Fitness Seller

Witte vis

Bezoekers in dit topic

stefS

Cool Novice
Lid geworden
16 jan 2015
Berichten
36
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
14%
Dag forumleden,

Ik heb in mijn schema witte vis staan nou prima ik pak dan meestal kabeljauwfilet.

Maar nu komt het probleem ik krijg het niet zo makkelijk weg gegeten.
Terwijl ik eigenlijk wel z'n persoon ben die graag vis eet ik dacht misschien doe ik iets verkeerd.

Meestal doe ik marineren met bloem + ei + paneermeel en bak ik het met geurloze kokosolie.
Ik kan het nog maar net op eten op die manier de andere manier is kruiden met zout en peper.
Dan krijg ik het helemaal niet op gegeten totaal niet geen stukje van.

Weten iemand misschien een andere manier waar op ik het kan bereiden en makkelijk opgegeten krijg?
Mag wel lekker smaken want eet het met rijst en komkommer op.
 
als je kabeljauw niet te vreten vind, dan ga je toch gewoon voor iets anders?
 
Bakken in sambal en soja saus.
 
Racisme. Wat is dr mis met bruinvis?
 
Pangasius met mosterd-dillen saus van de Lidl.. :)
 
Blender en drinken.
 
Wat bedoel je precies met niet opgegeten krijgen? Dat je het vies vindt? Waarom pak je dan geen andere witte vis? Koolvis? Tilapia filet? Pangasius filet? Allemaal magere vissen...

Vind het nogal een rare combinatie wat je zegt: "Ik ben wel een persoon die graag vis eet" en "Ik krijg het echt amper weg"? Wat voor vis eet je dan wel graag? Dan eet je die toch? Of zoek je per se een andere magere vis? (Nogmaals zie voorbeelden die ik noemde)
 
In bierbeslag of tempura. Of niet zo miepen en opeten
 
In bierbeslag of tempura. Of niet zo miepen en opeten

Haha oke die zal ik onthouden!

In hete pan gooien en bakken totdat ie gaar is?

Bedankt voor de goede uitleg daar heb ik veel aan ;)

Blender en drinken.

Goed bezig Luukiejj 1+ ;)

Pangasius met mosterd-dillen saus van de Lidl.. :)

Nou doe dat maar niet ongezond panga zie link http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html

Wat bedoel je precies met niet opgegeten krijgen? Dat je het vies vindt? Waarom pak je dan geen andere witte vis? Koolvis? Tilapia filet? Pangasius filet? Allemaal magere vissen...

Vind het nogal een rare combinatie wat je zegt: "Ik ben wel een persoon die graag vis eet" en "Ik krijg het echt amper weg"? Wat voor vis eet je dan wel graag? Dan eet je die toch? Of zoek je per se een andere magere vis? (Nogmaals zie voorbeelden die ik noemde)

Ik bak de vis gewoon in de pan had het gewoon gekruid maar vond hem totaal niet lekker.
Op een of andere manier krijg ik het niet weg de smaak vind ik dan ook niet lekker zou het misschien door de kruiden komen.

Tilapia en panga eet ik zowiezo niet lees er geen goede verhalen over.

Ga misschien proberen om de vis in de oven te doen met kokosolie en wat uien erbij.
Morgen eens proberen hoe dat gaat smaken.
 
gewoon wa viskruiden erop, prima te eten.
 
Waarom heb ik zo het idee dat je je schema niet zelf hebt gemaakt... :o

Als je vis 'niet lust', eet je toch gewoon wat anders. Genoeg alternatieven met veel eiwit, weinig koolhydraten en weinig vetten.
 
Tip: Terwijl je eet, kijken naar een afbeelding, of filmpje van iets wat je heel lekker vindt. En dan voorstellen dat je dat aan het eten bent.
 
Tip: Eet geen dingen die je niet lekker vindt en neem geen voedingsschema's over van anderen. Is dan makkelijker vol te houden, leuker en geen verschil qua gains.
 
Heb het al opgelost uien en de oven smaakt prima!
 
Back
Naar boven