Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
hele nagel er een keer aftrekken met een tang. dan zal de nieuwe wel ongebarst wordennoppes zei:Mijn duimnagel is al jaren helemaal geribbeld...![]()
Dit is gekomen toen ik hem es tussen een deur had gestoken, niet echt slim ma kom !![]()
Er was dus in inkeping in en toen er een nieuwe nagel groeide bleef die inkeping daar echter altijd inblijven. Nu zijn die inkepingen helemaal verdeeld over mijn nagel...![]()
Zou daar iets aan te doen zijn ?![]()
Daster zei:hele nagel er een keer aftrekken met een tang. dan zal de nieuwe wel ongebarst worden
Daster zei:hele nagel er een keer aftrekken met een tang. dan zal de nieuwe wel ongebarst worden
Homer zei:Het is idd door een tekort aan bepaalde mineralen en dan meer bepaald zink.
Komt heel vaak voor bij mensen die ongezond of gewoon te weinig (gezond) eten.
Das relatiefnoppes zei:Vlees en groenten eet ik genoeg lijkt me...