Fitness Seller

Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nieuwerikk

Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
k ben bijna 3 weken geleden begonnen met een winstrol kuur 50mg caps per dag. Ben 21 jaar en heb van mij zelf al inhammen en dun haar, nu merk ik dat ik sinds gister als ik door mij haar ga best veel haren mee neem. Elke keer wel 5 tot 10 haren. Nu zit ik er aan te denken om te stoppen met de kuur, is het heel erg als je midden in de kuur besluit er mee te stoppen? Wil niet iets meer spiermassa ruilen voor een nog slechtere haarlijn namelijk.
 
Buiten de vraag waarom in hemelsnaam een winstrol kuur op 80 kg bij 1,94m...

Even wat info.

Per dag verliest de gemiddelde mens ongeveer 100 haren, dit heeft geen zichtbare gevolgen aangezien er ook weer ongeveer 100 haren per dag bij groeien.
 
Misschien had je wat research moeten doen alvorens te beginnen aan winstrol. Maar afgaande op je stats heb je sowieso research te doen betreft voeding en training en had je al helemaal weg te blijven van AAS
 
Waarom zou stoppen erg zijn? Nee je gaat geen spiermassa verliezen.
 
Hé, helemaal niet zo'n gek idee, nu de kapper niet werkt en ik mijn coupe nog maar nauwelijks in model kan krijgen :D minder haar maakt het vast gemakkelijker
 
:haha: = grapje Thomas
 
k ben bijna 3 weken geleden begonnen met een winstrol kuur 50mg caps per dag. Ben 21 jaar en heb van mij zelf al inhammen en dun haar, nu merk ik dat ik sinds gister als ik door mij haar ga best veel haren mee neem. Elke keer wel 5 tot 10 haren. Nu zit ik er aan te denken om te stoppen met de kuur, is het heel erg als je midden in de kuur besluit er mee te stoppen? Wil niet iets meer spiermassa ruilen voor een nog slechtere haarlijn namelijk.
Dus je wordt uiteindelijk toch wel kaal? Geen probleem joh. Gewoon doorgaan :P
 
Ben 21 jaar en heb van mij zelf al inhammen en dun haar, nu merk ik dat ik sinds gister als ik door mij haar ga best veel haren mee neem.
No shit. Je had al aan de haar producten moeten zitten zonder steroids, laat staan met.

Zeker als je gevoelig bent voor haaruitval moet je geen dingen gebruiken zoals: masteron, winstrol, hoge dose test, tren etc.

Dutasteride>finasteride>ketoconazole shampoo.
 
Ik was al kaal voordat ik aan m'n eerste cycle begon. Gewoon de tondeuse erover bro.
 
Uitstel van executie. Laat staan als het op die leeftijd al begint.
 
Zit hier al jaren maar toch he... dit soort topics verbazen me elke keer week.
Geen kennis, geen informatie vergaard helemaal niks..
 
Zit hier al jaren maar toch he... dit soort topics verbazen me elke keer week.
Geen kennis, geen informatie vergaard helemaal niks..
Haha same shit altijd...

Ontopic
Ik verlies een putje vol om de twee dagen naar 14weken door getrapt te hebben op test/tren/mast. Maar ik weet dat dit naar 4 weken cruise weer weg is en het haar terug groeit. Als je genetisch kaal wordt versneld aas dit alleen maar. Ben je de niet vatbaar voor is de kans een stuk kleiner.
Als je stopt krijg je weer schommelingen en de schade die er al is wordt toch niet meer omgekeerd. Gewoon afmaken en wachten tot een week of 8 na de tijd of alles weer normaal is. De fout dat je niet goed ingelezen en voorbereid hebt is toch al gemaakt dus doe je voordeel ermee👍🏻
 
Back
Naar boven