Fitness Seller

witte huid na waterstofperoxide 3% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sam1234

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
1.247
Waardering
142
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Las ergens dat waterstofperoxide goed zou helpen bij acne.
Dus ik direct potje gekocht. En zojuist op me huid gesmeerd om hem te reinigen.

Nu stond ik nog eventjes voor de spiegel om het te laten drogen.

En :eek::eek: overal waar in het gesmeerd had (gezicht, borst, rug) is helemaal wit uitgeslagen. Het lijkt of ik als het ware me ''beetje'' bruine tint eraf gepoetst heb. Gewoon het pigment eraf gewassen.

Ik lees overal op internet dat 3% waterstofperoxide heel goed helpt tegen acne en dat je het met een watje zo op je huid aan kan brengen. Maar nu zit ik dus mooi onder de vlekken......

Iemand hier ervaring mee? Trekt het nog weg bijvoorbeeld???

Damn dit is lelijk :o
 
Het wordt ook niet voor niks gebruikt voor je haren te blonderen man :roflol:
 
Gebruikte michael jackson dat spul ook nie? :D
 
http://www.urbanlotus.nl/puistjes.html Hier staat toch duidelijk 3% en ik heb de 3% variant :dunno:

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

oke t begint redelijk weg te trekken nu, deze shit gebruik ik echt nooit weer :o
 
Voor t slapen gaan zeggen ze he.. waarschijnlijk is het dan weggetrokken als je wakker wordt.
 
OP:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor t slapen gaan zeggen ze he.. waarschijnlijk is het dan weggetrokken als je wakker wordt.

Ja dat denk ik ook inderdaad.
Maar lijkt me nou niet bepaald goed voor je pigment.. Aangezien ik deze zomer nog wel een beetje bruin wil zijn hoop ik dat dit middeltje daar geen effect p heeft..
 
pics or it didn't happen
 
Hahaha lullig man, heb je geluk dat t nog wegtrekt. Voor tanden werkt t trouwens wel goed
 
Back
Naar boven