XXL Nutrition

Wisten jullie dat.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enjee

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
5.262
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Mijn pik zo groot is dat als ik hem over het toetsenbord uitrol hij helemaal van a naar z kan?

en m'n pik Jaap Stam heet?
 
heb je een AZERTY toetsenbord?
 
nee dit is m

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
blijft gelijk, bij qwerty liggen A en Z ook bij elkaar :D
 
mijn toetsenbord is te klein :eek:
 
Oohhh wisten jullie trouwens ook dat ik bij de Koninklijke speel? jazekers! Niks aan gelogen.

In het 3e dat wel!
 
òh haha nog meer nieuwtjes, ik hou mezelf in leven!

Over 13 weken (jawel) ben ik samen met mn 6 superdude vriendjes een week lang te zien op TMF om 21:00 wakker worden met damian! Wat een halve tamme kerel was dat zeg... oja er werden ook nog 6 dames bij ons wakker :D

kus
 
ik heb een azerty toetenbord en ben niet echt onder de indruk
 
Als ik mijn pik op het toetsenbord leg raak ik mijn beeldscherm en hangt ie zelfs uit een raam.
En mijn lul heet Heinrich de soldaat ( soldaat in het Duitse leger hij heeft zijn helm al op )
 
Mijn pik zo groot is dat als ik hem over het toetsenbord uitrol hij helemaal van a naar z kan?

en m'n pik Jaap Stam heet?

heb jij geluk dat de z direct onder de a zit.

valt het niet op dat ie maar 6cm is:hahaha:
 
òh haha nog meer nieuwtjes, ik hou mezelf in leven!

Over 13 weken (jawel) ben ik samen met mn 6 superdude vriendjes een week lang te zien op TMF om 21:00 wakker worden met damian! Wat een halve tamme kerel was dat zeg... oja er werden ook nog 6 dames bij ons wakker :D

kus

in we like to party zeker :D
 
Gejat van bash.org
 
ik mijn penis al meedere malen aan een tak heb vastgebonden en vervolgens uit de boom ben gesprongen ? hij maar niet groter wil worden:(
 
ik mijn penis al meedere malen aan een tak heb vastgebonden en vervolgens uit de boom ben gesprongen ? hij maar niet groter wil worden:(

ik mij opdruk met mijn penis. ik zet dan wel mijn vingertoppen op de grond voor de balans
 
Back
Naar boven