AndroidHealthClinic

Wish me luck, bet op 100 meter finale (V)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
:roflol:

Vort knol! Maak Eric's portemonneetje bol!

Kolere, €270 gewonnen....:eek:

Waar doe je dat? Op zo'n kantoor?

Bweehehehe :D

Je moet daar een beetje een kenner voor zijn en dat zijn wij niet dus ik kijk wel uit, op zulke dingen zet ik mn centen niet. Benieuwd hoe rijk de paar mafketels trouwens zijn geworden die verleden jaar 100 euro inzetten op de winst van Griekenland bij het EK.
 
Kennis en geluk, heb ook al een keer een WK-spel gewonnen in 1998 (550 gulden winst) en een Tourspel (110 gulden winst). Dit jaar 8 dagen goed meegedaan in de AD Rondemaster. Maar je moet inderdaad wel goed de achtergronden weten. Ik weet van bijna iedere atleet op dit WK de tijden en de vorm dit jaar.

Als je zomaar wat namen uitkiest met een hoge quote zal je weinig scoren, meeste onderdelen worden gedomineerd door enkele atleten. Een 200 heren is bijvoorbeeld het domein van Gatlin,Spearman of Bolt. De eerste outsider staat op een quote van 6, daar is dus nog steeds weinig te halen. Dat Lauryn Williams zo laag stond verbaasde me, het blijft wel de nummer 2 van de Olympische spelen vorig jaar.
 
Relaxed voor je Eric!
 
Goed gedaan kerel :)
 
EricR zei:
Kennis en geluk, heb ook al een keer een WK-spel gewonnen in 1998 (550 gulden winst) en een Tourspel (110 gulden winst). Dit jaar 8 dagen goed meegedaan in de AD Rondemaster. Maar je moet inderdaad wel goed de achtergronden weten. Ik weet van bijna iedere atleet op dit WK de tijden en de vorm dit jaar.

Als je zomaar wat namen uitkiest met een hoge quote zal je weinig scoren, meeste onderdelen worden gedomineerd door enkele atleten. Een 200 heren is bijvoorbeeld het domein van Gatlin,Spearman of Bolt. De eerste outsider staat op een quote van 6, daar is dus nog steeds weinig te halen. Dat Lauryn Williams zo laag stond verbaasde me, het blijft wel de nummer 2 van de Olympische spelen vorig jaar.

Verdomd Eric je kunt veel van jou zeggen maar je bent wel een schematisch/statistisch begaafd mannetje. Ik wou dat ik dat allemaal zo uit mn hoofd bij kon houden. :thumbs:
 
Doe je goed Eric!
 
even pochen en ons aanzetten tot een gokverslaving :rolleyes:


nee relaxed voor je man dat verdiend natuurlijk een rondje karma ;)
 
Back
Naar boven