AndroidHealthClinic

Winterkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dude, hoelang heb je er dan over nagedacht als je 10 weken on bent en 12 weken off ? En no offence, maar bovenstaande is wel degenlijk eigenwijs. Maar zoals de rest al zegt suc6 bro.

Kom op zeg, al die moraalridders. :zzz:

Waarom breken jullie hem af en demotiveer jullie hem?? Hij is volgens mij oud en verstandig genoeg om te weten met wat hij bezig is.

Wens hem succes en stop met deze log te vervuilen, ben benieuwd naar het resultaat met zo'n 'korte' off-periode van 12 weken.
 
Kom op zeg, al die moraalridders. :zzz:

Waarom breken jullie hem af en demotiveer jullie hem?? Hij is volgens mij oud en verstandig genoeg om te weten met wat hij bezig is.

Wens hem succes en stop met deze log te vervuilen, ben benieuwd naar het resultaat met zo'n 'korte' off-periode van 12 weken.

He vriendje (misschien ook wel adviseur:rolleyes: ) van de TS;) ...
Hij krijgt gewoon feedback. Daar moet je tegen kunnen als je een topic opent.
Maar ben benieuwd naar je up-date!!!
En stoppen met aas na deze kuur:cool:
Succes in ieder geval...
 
kuur ziet er goed uit..

wanneer je er voor kiest om zo vaak en relatief snel achter elkaar te kuren adviseer ik je om ten minste eerst een bloedonderzoek te ondergaan alvorens de naald erin gaat..als je continue een nog onderdrukte axis opnieuw gaat belasten vrees ik dat je tegen je 35ste aan de HRT moet.

succes in ieder geval!
 
Start van de kuur

Vandaag m'n spullen toegekregen, daarnet de eerste spuit gezet. Alles ging vlotjes, totaal niets van gevoeld (wel nog even wachten tot morgen want het is meestal de dag nadien dat ik pijn heb op de injectieplek). Spullen zijn dan ook van GS, verwacht ik niet te veel problemen mee.

Ik heb wel opgemerkt dat ze van lettertype verandert zijn bij GS, de tren E (200mg/ml) ziet er anders uit dan de test E. En gebruikt GS ook geen hologramstickers meer? Want die zitten er ook niet op.

Gr.
 
Qua pijn is GS dus echt wel topspul, gisteren tijdens injectie geen pijn en vandaag ook helemaal niets van pijn. Ik heb het dan nog gezet voor de training, wat toch wel wat meer kans geeft op complicaties (normaal doe ik het voor slapen gaan, maar had nu geen andere keuze).

Nu nog even een paar weekjes wachten om te zien of het spul goed werkt.
Ik heb me gisteren ook even gewogen op de weegschaal bij ons in de trainingzaal, is zo een groot mechanisch ding (zou zeer precies moeten zijn) en vet heb ik hiernet thuis ook even gemeten met de vetplooimeter, dus de beginstats zijn:
81 kg @ 16,5% BF (1plaatsmeting lende)

Ik had ook nog een vraagje ivm t3, hoe lang mag je dit eigenlijk aan 1 stuk door nemen? Ik neem nu 25mcg/dag en zou tot 75mcg/dag opbouwen. En kan ik t3 stacken met clen?

Gr.
 
ik weet niet hoe groot je bent maar je stats vind ik eerlijk gezegd niet echt van je het, vooral niet aangezien je al een deftige kuur begint.

no offence verder kerel...tis jou keus he:) succes
 
ik weet niet hoe groot je bent maar je stats vind ik eerlijk gezegd niet echt van je het, vooral niet aangezien je al een deftige kuur begint.

no offence verder kerel...tis jou keus he:) succes

Hahaha dat moet jij zeggen. Niet lullig bedoeld ofzo maar je bent 20 begint aan je 2de kuur en jouw stats zijn nou niet heel veel beter dan die van hem.
 
@ 50dollar
Ik weet best dat m'n stats niet goed zijn, moesten ze goed zijn zou ik helemaal niet kuren. Maar ik hoop dat er met deze kuur verbetering in komt.
 
Ik nam vorige kuur ook 500mg test en werkte totaal niet, daarmee dat ik nu zo hoog begin. Vorige keer was de test wel van fera labs, wel zullen snel te weten komen of het aan de gear of aan mij lag vorige kuur...

500mg werkte totaal niet, kan ik me niet voorstellen, zal wel nepspul zijn geweest. Maar ja veel succes.
 
Zal aan de gear gelegen hebben. Duidelijk toch.
 
Hahaha dat moet jij zeggen. Niet lullig bedoeld ofzo maar je bent 20 begint aan je 2de kuur en jouw stats zijn nou niet heel veel beter dan die van hem.

Nja ik sta nu op 7% bij 87kg. Vind ik toch wel een stukje beter ofniet kerel?
Dat ik pas 20 ben ok...daar ben ik misschien fout. Ik heb wel al aardig jaar naturel getraind maar zag jongens die nog harder groeiden. Gevolg kan je zelf wel bedenken haha.

Maar ik zal niet meer offtopic gaan. Sorry kerel.
 
Nja ik sta nu op 7% bij 87kg. Vind ik toch wel een stukje beter ofniet kerel?
Dat ik pas 20 ben ok...daar ben ik misschien fout. Ik heb wel al aardig jaar naturel getraind maar zag jongens die nog harder groeiden. Gevolg kan je zelf wel bedenken haha.

Maar ik zal niet meer offtopic gaan. Sorry kerel.

Ja je hebt wel betere stats maar vond het niet jouw plek om te preken :D
50 en Honda succes met de kuurtjes. Ik mag over paar weken weer :D
Maar we gaan niet meer offtopic
 
Succes kerel!
 
Na 1 Week

Ik ben nu 1 week ver in m'n kuur, geen drastische veranderingen ondergaan qua massa (wat normaal is na 1 week) maar toch enig resultaat geboekt. Vet is 0,5 % omlaag en gewicht 0,5 kg omhoog (kan met t3 te maken hebben).

Libido is wel al enorm omhoog geschoten, agressiviteit ook (vooral in het verkeer), ook voel ik me iets meer tam en moe dan voor de kuur. Voor de rest geen slechte nevenwerkingen, geen verkleurde urine, geen puisten, totaal niets...

De training zelf verloopt zoals voor de kuur, niets speciaals, enkel wat sneller een "pump" maar niet echt spectaculair. Zelfde voor krachtwinst, beetje meer kracht maar nog niet super.

Dus globaal gezien verloopt alles volgens plan, ik dacht zelfs totaal niets van resultaat te hebben tot de 2e a 3e week (trage esters), maar zoals ik al zei, kan door de t3 komen. Die staat vanaf vandaag trouwens op 50 µg.

Gr.
 
Nu je je T3 inname verhoogt hebt ga je neem ik aan niet 9 weken aaneengesloten dit slikken??
 
Ja dat zou de bedoeling zijn :o

T3 inname ziet er als volgt uit:

Week1 : 25µg
Week2 : 50µg
Week3 - 7 : 75µg
Week8 : 50µg
Week9 : 25µg

Dit is toch niet zó extreem?
Kan er iemand helpen want over t3 vind je niet zoveel, is mijn planning goed of niet?

Gr.
 
Zou hoger gaan dan 75mcg, ga toch zeker voor 100mcg..
Vele zeggen zelf het niet af te bouwen.. Maar ik zelf bouw het toch wel af, maar veel rapper dan ik het opbouw. Reden waarom je moet opbouwen is zodat je bloeddruk niet de lucht in springt.
 
Zou hoger gaan dan 75mcg, ga toch zeker voor 100mcg..
Vele zeggen zelf het niet af te bouwen.. Maar ik zelf bouw het toch wel af, maar veel rapper dan ik het opbouw. Reden waarom je moet opbouwen is zodat je bloeddruk niet de lucht in springt.

100 µg voor een lange periode is geen probleem?

Ik dacht van het vanaf de 2e week op 75µg te stacken met 50µg clen (1 pilletje van GS), goed idee of niet?
 
100 µg voor een lange periode is geen probleem?

Ik dacht van het vanaf de 2e week op 75µg te stacken met 50µg clenbuterol (1 pilletje van GS), goed idee of niet?

Zeker goed idee! Dan ga je wel lekker zweten en je bloeddruk zal wel wat aan de hoge kant zijn, maar is een zeer goede stack die aangeraden is!

En 100mcg voor lange periode kan zeker gaan kwaad, voor eerste keer moet je niet echt hoger gaan, maar je kan nog veel hoger zonder blijvende neveneffecten! Maar ik moet wel zeggen 9weken aan de T3 zal de werking wel wat verminderen na 6weken..
 
Back
Naar boven