MuscleMeat

winterkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bur zei:
zou je daar al veel last van krijgen bij deze hoeveelheden,

want als ik voel dat ze al een flink stuk kleiner zijn is het eigenlijk al te laat.

qua medicijngebruik ben ik redelijk gevoelig voor medicijnen dus ik denk dat hcg niet verkeerd zou zijn.
Ze zullen zowieso iets krimpen.. hcg of niet.. ik zou het zekere voor het onzekere nemen.. hcg schaad niet zoveel.. tenzij je kinderplannen hebt.. maar dan moet je gewoon niet kuren..gewoon vanaf week 4 elke week 1000 of 1250 iu's tot einde van je kuur. Of tijdens de laatste weken 4 injects van 2500iu's om de 5 dagen.
 
Thanatos zei:
Ze zullen zowieso iets krimpen.. hcg of niet.. ik zou het zekere voor het onzekere nemen.. hcg schaad niet zoveel.. tenzij je kinderplannen hebt.. maar dan moet je gewoon niet kuren..gewoon vanaf week 4 elke week 1000 of 1250 iu's tot einde van je kuur. Of tijdens de laatste weken 4 injects van 2500iu's om de 5 dagen.

Vidn je dat geen gelul? Alsof vaststaat dat je als je kuurt geen kinderen meer kunt krijgen.....
zat lui roken elke dag 10 euro wiet en zuipen zich van de wereld, maar krijgen toch gewone gezonde kinderen. Was laatst trouwens opok al een leuke discussie over op dit forum. Hoe heeft Arnold dat dan gedaan? En Ed van Amsterdam??
 
Die Lange zei:
Vidn je dat geen gelul? Alsof vaststaat dat je als je kuurt geen kinderen meer kunt krijgen.....
zat lui roken elke dag 10 euro wiet en zuipen zich van de wereld, maar krijgen toch gewone gezonde kinderen. Was laatst trouwens opok al een leuke discussie over op dit forum. Hoe heeft Arnold dat dan gedaan? En Ed van Amsterdam??
Ik zeg niet dat je nooit meer kids kunt krijgen.. dat is in mijn ogen ook bullshit.. maar tijdens een kuur ben je zo goed als steriel en voor zich dat hersteld heeft ben je ook wel weer een jaar verder.. idem geld voor HCG staat in de bijsluiter dat het vergrote kans geeft op miskramen en meerlingen.. niet echt gunstig dus..
 
Dus tijdens een kuur ben je zo goe dals niet vruchtbaar!?

Nou ik ken er zat die kids hebben gekweekt terwijl ze d'ran fulltime inzitten, en die zijn kerngezond.......du sook dat geloof ik niet helemaal
 
Ziet er prima uit. Hoop dat je goed gaat groeien!
 
dus bij een 10 weekse kuur zou je hcg vanaf week 6 om de 5 dagen 2500iu zetten?
 
Die Lange zei:
Dus tijdens een kuur ben je zo goe dals niet vruchtbaar!?

Nou ik ken er zat die kids hebben gekweekt terwijl ze d'ran fulltime inzitten, en die zijn kerngezond.......du sook dat geloof ik niet helemaal

jaja, totdat jij een misvormd kindje krijgt, zul je, je eigen nooit vergeven lange!!!!!

en dan geloof je het toch lekker niet, van roken krijg je ook vast geen verhoogde kans op kanker, zonlicht is eveneens in alle gevallen onschadelijk, acohol is ook topspul, evenals speed daar val je ook niet van af enz...
kortom lange je zit er lekker naast.

denk je niet dat de profs hun zaad misschien hebben laten invriezen????
 
Ik wens je veel succes en hoop dat je veel kilo's zult winnen,Bur.

Ik zou sommige dingen liever iets uppen maar dat is omdat ik van zekerheid hou. ;)
 
dennis999 zei:
jaja, totdat jij een misvormd kindje krijgt, zul je, je eigen nooit vergeven lange!!!!!

en dan geloof je het toch lekker niet, van roken krijg je ook vast geen verhoogde kans op kanker, zonlicht is eveneens in alle gevallen onschadelijk, acohol is ook topspul, evenals speed daar val je ook niet van af enz...
kortom lange je zit er lekker naast.

denk je niet dat de profs hun zaad misschien hebben laten invriezen????


anders open je ff een eigen topic ;) :D ,


@testo: tja daar zat ik ook aan te denken om op 500mg test en 400mg deca te gaan zitten. Maar het is me eerste kuur dus ik weet het niet en ben redelijk gevoelig voor medicijnen. Probeer het zo en mocht het gewenste effect uitblijven kunnen we een volgens kuurtje de dosis verdubbelen. :)
 
Thanatos zei:
Ik zelf zou voor 6 weken dbol gaan. Maar 4 kan prima.

De arimidex is minimaal 0,5mg om de dag. 0,25mg om de 2 dagen heeft amper nut denk ik. Plus je neemt een goede massa kuur, waarbij een beetje vocht wel gewenst is zelfs.. ik zou alleen arimidex nemen als je last krijgt van je tepels..

Nakuur zoals Latin al zegt.

Mee eens d-bol 6 weken nemen maar zou tijdens je kuur ook het een en ander nemen voor je lever zoals TMG, r-ala, kant en klare formules, nac, glutathione etc..

a-dex 0,5 om de dag zolang je d-bol hebt en als je daar mee klaar bent heb je het niet nodig met 250 mg test.

4cc
 
Thanatos zei:
Ik zeg niet dat je nooit meer kids kunt krijgen.. dat is in mijn ogen ook bullshit.. maar tijdens een kuur ben je zo goed als steriel en voor zich dat hersteld heeft ben je ook wel weer een jaar verder.. idem geld voor HCG staat in de bijsluiter dat het vergrote kans geeft op miskramen en meerlingen.. niet echt gunstig dus..

er zijn genoeg real life verhalen van mensen die tijdens hun kuur kinderen hebben verwekt (zelfs tijdens hoge doseringen deca)...Als je tijdens je kuur steriel zou worden zouden AS wel als mannelijke anticonceptie op de markt zijn gekomen maar uit die onderzoeken blijkt dus ook dat het zo niet werkt

4cc
 
bur zei:
@testo: tja daar zat ik ook aan te denken om op 500mg test en 400mg deca te gaan zitten. Maar het is me eerste kuur dus ik weet het niet en ben redelijk gevoelig voor medicijnen. Probeer het zo en mocht het gewenste effect uitblijven kunnen we een volgens kuurtje de dosis verdubbelen. :)

Als je redelijk gevoelig voor medicijnen bent kan dit wel genoeg zijn. Je neem ook 3 soorten as. Ben zelf nu bezig met 100 mg test prop eod (wel icm met 60 mg RA per dag wat het effect echt wel tegenzit) en ga wel oke maar echt niet super voor een eerste kuurtje. Het is ook eigenlijk een probeerseltje en vooral om de catabole effecten van de RA tegen te gaan. Ik weet van mezelf dat ik overal matig op reageer en als ik nog een keer zou gaan kuren zou ik eerder wat fors doseren zoals 500 test 400 mg deca. Dan ga je zeker als een trein en dat kun je in je volgende kuur dan weer nemen als je een goede periode van rust neemt.
 
Inderdaad altijd makkelijk.
Gewoon zelf even in de gaten houden.

Mocht je voelen dat ze krimpen kan je het altijd nog gebruiken:)
 
Back
Naar boven