MuscleMeat

Winterpeens outrageous cutting log

Bezoekers in dit topic

Big-J

Eindbaas
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
1.571
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Wie is winterpeen? Het meest gerespecteerde lid van Dutchbodybuilding.

Huidige stats
Gewicht: 113kg op nuchtere maag
BF: +/- 20% (schatting)
lengte: 203cm (lengte oefeningen zijn dus overbodig;))
Kracht
Benchpress: 90kg
Squat: 125kg
Deadlift: 185kg

Ik train sinds maart 2008, ik trainde toen alleen en begreep er niet veel van. Sinds juni train ik samen met iemand die erg veel van bodybuilding af weet dus dat gaf mij een goede boost. Eind juli ging ik op vakantie naar Italie, en lag daar de 1e dag al zwaar gewond in het ziekenhuis met aardig wat fracturen in mijn schedel, oorzaak: met een honkbalknuppel toegetakeld door een stel Lazio-Roma hooligans, reden: geen.

In september weer begonnen met trainen en het ging er goed zowel qua kracht als gewicht, erg serieus getrained en goed op m'n voeding en rust geled. Sinds eind januari begonnen met cutten omdat ik eindelijk eens van mijn te hoge vetprecentage afwilde.

Trainingsschema:
Maandag: Borst/Biceps
Dinsdag: Benen
Vrijdag : Schouder/Trapezius/Triceps
Zaterdag: Rug

(Kuiten en buik worden willekeurig achter de training geplakt als de tijd het toelaat)

Voeding
Maaltijd 1 75gr Brinta, 50gr whey, 400ml melk, fruit (banaan/sinaasappel)
Maaltijd 2 125gr kipfilet, 2 volkoren boterhammen
Maaltijd 3 50gr Whey met water
Maaltijd 4 200gr vis/kip +150gram groente
Maaltijd 5 200gr vis/kip + 50gr meergranen rijst (pre-workout)
Maaltijd 6 wat de pot schaft (rijst/aardappels, vlees, groente, 250gr magere kwark) (post-workout)
Maaltijd 7 100gr tonijn + sla + 2 eetlepels magere mayonaise
Maaltijd 8 250gr magere kwark/ 33gr ongezouten pinda's

Laag in kh dus, over een week of 2 ga ik nog wat lager in kh. Overigens eet ik op zaterdag veel kh om m'n verbranding een boost te geven en er voor te zorgen dat m'n lichaam niet in 'spaarstand' gaat

Supplementen
Whey isolaat
Creatine (green magnitude)
Purple Wraath (pre & intra-workout)
B.c.a.a (pre & intra-workout)
Dextrose (direct na training)
Omega3
Multi-vitamine
Vitamine b complex
Ik zuip ook nog aardig wat groene thee weg.

Plan
Ik doe sinds 1 week aan 2x per week hardlopen( a 45 minuten), wil over een week of 3 over gaan op 3x per week, combinatie van normale en interval sessies

Doel
Lager in vet% (10-12%) en zoveel mogelijk mijn kleine beetje spiermassa behouden;)

Foto's hoop ik binnekort te maken. Vragen/opmerkingen zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
Vandaag borst biceps: Bench ging redelijk slecht, maar dat ben ik wel gewend de laatste weken, de oorzaak is het lage aantal kh dat ik eet. Overige oefeningen gingen wel redelijk.

's avonds hardloopsessie: M'n conditie is vrij slecht maar zal de komende weken zeker wel verbeteren
 
Goed voornemen! Wtf die honkbalknuppel op je harsens echt bizar man.
Ik heb het ook een keer meegemaakt in Amsterdam toen ik nog heel jong was. Dat is ook de reden waarom ik ben gaan kickboksen.

Sommige mensen zijn echt gestoord zomaar andere mensen vernielen ****ing zinloos geweld. Daar kan ik nou echt boos om worden!

Heel veel s6 met je doelen. Ik zou alleen zaterdag omdraaien met vrijdag.
Dus eerste je rug daarna je schouders anders ga je het echt voelen als je je rug gaat trainen geloof me.
 
Laatst bewerkt:
Succes met je log, balen van die honkbalknuppel! Wat een knuppels zijn het ook die hooligans.
 
suc6 met je logje man, zet ook de gewichten erbij heh :D ben wel benieuwd :D
 
Veel succes met je doelen, ik blijf je volgen :)
 
Goed voornemen! Wtf die honkbalknuppel op je harsens echt bizar man.
Ik heb het ook een keer meegemaakt in Amsterdam toen ik nog heel jong was. Dat is ook de reden waarom ik ben gaan kickboksen.

Sommige mensen zijn echt gestoord zomaar andere mensen vernielen ****ing zinloos geweld. Daar kan ik nou echt boos om worden!

Heel veel s6 met je doelen. Ik zou alleen zaterdag omdraaien met vrijdag.
Dus eerste je rug daarna je schouders anders ga je het echt voelen als je je rug gaat trainen geloof me.

De trainingen op vrijdag en zaterdag doe ik al een heel aantal weken zo en ik ondervindt er geen problemen mee.
 
Vandaag benentraining.
Omdat mijn traingsmaat er niet was heb ik frontsquats vervangen voor hacksquats

-Squat 15x60kg 10x80kg 8x95kg 5x110kg 3x120kg daarna nog 6x 80kg fullsquat

-Leg curl 12x45 10x50 8x55(pr) 5x60(pr)

-(full) Hacksquat 10x100kg 8x130 6x150 1x170(pr), daarna nog een paar herhalingen net geen parallel (toen ik m'n shirt iets opzij deed zag ik grote rode afdrukken op mn traps, en m'n linker trap had zelfs een snee, ach ja;)

-Standing leg curl 12x50kg 10x55kg 5x65kg 18x45kg (failure)

-Leg extension 8x120kg 6x130kg Dropset vanaf 6x130kg

-Calf raises 12x60kg 12x 80kg 6x100kg(pr) 6x100kg (de Calfmachine gaat tot 60kg, dus moest er 4schijven van 10 oppleuren, schandalig!)

-Buikoefening dat je hangt en je benen vooruit zwiept (leg raises) 3sets van 7x

Tevreden over mn training met een paar PR's, hardlopen zit er de komende 2 dagen niet in denk. Ik probeer vrijdagavond weer te gaan hardlopen
 
Laatst bewerkt:
Flinke gozer 203 centimeter! Niet beetje te zwaar voor hardlopen?

Ja, het blijven fascisten, he? Die Lazio hooligans, gek op geweld!


Succes met loggen, ik hou je in de gaten.
 
Vandaag benentraining.
Omdat mijn traingsmaat er niet was heb ik frontsquats vervangen voor hacksquats

-Squat 15x60kg 10x80kg 8x95kg 5x110kg 3x120kg daarna nog 6x 80kg fullsquat
-Leg curl 12x45 10x50 8x55(pr) 5x60(pr)
-(full) Hacksquat 10x100kg 8x130 6x150 1x170(pr), daarna nog een paar herhalingen net geen parallel
-Standing leg curl 12x50kg 10x55kg 5x65kg 18x45kg (failure)
-Leg extension 8x120kg 6x130kg Dropset vanaf 6x130kg
-Calf raises 12x60kg 12x 80kg 6x100kg(pr) 6x100kg
-Buikoefening dat je hangt en je benen vooruit zwiept (leg raises) 3sets van 7x

Tevreden over mn training met een paar PR's, hardlopen zit er de komende 2 dagen niet in denk. Ik probeer vrijdagavond weer te gaan hardlopen

Goede training mooie getalletjes, maar heb jij geen last met deadlift (203 cm)???
 
Flinke gozer 203 centimeter! Niet beetje te zwaar voor hardlopen?

Ja, het blijven fascisten, he? Die Lazio hooligans, gek op geweld!


Succes met loggen, ik hou je in de gaten.

Ik ondervindt zover nog geen problemen hiermee, m'n sportschool is 15-20minuten fietsen en dan heb ik 's avonds of 's ochtends vroeg geen zin om daar dan weer heen te gaan.
 
Goede training mooie getalletjes, maar heb jij geen last met deadlift (203 cm)???

Nee deadlift gaat prima, de laatse weken (in de cut) steeds nieuwe pr's neergezet. Ik moet wel zeggen dat mijn onderrug mijn topstuk van m'n lichaam is;)
 
Nee deadlift gaat prima, de laatse weken (in de cut) steeds nieuwe pr's neergezet. Ik moet wel zeggen dat mijn onderrug mijn topstuk van m'n lichaam is;)

Oke, maar ik vind het al lastig omdat ik best wel ver door mn benen moet, mensen van 1,60 zullen het wss makkelijker hebben :D
 
De weg v/d minste weerstand is niet altijd de beste weg.

Mooie trainingen, ik ben wel benieuwd naar een fotootje van 2.03 en 113kg?
 
Oke, maar ik vind het al lastig omdat ik best wel ver door mn benen moet, mensen van 1,60 zullen het wss makkelijker hebben :D


Je kan proberen je benen iets verder uit elkaar te zetten.. En voor de rest gewoon kijhard gaan;)
 
De weg v/d minste weerstand is niet altijd de beste weg.

Mooie trainingen, ik ben wel benieuwd naar een fotootje van 2.03 en 113kg?


Ik zal mijn trainingsmaat is een keer voorstellen om elkaar te fotograferen, en als hij dat niet wil dan probeer ik het zelf wel met een timer
 
Vanochtend gewogen: 111,5. -1,5kg sinds 2 weken terug, mooi dus. Ik zit er aan te denken om wat CLA en ECGC aan te schaffen voor als het afvallen begint te staken. Ik lees daar erg veel goede verhalen over, zowel voor de gezondheid als voor af te vallen.
 
Goed bezig! Hoeveel cardio doe je erbij? En nog zwaar werk?
 
Plan
Ik doe sinds 1 week aan 2x per week hardlopen( a 45 minuten), wil over een week of 3 over gaan op 3x per week, combinatie van normale en interval sessies

Mogelijk ga ik deze week al beginnen met 3x hardlopen, heb de smaak goed te pakken;)

Momenteel ben ik een werkloze student, mijn schoolrooster laat het niet echt toe om te werken, tenzij ik 's ochtends ga werken maar daar heb ik niet zo'n zin in. De volgende periode hoop ik een wat beter rooster te hebben zodat ik weer wat kan bijverdienen;)
 
Back
Naar boven