur en zijn weer aan het papagaaien. ze baseren zich weer op wat anderen zeggen. en als je dan leest wat ze bedoelen met een nakuur. twee weken? wat ben je daarmee. kun je evengoed niet nakuren. als je dan toch een nakuur doet, doe het dan goed. 4 tot 6 weken.
 
Hey Kriel,

Wat is er dan de oorzaak van dat je bijv. door Primo only toch problemen kan krijgen met je libido? Of staat dit los van onderdrukking?

Tja of libidoproblemen hetzelfde is als een onderdrukking en atrofie,is erg vaag.
Laten we zo zeggen dat Deca ip ook niet een sterke onderdrukking heeft,maar geeft wel,..bij mij iig vreselijk veel libido problemen. Ze zijn er bij sommige middelen niet uit,maar winny is een ding wat zeker is.

Momenteel gebruik ik 50mg DHT per dag onder voorschrift,ik heb vreselijk lang atrofie en onderdrukking gehad,met minimale onder de 1 FSH en LH gehad.....Nu nolva en een vorm van DHT,waardes verdubblen zeer snel.
 
Laatst bewerkt:
Kriel, wat zijn die waardes van dat onderzoek dan wat ik hier heb gepost?
 
Kriel, wat zijn die waardes van dat onderzoek dan wat ik hier heb gepost?

Zou het niet weten kerel....misschien studie uit 1810 ofzo. Ik krijg dht en nolva voorgeschreven,...werkt perfect.
 
Wat kan ik in het ergste geval verwachten?
 
Wat kan ik in het ergste geval verwachten?

zo erg zal het niet zijn , misschien dat je libido paar weekjes wat minder is.
maar ik heb ook winny only gedaan 1e kuur zonder nakuur , maar beter nakuur.
 
zo erg zal het niet zijn , misschien dat je libido paar weekjes wat minder is.
maar ik heb ook winny only gedaan 1e kuur zonder nakuur , maar beter nakuur.

:rolleyes:
 
Zou het niet weten kerel....misschien studie uit 1810 ofzo. Ik krijg dht en nolva voorgeschreven,...werkt perfect.

Hadden ze in 1810 al winny hehe. Nee maar ze kunnen al heel lang vrij nauwkeurig test meten. Maar DHT is nog geen winny he.
 
Hadden ze in 1810 al winny hehe. Nee maar ze kunnen al heel lang vrij nauwkeurig test meten. Maar DHT is nog geen winny he.

Dat is wat de arts mij vertelde over winny bro.
Ik gebruik idd geen winny,maar daar was het topic ook niet voor bedoelt.
 
Tja of libidoproblemen hetzelfde is als een onderdrukking en atrofie,is erg vaag.
Laten we zo zeggen dat Deca ip ook niet een sterke onderdrukking heeft,maar geeft wel,..bij mij iig vreselijk veel libido problemen. Ze zijn er bij sommige middelen niet uit,maar winny is een ding wat zeker is.

Momenteel gebruik ik 50mg DHT per dag onder voorschrift,ik heb vreselijk lang atrofie en onderdrukking gehad,met minimale onder de 1 FSH en LH gehad.....Nu nolva en een vorm van DHT,waardes verdubblen zeer snel.

Bedankt.Blijven voor mij idd wel meer dingen vaag wat betreft dit onderwerp. Endocrinologie is behoorlijk complex. Denk je het een beetje te begrijpen komt er weer iets om de hoek kijken.
 
Back
Naar boven