Fitness Seller

Wish me luck, bet op 100 meter finale (V) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
15 euro op Lauryn Williams quote 18
6 euro op Chandra Sturrup quote 2,75
3 euro op Veronica Campbell quote 6
6 euro op Christinn Arron quote 2.15

Had nog een cashback bet tegoed bij MrBookmaker, die heb ik dus ingezet op Lauryn Williams. Een dark horse om te winnen vanavond, maar wel kansrijk. Als ze wint dan verdien ik 255 euro.

In slechtste geval verlies ik 2,70, de verloren bet van 15 euro krijg ik namelijk terug dan. Of Nesterenko (Olympisch kampioene) moet op eens weer de sporen krijgen, maar die is al het hele jaar onzichtbaar. Dan ben ik 15 euro kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Gokken is verslavend. Jij houd wel van de geneugten des levens nietwaar Ericcemans? Vooruit dan, hup paard van Eric!
 
Kwestie van discipline of je veel gokt of niet, wat geld op die dames geeft het weer een extra dimensie.

Doe het eigenlijk alleen als ik weer eens een geld terug actie zie bij Mr Bookmaker of als ik een gratis bet krijg. Over een kwartiertje de halve finale, eens kijken of mijn knollen zich uberhaupt plaatsen voor de finale.
 
EricR zei:
eens kijken of mijn knollen zich uberhaupt plaatsen voor de finale.

zou op zich wel handig zijn als ze zich plaatsen
 
Alle vier de knollen door naar de finale. Williams overtuigend, Arron ook overtuigend in de andere halve finale. Ook al was de eerste halve finale met Arron wel een stukje sneller. Het zal close worden.
 
yippie ka yee , go horsey :D
 
Good luck! :P
 
EricR zei:
Alle vier de knollen door naar de finale. Williams overtuigend, Arron ook overtuigend in de andere halve finale. Ook al was de eerste halve finale met Arron wel een stukje sneller. Het zal close worden.

Kijk jij die races ergens? Waar dan?
 
BBC, Eurosport zend het ook uit. Nu ook live op Nederland 2, maar dat commentaar op Nederland zuigt.

Gelet op de halve finale heb ik de 4 snelste voorspeld, nu alleen nog een goede volgorde. Williams is een outsider, maar kansen zijn er.
 
Halve finales hoeven niet altijd iets te zeggen over de finale.
 
En? Hoe loopt het af?
 
Good luck, offtopic ik vind die vrouwen vaak best aantrekkelijk:)
 
Williams was echt goed..!!


GEFELICITEERD met je 255 euro!!!
 
****ing hell yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
:rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:

bedankt Test Addicted ;)
 
relaxt man :thumb:
 
2005-08-08 17:04:33 N°20384667 (Cash back weddenschap) 15.00Gewonnen : + 270.00 €
08-08-2005 20:35:00100m Vrouwen / Winnend / Geplaatst / WILLIAMS Lauryn (USA) (1)



Shit nou krijg ik mijn cash niet back :D Winst is dus 240 euro, cashback is natuurlijk alleen bij verlies.
 
MightyDuck zei:
Gokken is verslavend. Jij houd wel van de geneugten des levens nietwaar Ericcemans? Vooruit dan, hup paard van Eric!

:roflol:

Vort knol! Maak Eric's portemonneetje bol!

Kolere, €270 gewonnen....:eek:

Waar doe je dat? Op zo'n kantoor?
 
http://www.mrbookmaker.com/

Echte winst is 240 euro, maar meer dan tevreden daarmee natuurlijk. Deze finale was overigens qua quotes erg goed bedeeld. Een open veld voor wat betreft de eerste 4 en alleen Sturrup en Arron stonden op een lage quote. Dan is een outsider kiezen al snel de moeite waard.

Rest van de onderdelen is een stuk lastiger, meestal 2 favorieten die dan ook 1ste en 2de worden. 800 meter heren is wat lastiger voorspellen, daar zijn nog wel leuke outsiders.
 
Back
Naar boven