MuscleMeat

Wist niet zo goed waar ik dit moet posten...Mijn Vooruitgang! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik begon vorige jaar Sep, met wat dumbbells die ik bij de V&D had gekocht. 2 Dumbbells, met schijven van 2.5/5 kilo. Die dag had ik nogal wat moeite om met die dumbbells naar huis te gaan^^ Het was totaal namelijk 20 kilo. Dus ik stop elke min om ff uit te rusten. Ben ik eindelijk thuis, begon ik als een gek bicep curls te doen. De volgende dagen ook weer mijn Biceps trainen. Daarna begon ik een beetje informatie te zoeken op Internet over oef, Toen begon ik mijn Triceps en mijn Borst te trainen..Elke dag.

Toen kwam ik bij deze board, en kreeg ik te horen dat BB 90% voeding is. En dat ik alle spieren 1x per week moest trainen, en voldoende rust moest krijgen. Ik begon een schema te maken ( slechte schema, maar wel een schema ;) ). Daarin trainde ik mijn Borst/schouders/biceps/triceps/buik 1x per week. In die tijd was ik 1 kilo afgevallen, van 70 naar 69 kilo.

Toen begon ik eens een kijkje te nemen aan de voedingsschema's op dit board. En ik schrok me rot! zoveel eten....Nou ja het moest maar...Begon ik met een 2000 Kcal dieet, daar had ik echt moeite mee...Ik at eerst gewoon 2x per dag, lunch en avond eten..Ik had jaren lang s'ochtens nix gegeten. Toen begon ik eerst mijn 2 sneden brood.
Later kwam ik erachter dat er een sticky was ( stom he :P ). Om beter te kunnen eten...Dus die heb ik gevolgt. Daarna kon een ik een 2500 Kcal schema aan...Met HEEL VEEL moeite.
Dat schema heb ik een tijd lang gevolgt, toen begon ik meer honger te krijgen...Ging ik richting de 3000Kcal, Dat was pas ECHT moeilijk maar het lukte me, ik raakte eraan gewend. Toen wist ik dat ik iets heel belangerijks miste in mijn schema...Namelijk Melk. Dmv melk ben ik op de 3500Kcal gekomen. Nu eet ik wat meer kwark en brood...en zit ik rond de 3750-4000Kcal.

Tegen de tijd dat ik rond de 3750 Kcal zat was het maart. Toen besloot ik dat NU pas mijn echte eerste jaar begint. Ik woog toen die tijd 73 kilo. Toen heb ik een schema gevraagt aan Robin, die heeft me met een goede schema geholpen die ik tot nu toe gevolgt heb.

Vandaag ging ik eens naar de sportschool school en ging ik eens ff wegen. En hij stond op de 80.9 Kg! Rond Dec had ik eens voor de gein mijn Biceps gemeten, die was toen 28 cm, niet geflexed.
Nu is het 31-32 cm, en 34 cm geflexed. Bovenbeen is 66 cm, en mijn kuiten zijn 44 cm. Borst en schouders moet ik nog meten.
Dit was mijn weekje rust, hierna begin ik aan een nieuwe schema die ik *Bijna* (Thx 3XL) helemaal zelf hebt gemaakt! :D



( btw me bf is 16-17% )
 
Dit forum is gewoon een verrijking van het menselijke leven!!!

Goed job Vinny! Je mag jezelf op de borst kloppen (als dat wel lukt met die pump in je biceps :))! Door vlammen met die shit!! :)
 
leuk om te lezen, ga zo door!! :thumbs:
 
Altijd mooi die verhalen. goed bezig Vinny.
Ben trots op je:thumb:
 
dan heb je wel gruwelijk grote benen en kuiten als je armen 34cm zijn. of zie ik dat verkeerd....
 
dat zeg ik de heletijd, mijn benen zijn huge vergeleken met mijn bovenlichaam, Olifante benen zegt een maat van me :P
 
Ik heb mijn gains ook te danken aan dit board.
Ik heb mijn bovenarmtrek van 28 cm gespannen naar 39.5 gespannen gekregen (helaas allebei met pomp dus zonder pomp is het nog steeds niet groot)
En kwa kilo's 13.5 erbij gekregen. ongeveer 10 maand training.
 
Good job vinny, f*ck man misschien haal je me toch nog in! :mad:
K heb mijn gains dan wel niet te
danken aan dit forum maar ben wel van mening dat dit forum ten positiefe kan zijn voor veel bodybuilders en voor mensen die gewoon gezond willen leven m.b.v. fitness.
Omdat op de meeste forums gewoon alleen maar bullshit wordt gepost en hier zeer nuttige dingen artikelen en andere info te vinden zijn.

Mijn huidige stats die ik zo weet
bw: 85 kg
vet%: 12%
biceps: 42 cm
Kuiten: 45 cm
boven benen:?
 
Back
Naar boven