MuscleMeat

Winterbulk - doorgaan of niet? 8 maanden training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nnutth0wze

Novice
Lid geworden
15 aug 2012
Berichten
28
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Dag mensen!

Ben nu een maand of anderhalf aan het bulken, en heb er al flink wat massa opgeplakt in de tijd dat ik aan het trainen ben. Ben nu een beetje aan het twijfelen of ik nog lang door bulk of binnenkort maar ns wat minder ga eten en geleidelijk aan ga cutten. Ik vind zelf dat vooral mijn borst nog wat meer moet groeien maar dat toch niet.over een nacht ijs. Wat vinden jullie? Verdere feedback is natuurlijk ook altijd welkom! :)

Ik ben ongeveer 8 maanden aan het trainen

Stats: 1.80m
85kg
Bankdruk: 85kgx8
Squat: 110kgx5
Deadlift: 150kgx5
Overhead press: 60kgx5

2012-12-11 15.44.53.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je verwacht toch niet van een maand bulken dikke gains?

Bulken is een puur een kcal overschot voor spiergroei, het nadeel eraan is dat je ook extra vet aanzet. Als je te snel vet aanzet, check je schema eens op je kcal/vet inname.
 
Dat bedoel ik niet, ik was voor ik ging trainen nogal dik en ik ben nog nooit echt droog geweest, daarom weet ik niet of ik nog lang door wil gaan omdat ik niet té dik wil worden, omdat cutten nooit echt mn hobby is geweest en ik er gewoon netjes bij wil.lopen

Ik weet wel hoe bulken werkt hoor, het was meer een opinievraag ;)
 
flink wat massa na een maand bulken?
Dis real life?
 
flink wat massa na een maand bulken?
Dis real life?

Hij zegt toch niet dat hij na een anderhalve maand flink wat massa heeft gekregen...

@nnutth0wze

Ik zou nog ff doorbulken tot ergens februari/maart en daarna gaan cutten voor de zomer :)

Er zit iig flink wat massa onder als ik het zo zie :thumb:
 
Thanks!
 
Back
Naar boven