AndroidHealthClinic

Winterjas.

Bezoekers in dit topic

Swamp

Cool Novice
20 jaar lid
Lid geworden
19 nov 2003
Berichten
122
Waardering
74
Hey luitjes.

Ik ben opzoek naar een goed passende winterjas. Het probleem alleen is, deze is voor mijn posture moeilijk te vinden. Door mijn brede schouders, ben ik aangewezen op de grotere maten. Maar wanneer de jas dan op de schouders goed zit, dan heb ik rond mijn middel nog zoveel ruimte over dat er nog wel een persoon bij inpast.

Wie herkent dit probleem. En kan adviseren in wat voor winkel ik moet zijn.
 
Air Force heeft getailleerde jassen; die zitten bij mijn middel ook netjes. Andere jassen zaten bij mij ook niet mooi.
 
Gewoon laten tailleren voor een paar tientjes. Doe ik ook altijd.
 
Bedankt voor de tips. Die Air Force jassen zijn een beetje boven het budget. Dan maar kijken of ik ze kan laten taileren. Ben benieuwd of dat kan met een gewateerde jas.
 
Bedankt voor de tips. Die Air Force jassen zijn een beetje boven het budget. Dan maar kijken of ik ze kan laten taileren. Ben benieuwd of dat kan met een gewateerde jas.
Kan. Mijn gewatteerde jas is ook getailleerd.
 
Die van mij is Stones Island dubbel gestitched a niffo.
 
Bedankt voor de tips. Die Air Force jassen zijn een beetje boven het budget. Dan maar kijken of ik ze kan laten taileren. Ben benieuwd of dat kan met een gewateerde jas.

Ja, ruim €250 voor een winterjas. Ik vind het ook serieus geld
 
Na mijn ziekte pas ik weer een beetje (het houdt niet over) in mijn 4 en 5XL motorjassen en broeken. Maar nu valt nog erger op dat het buikgedeelte veel te wijd is en moet ik een niergordel dragen tegen de tocht.
 
Back
Naar boven