AndroidHealthClinic

Winter Blast Test Deca Dbol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ivm vet worden en overspill ;-)

Als je glycogeenvoorraden vol zijn heb je altijd meer kans op vetopslag
Dit is ook gewoon logisch, anders gaan de suikers naar de spieren waar het nodig is.

Alleen de indruk die hij in het begin wekt is dat slin geen spieren aanzet zonder gh en in de bulk dus wanneer je niet depleted bent.

En dit is niet waar.
De eerste keer insuline rapporteren bijna alle gebruikers snel een paar kilo meer spieren, die zij met alleen aas niet erbij verkregen in dit tempo
Omdat bijvoorbeeld hun plateau dichterbij was of de groei eruit was of een andere reden
Zeker je eerste keer insuline ga je merken dat je in een staat komt van spieren willen opbouwen en groter willen worden.

Maar het is inderdaad het meest effectief in het begin net na een cut
Zoals nu in het begin van mijn kuur na een depletion en het carbloaden van een week helpt de insuline mij veel
Meer in tegenstelling tot over een of twee weken.

Preworkout insuline zetten is inderdaad super(ieur), omdat je trainingen beter vol te houden worden en dat je het beste zo min mogelijk snelle carbs kan nemen klopt ook als een bus.

Ik neem maar 2 bananen postworkout en maximaal 20/30g dextrosuikers (om een hypo in de auto op weg naar huis te voorkomen)
Bananen bevatten veel vezels (ligt aan de kleur)
Als jij meer suikers neemt zonder de insuline te verhogen ga je meer vet aanzetten
Ik kwam er vrij snel achter dat meer koolhydraten meer insuline betekent
 
Misschien wel leuk om je voeding eens neer te zetten icm je slin? Bedoel je zegt very high fat, lijkt me moeilijk om dat te timen met 2 slin shots daar slin toch al gauw 5 uur actief is.
 
Misschien wel leuk om je voeding eens neer te zetten icm je slin? Bedoel je zegt very high fat, lijkt me moeilijk om dat te timen met 2 slin shots daar slin toch al gauw 5 uur actief is.

Nee hoor, ik eet mijn fats pas na de actieve fase van de novorapid
 
Nee hoor, ik eet mijn fats pas na de actieve fase van de novorapid

Daarom ook dat 't me leuk lijkt om je schema te zien haha. High fat denk ik al gauw aan 150/175 gram vet, lijkt me aardig wat om dat weg te werken binnen relatief korte tijd.
 
Daarom ook dat 't me leuk lijkt om je schema te zien haha. High fat denk ik al gauw aan 150/175 gram vet, lijkt me aardig wat om dat weg te werken binnen relatief korte tijd.

Ik plaats mijn voedingschema niet, aangezien ik een coach heb die ik daarvoor betaal.
Maar het is makkelijk hoor :P
 
In. Heb het gevoel dat we nog veel kunnen leren van jou ;-)
 
Daarom ook dat 't me leuk lijkt om je schema te zien haha. High fat denk ik al gauw aan 150/175 gram vet, lijkt me aardig wat om dat weg te werken binnen relatief korte tijd.

Ik zit inderdaad rond de 150 g vet :D
Heerlijk en voel me super daar op
Kuren en high fats (goede vetten) is zelfs veel beter voor je lichaam
Je lever krijgt een klap en daardoor verlaagd je goede cholesterol en stijgt je slechte cholesterol
Dit betekent dat je aderen sneller dicht gaan zitten
Het heeft vooral zin om hier goed op te letten als je blast en cruised
Maar als je off gaat heb je ook meer last van je slechte cholesterol
Want een normaal bepaald niveau testosteron zorgt ook dat de balans goed blijf
Goede vetten, wat die eigenlijk doen in de aderen is de verstopping mee nemen
 
heb je met deze middelen veel last van haaruitval? zag je reactie in een andere log
 
Back
Naar boven