AndroidHealthClinic

Winterkuur 2005

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Jááááhh...



Ik heb de laatste kuur er net opzitten, maar verlang alweer met smacht naar de volgende...!


Ik wil voornamelijk weten wat jullie van de nakuur vinden... Tot wanneer ik de liquidex moet doortrekken b.v


week 1: 750 mg enantate
week 1: 600 mg deca-durabolin

week 2 t/m 12 500 mg enantate
400 mg deca-durabolin

week 15 t/m ? Liquidex 1 ml om de dag...
week 15 Pregnyl 5000 iu
 
hey kerel, lekker kuurtje man.

zou toch wat dingetjes aanpassen.

- frontload op dubbele hoeveelheid om sneller op goede bloedwaarden te komen
- tijdens kuur anti-e gebruiken, zoals femara/aromasin
- beter HCG gebruiken vanaf week drie om zodoende atrophie te voorkomen
- HCG niet in tijdens nakuur gebruiken, onderdrukt ook je axis. zoals eerder dus gezegd beter vanaf week drie en anders vlak voor je nakuur
- liquidex in nakuur kan ik niet veel over vertellen, laat ik over aan de experts

succes
Michel
 
Latin spirit zei:
HCG niet in tijdens nakuur gebruiken, onderdrukt ook je axis. zoals eerder dus gezegd beter vanaf week drie en anders vlak voor je nakuur

succes
Michel


Bedoel je dan vanaf week 3 1 naald pregnyl/HCG (5000iu) in de week..?
 
nee, ik bedoel vanaf week 3 500 IU hcg (nieuwe methode). doel is atrophie voorkomen ipv genezen. onderzoeken hebben aangetoond dat meer dan 2500 IU HCG per keer je Leydig cellen kunnen beschadigen dus waarom dit risico nemen als je het simpelweg met een lagere hoeveelheid kan voorkomen? :)
 
Latin spirit zei:
onderzoeken hebben aangetoond dat meer dan 2500 IU HCG per keer je Leydig cellen kunnen beschadigen

Ik had 't ergens gelezen ja.. Bedankt voor de tip..
 
Begrijp ik het goed dat je met alleen Liquidex wilt nakuren of het je Nolva/Clomid voor het gemak weggelaten?
 
het schijnt te kunnen. ben er wel benieuwd naar. in feit doet liquidex hetzelfde als nolva het is alleen een beetje controversieel maar daarom des te interessanter :)
 
test addicted,

als je een snelle start wilt adviseer ik om de eerste 2 weken om de dag 100mg propionaat erbij temen en ook gewoon met de 750mg test te beginnen.
meningen lopen uit een hierover, maar das bij alles zo.
Hcg kun je nemen na week 5 of 6 en dan eens per week 2500 eenheden.
velen schrijven dat men enkel 500 moet nemen omdat anders je ledydigcellen ermee kappen.
endocrinologen schrijven bij mannen waar bij de nootjes niet goed werken hogere doseringen voor paar maal per week voor zeer lange tijd, zou toch wat zijn he als ze al die mannen met vruchtbaarheidsproblemen naar de knoppe zouden helpen.
ik zelf heb dit met mijn endocrinoloog besproken en was het ermee eens dat 2500 zeer goed kan tijdens een kuur
liquidex tijdens de kuur wekt erg goed en men kan vanaf week 2-3 ermee starten met 1/2 of 1ml om de dag of per dag.
meningen over liquidex of femara verschillen enorm, maar daarom heef ik enkel mijn mening over wat ik goed uit eigen ervaring weet en van andere atleten.
nakuur moet je ook aan deneken he kerel!!

succes
 
Latin spirit zei:
nee, ik bedoel vanaf week 3 500 IU hcg (nieuwe methode). doel is atrophie voorkomen ipv genezen. onderzoeken hebben aangetoond dat meer dan 2500 IU HCG per keer je Leydig cellen kunnen beschadigen dus waarom dit risico nemen als je het simpelweg met een lagere hoeveelheid kan voorkomen? :)

Als je nolva erbij neemt dan is er geen leydig cell probleem meer en wat betreft reslutaten maakt het niet uit of je hcg tijdens of na een kuur gebruikt ...het heeft meer te maken met persoonlijke voorkeur de eerste 3 weken van je nakuur 1000iu hch op ma-wo-vr is een goede routine

4cc
 
Back
Naar boven