MuscleMeat

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom maar een maand?
Omdat je in korte kuurtjes geen bijwerkingen krijgt.
Ook omdat je in de eerste 4 weken de meeste gainz maakt.
Als ik het zo doe kan ik 4-6 weken op sarms zijn, even 1-2 weken spoelen en dan nog een kuur doen. ;)
 
Ik heb zojuist mijn LGD 4033 & Nutrobal binnen gekregen. Zelfde supplier, ben erg benieuwd :)
 
Ik heb zojuist mijn LGD 4033 & Nutrobal binnen gekregen. Zelfde supplier, ben erg benieuwd :)
Oehh dat is echt een super goeie!!!
Ik ben jaloers hahaha
Wou het ook bij deze erbij gooien maar het was out of stock...
Bij de volgende doe ik hem zeker erbij!
 
Bloed prikken zou wel een verstandige keuze zijn voordat ik begin.
Helaas heb ik het geld even niet ervoor dus ik moet op gevoel uitgaan:D
De laatste keer dat ik bloed had geprikt was meteen na de kuur en ik was nog gezond.
Bloedruk was ook normaal en mijn prostaat was ook goed.
Door de ostarine ging het herstellen indd niet zo goed maar toen ik het eruit had gegooit had ik de laatste week clomid op een hoge dosis genomen.
Werd wel een beetje emotioneel door de clomid maar het herstel process is daarna wel goed gegaan.
Ik weet dat ik veel shit voor dit ga krijgen maar wanneer ik klaar ben met de sarms kuur ga ik een goeie pct nemen met:
Nolvadex, Clomid, Hcg, MK 677 (oral hgh)
Bedankt voor de tips, ik waardeer ze heel erg en ik ben het met jullie eens met off gaan blijf je langer in het sport.
Dat is voor mij ook erg belangrijk.:)
vntl Nootmuskaatje


Geen geld voor bloed te laten prikken? Je gaat ook wel licht met je gezondheid om,zoals vele zeggen,je gaat er wel licht mee om.
Als je geld hebt voor kuurmateriaal,is een bloedtestje toch wel het minste wat er ook vanaf kan,just sayin:)

Succes alvast met de kuur
 
hoe snel had je het in huis?

Een dag of 4 duurde het. Op de site staat "voor 5 uur besteld, is morgen in huis." Dit was echter niet het geval. Ik had betaald via PayPal. Er is nog een bestelling onderweg, maar PayPal heeft die betaling uitgesteld tot de 18e..
 
Een dag of 4 duurde het. Op de site staat "voor 5 uur besteld, is morgen in huis." Dit was echter niet het geval. Ik had betaald via PayPal. Er is nog een bestelling onderweg, maar PayPal heeft die betaling uitgesteld tot de 18e..

dat duurt idd langer dan wat ze op de website zetten kunnen ze dat beter weg halen volgens mijn
 
dat duurt idd langer dan wat ze op de website zetten kunnen ze dat beter weg halen volgens mijn

Laat ik het zo zeggen, de 1e bestelling duurde een dag of 4. De 2e bestelling kunnen ze niet versturen totdat PayPal mijn betaling vrij geeft, en dat gebeurt pas de 18e.

Ik denk eerder dat het probleem bij PayPal ligt dan bij de verzender. Betaling per bankoverschrijving gingen ze regelen nadat ik heb lopen klagen :roflol:
 
Dat was bij mij ook zo ja, niet bij deze leverancier maar bij een ander product dat ik heb gekocht via paypal.
Mijn account stond in de min dus ik denk dat het daardoor kwam, kreeg me product ook pas 2 weken later :(
 
Even een korte update:
Ik zit nu op 20mg Ostarine.
Ik ga het nog runnen tot de einde van de week en dan geef ik de rest van wat ik nog over heb aan mijn vriendin.
Zij is vandaag begonnen en gaat op 10mg dus 1 pil.
Vanaf volgende week ga ik even op niks en een test booster nemen.
Begin februari ga ik beginnen met een lange cut tot de zomer, ga hier ook een goeie sarms stack bij doen.
Dit ga ik ook sws loggen en dit keer wat betere foto's zodat de progressie duidelijk is.
Zal ook wat meer in mijn voeding en training gaan...
Dit was een van me eerste log's en ik heb gezien wat er beter kan voor de volgende keer ;)
Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie mij alles vragen! Hier of stuur mij gerust een prive bericht.
Fijn weekend iedereen:flexing:
 
roids afgezworen dus?
 
Even een korte update:
Ik zit nu op 20mg Ostarine.
Ik ga het nog runnen tot de einde van de week en dan geef ik de rest van wat ik nog over heb aan mijn vriendin.
Zij is vandaag begonnen en gaat op 10mg dus 1 pil.
Vanaf volgende week ga ik even op niks en een test booster nemen.
Begin februari ga ik beginnen met een lange cut tot de zomer, ga hier ook een goeie sarms stack bij doen.
Dit ga ik ook sws loggen en dit keer wat betere foto's zodat de progressie duidelijk is.
Zal ook wat meer in mijn voeding en training gaan...
Dit was een van me eerste log's en ik heb gezien wat er beter kan voor de volgende keer ;)
Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie mij alles vragen! Hier of stuur mij gerust een prive bericht.
Fijn weekend iedereen:flexing:
Ook dit zal ik op de voet volgen. Ben al een tijdje benieuwd naar de effecten van 10mg Ostarine op vrouwen. Lijkt me echter vreselijk als uiteindelijk blijkt dat het om een ph gaat ipv osta.
 
Even een korte update:
Ik zit nu op 20mg Ostarine.
Ik ga het nog runnen tot de einde van de week en dan geef ik de rest van wat ik nog over heb aan mijn vriendin.
Zij is vandaag begonnen en gaat op 10mg dus 1 pil.
Vanaf volgende week ga ik even op niks en een test booster nemen.
Begin februari ga ik beginnen met een lange cut tot de zomer, ga hier ook een goeie sarms stack bij doen.
Dit ga ik ook sws loggen en dit keer wat betere foto's zodat de progressie duidelijk is.
Zal ook wat meer in mijn voeding en training gaan...
Dit was een van me eerste log's en ik heb gezien wat er beter kan voor de volgende keer ;)
Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie mij alles vragen! Hier of stuur mij gerust een prive bericht.
Fijn weekend iedereen:flexing:
Welke testbooster ga je nemen ?
 
roids afgezworen dus?
Never say never...
Wil misschien wedstrijden doen in de toekomst en dan heb je het wel nodig.
Voorlopig op sarms indd :)
 
Laatst bewerkt:
Ook dit zal ik op de voet volgen. Ben al een tijdje benieuwd naar de effecten van 10mg Ostarine op vrouwen. Lijkt me echter vreselijk als uiteindelijk blijkt dat het om een ph gaat ipv osta.
Dat zou vreselijk zijn hahaha
Ik denk wel dat dit echte ostarine is, neem het nu ook zelf. Als het pro hormonen waren zou ik nu appelsap uitpissen, zou ik veel water vasthouden, bijwerkingen etc.
Ik vertrouw het wel anders zou ik het niet aan mijn vriendin geven natuurlijk...
Ik zag een paar filmpjes over vrouwen die het gebruiken en het lijk alsof ze geen bijwerkingen krijgen.
Het reageert ook veel sterker op hen omdat de androgene receptoren veel sensitiever zijn.
We zullen het zien :)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Wxng
Welke testbooster ga je nemen ?
Ik maak het zelf met de middelen van sportpoeders.nl
Testosteron booster deal is wat ik ga nemen.
Daar voeg ik ook nog een multi vitamine toe en vitamine d3 5000iu per dag.
 
Hoi hoi mensen bekend met enhanced athlete of uit amerika sarms besteld ik krijg mijn sarms niet binnen? Zo nee Waar hebben jullie de sarms vandaan die goed zijn?
 
Back
Naar boven