XXL Nutrition

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

Bezoekers in dit topic

Benen progressie:
Week 1:
image.jpeg
Week 2/3:
image.jpeg
Ik heb de zelfde trui aan whahaha...
Pure toeval gewoon.
Volgens mij is mijn side quad wel wat groter of niet?
Dosering is nu 20mg van beide elke dag!
Ik voel het dat het ingekickt is guys, gisteren een pr gehaald met squats! En dit is op sarms guys nooit gedacht dat lgd zo goed zou zijn!

image.jpeg


image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
je video kwam spontaan op de home page van youtube :p verdiend dat goed, die views? hoorde dat je daar toch centen mee kon verdienen
 
je video kwam spontaan op de home page van youtube :p verdiend dat goed, die views? hoorde dat je daar toch centen mee kon verdienen
Ik persoonlijk heb 0eu ontvangen, ik snap niet hoe ze het doen.
Heb wel advertensies erop maar ik verdien 2 eur per maand en ik kan het niet eruit nemen ofzo.
Ik doe het niet voor het geld anyways...
Ookal zou het wel de tofste baan ooit zijn :D
 
Vanochtend gewogen!
Eindelijk een goeie resultaat ik ben tevreden!!!
1kg aangekomen in 6 dagen, kan niet klagen.
Nog 3 kilo's te gaan!!! :wl:
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Side quad lijkt in de tweede foto inderdaad voller te staan dan in de eerste foto. Goed bezig man, lekker door knallen en die 4kg binnenharken! :flexbiceps:
 
Goed bezig man Je voeding is nu ook zeker meer op orde en stabiel?
 
Side quad lijkt in de tweede foto inderdaad voller te staan dan in de eerste foto. Goed bezig man, lekker door knallen en die 4kg binnenharken! :flexbiceps:
Yeaah komt goed:flexbiceps:
Goed bezig man Je voeding is nu ook zeker meer op orde en stabiel?
Ja, voeding is echt perfect nu!
De eerste twee weken kreeg ik me goeie vetten niet in, en dat is natuurlijk belangrijk.
De tweede week zat ik gewoon in een calorie deficit dus dat was al helemaal slecht...
Proteïnen en goeie vetten zijn essentieel voor het groeien van spieren dus die extra avocado's en pindakaas werken heel goed:emo:
De sarms zijn ook ingekickt en alles gaat de goeie kant op nu :)
 
carbs,vetten > eiwitten tijdens bulk.. je hebt niet zoveel eiwitten nodig en zonde van je geld.
 
Geen last van lethargie? Onderdrukking en libido verlies?
 
carbs,vetten > eiwitten tijdens bulk.. je hebt niet zoveel eiwitten nodig en zonde van je geld.
Ja dat is ook zo
Ik vind wel dat je liever te veel eiwitten hebt dan te weinig...
Maar als je op een budget zit kan je liever je geld daaraan uitgeven indd
 
Ja dat is ook zo
Ik vind wel dat je liever te veel eiwitten hebt dan te weinig...
Maar als je op een budget zit kan je liever je geld daaraan uitgeven indd
je eet echt niet zomaar te weinig eiwitten iedereen eet eigenlijk te veel terwijl het compleet nutteloos is :P
 
Geen last van lethargie? Onderdrukking en libido verlies?
Nog geen libido verlies, is gewoon hetzelfde gebleven. Mijn ballen zijn ook nog steeds hetzelfde. Toen ik de dosis van Ligandrol verhoogde voelde ik me wel een beetje misselijk maar dat ging na een paar dagen weer over. Ik weet niet zeker of het door de sarms kwam maar ik had daana wel meteen 4 pillen milk thistle genomen dus het zou best kunnen. Ik neem wel 6 pillen in totaal van sarms dus het zou wel kunnen dat dat mijn lever wel wat aandoet. Dat gevoel is nu wel over en ik eet als een beer dus het zal wel goed zijn. Voor de rest geen bijwerkingen :)
 
je eet echt niet zomaar te weinig eiwitten iedereen eet eigenlijk te veel terwijl het compleet nutteloos is :P
Ik weet het niet hoor, of het compleet nutteloos is.
Misschien wordt de proteine niet allemaal gebruikt voor spieropbouw maar het overgebleven proteine is voor je haar, nagels etc.
Ook belangrijke dingen, plus ik heb geen bijwerkingen van te veel proteine.
Ik probeer om de 2-3 uur rond 40-50g proteine te eten en dat doe ik 4-5-6 keer per dag, dat is toch niet zoveel?
Het werkt voor mij in ieder geval...
 
Ik weet het niet hoor, of het compleet nutteloos is.
Misschien wordt de proteine niet allemaal gebruikt voor spieropbouw maar het overgebleven proteine is voor je haar, nagels etc.
Ook belangrijke dingen, plus ik heb geen bijwerkingen van te veel proteine.
Ik probeer om de 2-3 uur rond 40-50g proteine te eten en dat doe ik 4-5-6 keer per dag, dat is toch niet zoveel?
Het werkt voor mij in ieder geval...
wat je te veel eet aan proteine word niet gebruikt voor je haar en nagels hoor :roflol:
dat word of gebruikt als energie maar als je in een surplus zit gewoon opgeslagen als vet daarom is het ook nutteloos te veel eiwitten te eten.. aangezien dat het duurst is van je dieet.
 
wat je te veel eet aan proteine word niet gebruikt voor je haar en nagels hoor :roflol:
dat word of gebruikt als energie maar als je in een surplus zit gewoon opgeslagen als vet daarom is het ook nutteloos te veel eiwitten te eten.. aangezien dat het duurst is van je dieet.
Jawel proteine wordt niet alleen gebruikt voor het aanmaken van spieren.
Je komt eerder vet aan door koolhydraten en vetten.
Koolhydraten hebben een directe impact op insuline en dat is de hormoon die je dik maakt.
Vetten zijn hoog in calorien dus daar kan je ook sneller in een surplus mee komen.
Momenteel eet ik niet in een grote surplus of zo dus ik zit gewoon goed.
Zoek het op proteine is goed voor je huid, nagels, haar en herstellen van spieren.
Waarschijnlijk nog meer dingen, kan ook zijn dat het aminozuren zijn die in proteine zitten.
 
Jawel proteine wordt niet alleen gebruikt voor het aanmaken van spieren.
Je komt eerder vet aan door koolhydraten en vetten.
Koolhydraten hebben een directe impact op insuline en dat is de hormoon die je dik maakt.
Vetten zijn hoog in calorien dus daar kan je ook sneller in een surplus mee komen.
Momenteel eet ik niet in een grote surplus of zo dus ik zit gewoon goed.
Zoek het op proteine is goed voor je huid, nagels, haar en herstellen van spieren.
Waarschijnlijk nog meer dingen, kan ook zijn dat het aminozuren zijn die in proteine zitten.
ik zou me toch eens wat meer verdiepen in voeding want wat je nu lult is me toch een partij bro science :roflol:
 
Jawel proteine wordt niet alleen gebruikt voor het aanmaken van spieren.
Je komt eerder vet aan door koolhydraten en vetten.
Koolhydraten hebben een directe impact op insuline en dat is de hormoon die je dik maakt.
Vetten zijn hoog in calorien dus daar kan je ook sneller in een surplus mee komen.
Momenteel eet ik niet in een grote surplus of zo dus ik zit gewoon goed.
Zoek het op proteine is goed voor je huid, nagels, haar en herstellen van spieren.
Waarschijnlijk nog meer dingen, kan ook zijn dat het aminozuren zijn die in proteine zitten.
hier klink je niet echt slim :p proteinen worden afgebroken tot aminozuren
maar je bedoeld het wel goed :o
 
Back
Naar boven