XXL Nutrition

WK 2022 Qatar topic

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

I haven't felt this good since Archie Gemmill scored against Holland in '78!
 
I haven't felt this good since Archie Gemmill scored against Holland in '78!
Wereldkampioen they said..

Cracking Up Lol GIF
 
Van wat ik tot nu toe heb gezien. Heb niet alles gezien maar Frankrijk en Spanje maakten wel indruk en Canada speelt leuk voetbal
 
Spanje trof dan ook wel t slechtste land van de eerste speelronde van dit wk. Ben benieuwd hoe t gaat tegen de duitsers, die móéten winnen en hopelijk die spanjolen niet hun tiki taka laten spelen.

Brazilië nog steeds kanshebber nummer 1 imo. Die kunnen nog wereldkampioen worden met hun reservebank.
 
Dacht later ook Spanje had niet veel tegenstand maar zag er wel goed uit.

Als ik moet kiezen denk ik Frankrijk na eerste speelronde en als dark horse Mexico
 
Na één partijtje valt er nog weinig te zeggen. Benieuwd hoe Duitsland en Argentinië zich gaan herstellen.

Dat zie je wel aan Nederland, komen ze in de 2e ronde tegen een USA wordt het gewoon 50-50. Ze hadden geen offday, ze zijn zo matig als ze al snel opgejaagd worden en scoren oh zo moeilijk.
 
Waar is de vechtersmentaliteit van het NL elftal ?
Ook de interviews zijn boring, en ze lijken zo sloom alsof ze de hele dat wiet roken.
 
Mooi als landen zoveel mogelijk in hun homekit blijven spelen dit wk. Traditioneel, herkenbaar, ik hou er van.
 
Zometeen Andere Tijden Sport op 1 over Aloysius Paulus Maria van Gaal
 
Dat die kerel geen grotere carriere heeft gemaakt snap ik nog steeds niet, van de eerste keer zag je gewoon dat dat een wereldspeler ging worden, en toen ging hij naar Standard Luik...
 
De Belgen staan al een decenium top 2 fifa ranking met dank aan een overwinning op Brazilië 4 jaar geleden. Ik vind het toch knap.
 
Marco, missen we zo'n speler als Ziyech in Oranje? Oh jammer hij zit er niet.
 
Back
Naar boven