MuscleMeat

WK 2022 Qatar topic (1 bezoeker)

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Leuk potje
 
Had wel wat meer verwacht van de Belgen. Ondermaats gepresteerd vind ik, gelukkig dat Courtois er nog stond of anders los verloren.
 
Ik vond Canada wel echt een verrassing. De fitness van die gasten was niet normaal, ze zaten overal bovenop. Verder kunnen mannen als Hazard, Witsel, Vertonghen, Alderweireld toch niet meer echt mee komen met dit niveau. De Bruyne was ook niet in z'n beste vorm.
 
Die sfeer in de stadions. Ze zijn al half leeg, en wat er zit maakt nog geen kwart een beetje geluid. Leuk dat de pr van Qatar niet naar wens verloopt. De uitslagen zijn voor de neutrale fan wel leuk en maken het wk spannend. Of Qatar er blij mee is als Duitsland of Argentinië er direct uit liggen betwijfel ik.
 
Vind maar eens ergens 30 duizend kameroeners die de oversteek, een ticket, hotel etc kunnen en willen betalen. Kost je zo een paar duizend euro voor een wedstrijdje. Die qatari geven geen fuck om voetbal verder
 
Vind maar eens ergens 30 duizend kameroeners die de oversteek, een ticket, hotel etc kunnen en willen betalen. Kost je zo een paar duizend euro voor een wedstrijdje. Die qatari geven geen fuck om voetbal verder
Denk dat je na een dagje flyeren op Lampedusa wel een heel eind komt.
 
Ik vond Canada wel echt een verrassing. De fitness van die gasten was niet normaal, ze zaten overal bovenop. Verder kunnen mannen als Hazard, Witsel, Vertonghen, Alderweireld toch niet meer echt mee komen met dit niveau. De Bruyne was ook niet in z'n beste vorm.
Dubbel gevoel, als je 14x naast de goal schiet kan je ook niet persé goed ballen.
Wel eens dat België het middenveld hadden moeten kunnen domineren.
 
Dat komt omdat ze geen ziel hebben. Dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.
Nee, dat zijn gingers, dit zijn androiden die dromen van electrische schapen.

Daarom hebben gingers ook een ethische bezwaren tegen het claimen dat pakketjes niet gevers zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja, je kunt er immers niets aan doen dat je in Ter Apel bent geboren. :trollface:
1669336312974.jpg
 
Kom net thuis en het is al 1-0. Had van Ecuador wel meer verwacht als 4e uit de WK-kwalificatie
 
Back
Naar boven