AndroidHealthClinic

Nieuws Wisselende reacties op nieuwe Indiana Jones (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wisselende reacties op nieuwe Indiana Jones
large_392676.jpg

Harrison Ford en zijn partner Calista Flockhart.
[foto]http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/8/4/art_large_392674.jpg[/foto]
Regisseur Steven Spielberg (r) en producer George Lucas.

Het langverwachte 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull' draagt niet de goedkeuring van iedereen weg. Recensenten ontvingen de film wisselend na de wereldpremière gisteren op het festival van Cannes. "De makers hadden Indiana Jones beter met rust kunnen laten", schrijft een recensent.

"Overdreven extravaganza"
Het Franse tijdschrift Paris Match is meer te spreken over de "volkomen acceptabele" film met Harrison Ford. Ook Variety oordeelt positief. "De film zal zeker bij het grote publiek in de smaak vallen", stelt een redacteur in het Amerikaanse filmvakblad. Een journalist noemde de climax van de "teleurstellende" film in een Deense krant een "overdreven extravaganza van special effects".

Rode loper
De première in Cannes werd druk bezocht. Harrison Ford en regisseur Steven Spielberg werden door een menigte enthousiaste fans en fotografen ontvangen op de rode loper. Ook andere sterren lieten zich op de rode loper gewillig vastleggen op de gevoelige plaat. Zo was oud-Ally McBeal-actrice Calista Flockhart met haar verloofde Ford meegekomen en hadden ook Natalie Portman, Goldie Hawn, Michael Moore en Salma Hayek hun zondagse kleren uit de kast getrokken. (novum/ap/bdr)
Minder dan the temple of doom zal toch wel niet? :o
 
zulke films bekijk ik later wel eens, zeker niet in de cinema daarvoor is het verhaal me te dunnetjes
ouwe shit herkauwen voorspelt meestal toch niet veel goeds, klinkt eerder als kassa-kassa

Calista Fokhard ziet er precies toch ook niet al te pips uit, ze lijkt als 2 druppels water op mijn buurvrouw met anorexia :D
 
Ik ga m zeker bekijken. Al verwacht ik inderdaad ook wel een over-gespecial-effectste film, maar dat had je op voorhand kunnen bedenken.

Niet om het topic te stelen, maar ik kijk echt SUPER uit naar Quantum of Solace!!!!
 
Zal idd iets te veel special effects achtig zijn, maar denk/hoop toch dat het een leuke film wordt, ga er trouwens nu woendag naar gaan kijken @ciné:D
 
Zal idd iets te veel special effects achtig zijn, maar denk/hoop toch dat het een leuke film wordt, ga er trouwens nu woendag naar gaan kijken @ciné:D

Vind dat tegenwoordig ook niks meer aan.
 
Pff zo zie je hoe weinig orgineel ze zijn in filmland, ze halen allemaal de oude "toppers" terug boven, net zoals Rocky.
Kijk hem wel eens thuis....
 
Dit ziet me er echt veel te amerikaans uit...
 
Ben benieuwd!

Rottentomatoes: 79% Fresh (62 reviews counted) niet echt wisselend dus (US).

Vrees wel het CGI-gehalte...
 
Laatst bewerkt:
Pff zo zie je hoe weinig orgineel ze zijn in filmland, ze halen allemaal de oude "toppers" terug boven, net zoals Rocky.
Kijk hem wel eens thuis....
Tja zelfde verhaal voor de Bond films, maar sommige genres lenen zich nu eenmaal goed voor reeksen omdat ze zoveel mogelijkheden bieden. Op zich heb ik er niet echt een probleem mee zolang de film ook goed is :)
 
Ben hem draarstraks gaan bekijken. Hij viel goed mee eerlijk gezegd. Niet beter, niet echt slechter of de vorige 3. Specials effects vielen goed mee, natuurlijk wel wat over the top, zoals slingeren aan takken in het oerwoud (net als tarzan), vallen van wattervallen, maarja, zulke taferelen vind je in de andere films ook, al is het wel in iets mindere mate. Grappen waren idd wel wat flauwer dan de vorige en minder origineel. De sfeer was er dan weer wel, een goede afsluiter van de indiana jones-reeks als je het mij vraagt.
 
Pff zo zie je hoe weinig orgineel ze zijn in filmland, ze halen allemaal de oude "toppers" terug boven, net zoals Rocky.
Kijk hem wel eens thuis....

Ja van Rocky zijn 5 films teveel gemaakt ofzo.
 
De originele films zijn van voor mijn tijd en het concept spreekt mij ook niet echt aan.
 
Ik heb em gisteravond gezien en vond hem wel gaaf.
 
Vrees wel het CGI-gehalte...

Producer Frank Marshall stated that the film would be shot the same way as the previous three - with stunt men, and using CGI only when necessary.

To be consistent with the previous films, Steven Spielberg shot the film using traditional stunts and kept the use of computer-generated imagery to an absolute minimum, although during filming he estimated about 30% of VFX would have to be CGI.

..
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik hem morgenavond ff ga checken, al twijfel ik nog, wil ook graag 'into the wild' zien...
 
Veel mensen vonden Cloverfield ook slecht, maar i really liked it.
 
Indiana Jones IV heeft momenteel minder punten op IMDB dan Indiana Jones II, wat volgens mij echt een vreselijke film was.
 
ik vond de film nou ook niet echt geweldig.

beetje vreemd vond het niet echt passen bij indiana jones. had een ander idee ervan van te voren.
 
Indiana Jones IV heeft momenteel minder punten op IMDB dan Indiana Jones II, wat volgens mij echt een vreselijke film was.
Gebrek aan creativiteit/voortborduren wordt tegenwoordig niet echt beloond door het publiek, ik vind dit niet meer dan normaal. Maar om nu te zeggen dat II vreselijk was?
 
Back
Naar boven