MuscleMeat

Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet aromatiserende aas onderdrukt net zo goed, daar zijn genoeg studies over te vinden. En dan gaat het meestal nog over een medische dosis. De dosis die men gebruikt voor bb is zeker hoog genoeg om een nakuur te rechtvaardigen, desnoods een lichtere nakuur. Niet om gyno te voorkomen, maar wel om het herstel te bevorderend.
 
Niet aromatiserende aas onderdrukt net zo goed, daar zijn genoeg studies over te vinden. En dan gaat het meestal nog over een medische dosis. De dosis die men gebruikt voor bb is zeker hoog genoeg om een nakuur te rechtvaardigen, desnoods een lichtere nakuur. Niet om gyno te voorkomen, maar wel om het herstel te bevorderend.

Ja jij hebt zo vreselijk veel kennis en ervaring natuurlijk.....gelukkig dat we jou hebben,kunnen alle endo's weg......

Aan je stats te zien heb je zelf ook nooit nagekuurd hehehehehe
 
Ja jij hebt zo vreselijk veel kennis en ervaring natuurlijk.....gelukkig dat we jou hebben,kunnen alle endo's weg......

Aan je stats te zien heb je zelf ook nooit nagekuurd hehehehehe

Oh nu zijn het alle endo's die dat beweren? Volgens mij wordt het al moeilijk om er eentje te vinden... En wat dat verder met mijn stats te maken heeft ???:rolleyes:
 
Oh nu zijn het alle endo's die dat beweren? Volgens mij wordt het al moeilijk om er eentje te vinden... En wat dat verder met mijn stats te maken heeft ???:rolleyes:

Een DHT onderdrukt zelf niet, het is alleen dat testosteron niet meer aromatiseert naar DHT, en er zo dus een overschot aan natuurlijk testosteron ontstaat wat een onderdrukking in VRIJ testosteron tot gevolg kan hebben van 55%. Wat de testikels aanzet tot minder aanmaak, echter herstelt dit ZONDER nakuur ook net zo snel als met.
 
Een DHT onderdrukt zelf niet, het is alleen dat testosteron niet meer aromatiseert naar DHT, en er zo dus een overschot aan natuurlijk testosteron ontstaat wat een onderdrukking in VRIJ testosteron tot gevolg kan hebben van 55%. Wat de testikels aanzet tot minder aanmaak, echter herstelt dit ZONDER nakuur ook net zo snel als met.

Bron? Ik geloof daar trouwens sowieso niks van gezien ik iemand ken die 4 weken na 'n winny kuur (50 d @ 40 mg ED) nog onder ref. waarde zat.
 
Oh nu zijn het alle endo's die dat beweren? Volgens mij wordt het al moeilijk om er eentje te vinden... En wat dat verder met mijn stats te maken heeft ???:rolleyes:


Hehehehe,je bent echt beetje simpel he?
 
Niet aromatiserende aas onderdrukt net zo goed, daar zijn genoeg studies over te vinden. En dan gaat het meestal nog over een medische dosis. De dosis die men gebruikt voor bb is zeker hoog genoeg om een nakuur te rechtvaardigen, desnoods een lichtere nakuur. Niet om gyno te voorkomen, maar wel om het herstel te bevorderend.
ervaring telt ook en dan kan ik je garanderen dat ik nooit heb hoeven nakuren na een winstrol only. altijd dat gelul over die studies. de meeste studies zijn slecht gedaan en als je dan ziet in welke landen ze soms gedaan zijn. als je geen ervaring hebt met winstrol, kun je beter zwijgen. hier zijn er nog zo een paar die altijd met studies afkomen en zich daar steeds op baseren.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 06:58 ----------

Bron? Ik geloof daar trouwens sowieso niks van gezien ik iemand ken die 4 weken na 'n winny kuur (50 d @ 40 mg ED) nog onder ref. waarde zat.
en ik ken er één die 4 weken na een winstrol only (6 weken 50mg p/dag) zijn bloed heeft laten meten en die had volkomen normale waardes.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 07:02 ----------

Oh nu zijn het alle endo's die dat beweren? Volgens mij wordt het al moeilijk om er eentje te vinden... En wat dat verder met mijn stats te maken heeft ???:rolleyes:
je stats hebben hier veel met te maken. daardoor weten we dat je alleszins niet uit eigen ervaring spreekt.
 
en ik ken er één die 4 weken na een winstrol only (6 weken 50mg p/dag) zijn bloed heeft laten meten en die had volkomen normale waardes.

Ja dus? Dat weerlegt helemaal niks.
 
hebben we het over test of andere waardes?
 
testosteron, andere hormoonwaardes, lever. dat week ik zeker. 't is ook al lang geleden. 't is nochtans iemand die traag hersteld na een testosteronkuur. na een testosteronkuur heb ik ook twee maanden libodoprobs. nooit gehad na winstrol. zegt ook genoeg.
 
ik ga zeker weten nakuren met nolva.
het zekere voor het onzekere!
en eerlijk gezegd denk ik dat GetXXL wel weet wat hij zegt..

no disrespect skydirk
 
Studie's zijn niet alles, praktijkervaring is minstens net zo belangrijk!

Een studie kan iets over waarden zeggen tijdens en vlak NA een kuur.., maar eigenlijk moet je 2 personen 6/7 weekjes laten kuren met winny, 1 met en 1 zonder nakuur...
Ik denk persoonlijk ook niet dat er kilo's verschil gaan zitten in behoudt van die enkele kilo's, ook denk ik niet dat er libido problemen zullen ontstaan bij de NIET nakurende winny slikker :)
 
ik ga zeker weten nakuren met nolva.
het zekere voor het onzekere!
en eerlijk gezegd denk ik dat GetXXL wel weet wat hij zegt..

no disrespect skydirk

Kerel jouw avater trollt hard ???
 
ik ga zeker weten nakuren met nolva.
het zekere voor het onzekere!
en eerlijk gezegd denk ik dat GetXXL wel weet wat hij zegt..

no disrespect skydirk

het kan natuurlijk geen kwaad om sowieso een nakuur te doen. moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. ik doe geen nakuur na winstrol only maar daarentegen doe ik wel 6 weken ipv 3 weken nakuur na een op testosteron gebaseerde kuur. en dan nog met clomid en nolva te samen.
 
dikke BS om nolva te nemen,maar doe het gewoon op je ...eigen...wijze...manier. C who cares
 
ik ken lui die deca only doen zonder nakuur haha

ff seriues, winstrol only zou ik perosonlijkk ook geen nakuur doen
 
Back
Naar boven